top icon
Αγώνες

O Jolyon Palmer στη Lotus το 2016

H Lotus ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Jolyon Palmer (πρωταθλητής GP2 το 2014) θα αγωνίζεται για την ομάδα -την οποία αναμένεται να αγοράσει η Renault- το 2016, όντας team mate του Pastor Maldonado.

O 24χρονος Jolyon Palmer είναι γιος του δρ. Jonathan Palmer και θα εισέλθει στο κλαμπ των γιων οδηγών της F1 που ακολούθησαν τα βήματα του πατέρα τους. Ο Jonathan έκανε το ντεμπούτο του στην F1 το 1983 (με Williams), αγωνίστηκε για ομάδες όπως η RAM και η Zakspeed και τελείωσε την καριέρα του στην Tyrrell στο τέλος του 1989. Σε 88 συμμετοχές δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο. Στη συνέχεια αγόρασε πολλές πίστες στην γενέτειρά του Αγγλία (Bedford, Brands Hatch, Snetterton και Cadwell Park), ίδρυσε την Formula Palmer Audi (εναλλακτική της F3) και ανέλαβε την πρόσφατη αναβίωση της F2, η οποία ωστόσο δεν πήγε τόσο καλά…

Ο Jolyon Palmer μεταπήδησε από τα καρτ σε αγώνες αυτοκινήτων το 2005. Το 2008 ήταν 3ος στο πρωτάθλημα Formula Palmer Audi, το 2010 2ος στο πρωτάθλημα Formula 2 και το 2014 στέφθηκε πρωταθλητής του GP2 στην τρίτη του σεζόν στο θεσμό. Εξασφάλισε τη θέση του οδηγού δοκιμών στη Lotus για φέτος, οδηγώντας το μονοθέσιο του Romain Grοsjean, στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής. Με αυτές τις εμφανίσεις ο νεαρός Βρετανός εντυπωσίασε την ομάδα. Συνεπώς, αντικαθιστώντας τον αναχωρήσαντα για την Haas Grosjean, ο Palmer θα κάνει το ντεμπούτο του στην F1 και θα γίνει ο πρώτος πρωταθλητής GP2 έπειτα από τον Γάλλο (που πήρε τον τίτλο το 2012) ο οποίος θα αγωνιστεί στην F1. Φήμες λένε ότι ο Palmer κατάφερ ενα αποκτήσει το δεύτερο cockpit της ομάδας εξασφαλίζοντας χρηματοδότηση από σπόνσορες.

Η Renault έχει υπογράψει επιστολή πρόθεσης αγορά της ομάδας της Lotus, ωστόσο η διαδικασία θα χρειαστεί ακόμα χρόνο για να ολοκληρωθεί. Η Renault έφερε στο Austin μια αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος, για το σχεδιασμό της οποίας χρησιμοποίησε 11 tokens εξέλιξης. Ωστόσο ο κινητήρας δε χρησιμοποιήθηκε από τη Red Bull. Ωστόσο, η Renault ήταν ανακουφισμένη με αυτή την απόφαση, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί το λογισμικό για τον καινούργιο κινητήρα, ο οποίος δε θα χρησιμοποιηθεί ούτε στο Μεξικό. Εκεί, λόγω του αυξημένου υψομέτρου (2.250 μ.), η Red Bull θα χρησιμοποιήσει ειδικό σύστημα απαγωγής θερμότητας το οποίο δεν ταιριάζει με την αρχιτεκτονική του αναβαθμισμένου κινητήρα. Συνεπώς, αν δούμε τον βελτιωμένο V6 της Renault εν δράσει φέτος, αυτό δε θα συμβεί πριν από το GP Βραζιλίας. Η Renault πιστεύει ότι ο καινούργιος κινητήρας αποφέρει κέρδη 0,2 δλ. στο γύρο, λειτουργώντας ως βάση για την εξέλιξη ενόψει του 2016._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ