top icon
WRC

M-Sport: Δυσκολίες στις μετακινήσεις του Ράλλυ Σαφάρι

Ο επικεφαλής της M-Sport, Malcolm Wilson, ομολόγησε πως η προετοιμασία για το Ράλλυ Σαφάρι αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση που έχει αντιμετωπίσει μέχρι τώρα.

Από το 1997, όταν η M-Sport ανέλαβε την εκπροσώπηση της Ford στο WRC, μέχρι σήμερα, ο Malcolm Wilson έχει δει τα πάντα.

Ή μάλλον, σχεδόν τα πάντα, αφού όπως παραδέχθηκε ο επιτυχημένος Βρετανός manager, η διαδικασία προετοιμασίας για το Ράλλυ Safari, που θα αποτελέσει τον 6ο γύρο του φετινού της σεζόν στις 24-27 Ιουνίου, είναι το δυσκολότερο έργο που έχει κληθεί να φέρει εις πέρας.

M-Sport: Δυσκολίες ενόψει Σαφάρι και Εσθονίας

“Δράστης” αυτής της δυσκολίας είναι φυσικά ο κορονοϊός, αφού οι άνθρωποι της M-Sport, καλούνται να σχεδιάσουν και να πραγματοποιήσουν τις μετακινήσεις από τη Μεγάλη Βρετανία προς την Κένυα και αμέσως μετά, την Εσθονία, εν μέσω καραντίνας.

Άλλωστε, το Ράλλυ Εσθονίας προγραμματίζεται για τις 15-18 Ιουλίου, οπότε η 10ήμερη καραντίνα που επιβάλλεται στη Μεγάλη Βρετανία για τους ταξιδιώτες από Κένυα, όπως στην προκειμένη περίπτωση τα μέλη της M-Sport, θέτει σχεδόν ανυπέρβλητα εμπόδια για την παρουσία τους στη χώρα της Βαλτικής.

Malcolm Wilson 001

“Πρέπει να το παραδεχτώ, νομίζω πως αυτή είναι η πιο απαιτητική στιγμή που είχαμε ποτέ”, δήλωσε στο DirtFish ο Malcolm Wilson.Έπρεπε να διατηρήσουμε τους Gus (Greensmith) και Adrien (Fourmaux) στο δρόμο προς την Κένυα. Φέρνουμε τεχνικούς από όλα τα μέρη του κόσμου, όπως για παράδειγμα 4 μηχανικούς από την ομάδα του Martin Prokop.

“Από πλευράς χρόνου, απλά δε μπορούσαμε να έχουμε όλη την ομάδα σε καραντίνα σε ένα ξενοδοχείο. Τρέχουμε ένα πολύ σφικτό πρόγραμμα και να έχουμε τεχνικούς και μηχανικούς εκτός για 10 ημέρες, θα καθιστούσε σχεδόν αδύνατο να βρεθούμε στον επόμενο αγώνα, στην Εσθονία”.

Η σημαντικότερη δυσκολία, έγκειται στις μετακινήσεις των φορτηγών, τα οποία 10 ημέρες έπειτα από την επιστροφή από την Κένυα, θα πρέπει να κετευθυνθούν προς την Εσθονία.

Όπως γίνεται κατανοητό, αυτό το εγχείρημα μόνο απλό δε μπορεί να θεωρηθεί, αφού οι άνθρωποι της M-Sport θα πρέπει να δώσουν μάχη με τις ώρες, ώστε όλα να κυλήσουν ομαλά.

Ο ίδιος ο Wilson δεν αναμένεται να ταξιδέψει στην Κένυα, αφού “απλά δε θα μπορούσε να σκεφτώ να λείπω από το γραφείο για 10 ημέρες, δε θα ήταν πρακτικό”, όπως ανέφερε.

Η βρετανική ομάδα πρόκειται να αποφασίσει την δομή της ενόψει του Ράλλυ Σαφάρι αυτή την εβδομάδα.

Gus Greensmith 001

M-Sport: Οι δυσκολίες του Greensmith

O Malcolm Wilson δεν είναι ο μοναδικός άνθρωπος στην M-Sport που προσπαθεί να αντιπαρέλθει τις δυσκολίες, αφού και ο Gus Greensmith, έχει τη δική του, αγωνιστικής φύσεως, αγωνία.

Ο 24χρονος Βρετανός μίλησε στο WRC, αναφέροντας πως η έλλειψη onboards από προηγούμενους αγώνες για μελέτη, καθώς και η απαγόρευση δοκιμών στην Αφρική για τις εργοστασιακές ομάδες, θα τον δυσκολέψουν.

Ο βασικός λόγος για την πρώτη δυσκολία, είναι πως ο Greensmith χρησιμοποιεί ευρέως το WRC+ All Live, μελετώντας τα onboards που διατίθνεται εκεί, από κάθε αγώνα και κάθε πλήρωμα.

“Θα είναι δύσκολο”, δήλωσε ο Greensmith. Έχουμε τα videos των διοργανωτών, όμως είναι δύσκολο. Παίρνεις μια ιδέα για τη ροή, αλλά είναι δύσκολο να δεις πώς ακριβώς είναι οι ειδικές διαδρομές.

“Θα παρακολουθήσω τα videos όσο περισσότερο γίνεται ώστε να πάρω τις μέγιστες πληροφορίες. Για να είμαι δίκαιος, για όλους ισχύει το ίδιο, όπως ισχύει και για τις δοκιμές, αφού κανείς δε μπορεί να κάνει δοκιμές εκεί”.

Ενόψει του Ράλλυ Σαφάρι, στο πλευρό του Gus Greensmith θα επιστρέψει ο Chris Patterson, που απουσίασε για προσωπικούς λόγους από τη Σαρδηνία.

Suninen Rally Portugal

Αλλαγές της τελευταίας στιγμής

Για να γίνει εφικτό το “σταυρόλεξο” των μετακινήσεων, η M-Sport απέσυρε τη συμμετοχή των Teemu Suninen-Mikko Markkula, που θα αγωνίζονταν με Ford Fiesta Rally2 MkII στο πλαίσιο του WRC2.

Αντίστοιχη απόσυρση, αλλά για λόγους δυσκολίας επισκευής των αυτοκινήτων μετά από τις ζημιές στη Σαρδηνία, ανακοίνωσε και η Toksport, οπότε οι Andreas Mikkelsen-Ola Floene και Marco Bulacia-Marcelo Ohanessian δε θα μοιραστούν τα Skoda Fabia Rally2 evo στο Ράλλυ Safari.

Ακόμη, αλλαγή της τελευταίας στιγμής είχαμε και στην 2C Competition, αφού τη θέση των Pierre Louis Loubet-Florian Haut Labourdette στο Hyundai i20 Coupe WRC, θα πάρουν οι Oliver Solberg-Aaron Johnston .

Επιστρέφοντας στην M-Sport, υπενθυμίζουμε πως η βρετανική ομάδα ήταν η τελευταία που γεύτηκε τη σαμπάνια της νίκης στο Ράλλυ Safari, αφού στον τελευταίο αγώνα που πραγματοποιήθηκε στην Κένυα στο πλαίσιο του WRC, το 2002, νικητές αναδείχθηκαν οι Colin McRae-Nicky Grist με Ford Focus RS WRC.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ