top icon
Αγώνες

Ράλλυ Φινλανδίας: Ταχύτερος ο Latvala στο shakedown

Λίγες ώρες πριν την πρώτη ειδική του Ράλλυ Φινλανδίας, ο Jarri Matti Latvala σημείωσε με το VW Polo R WRC το ταχύτερο χρόνο στο shakedown ακολουθούμενος από τον Mads Ostberg.

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Ελάχιστη ώρα απομένει πριν την εκκίνηση της πρώτης πρώτης ειδικής και τα πληρώματα πήραν μία γεύση από το τι θα συναντήσουν στον αγώνα σήμερα. Μετά από μερικές βροχοπτώσεις στις αρχές της εβδομάδας και μία χθεσινοβραδυνή νεροποντή, οι επιφάνειες ήταν αρκετά γλιστερές χωρίς όμως να προβληματίσουν τα πληρώματα. Ο Jarri Matti Latvala, κατάφερε με δύο περάσματα να κάνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας δείχνοντας σε καλή κατάσταση. Κάπου εδώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι τόσο ο Latvala, όσο και οι περισσότεροι από τους οδηγούς έκαναν δύο περάσματα, προτιμώντας να προφυλάξουν τα ελαστικά τους για τον αγώνα. Βέβαια, το μαλακό μετά τις βροχοπτώσεις χώμα, δεν αποτέλεσε πρόβλημα. «Μετά από τος βροχές, το χώμα ήταν μαλακό», είπε ο Latvala και συνέχισε: «Η πρόσφυση ήταν καλή, αλλά απαιτούσε πολύ δύναμη από το αυτοκίνητο. Γενικά, αισθάνομαι καλά με το αυτοκίνητο και δεν έκανα κάποια αλλαγή.»

Πίσω από τον Latvala, ακολούθησε ο Mads Ostberg με το Citroen DS3 WRC, ακολουθούμενος από τον Andreas Mikkelsen με το VW Polo R WRC. Εντυπωσιακή ήταν η επίδοση του Henning Solberg που επέστρεψε στη δράση με το Ford Fiesta WRC και έκανε τον 4ο χρόνο τις ημέρας. Βέβαια, ο Νορβηγός έκανε τα περισσότερα περάσματα από κάθε άλλον (πέντε), όπως και ο Mikko Hirvonen με το Ford Fiesta WRC. Ο Φινλανδός που οδηγεί το ανανεωμένο Fiesta WRC, περιορίστηκε στην 5η θέση μπροστά από τον Juho Hanninen. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier έκανε μόλις τον 10ο χρόνο, αλλά αυτό λίγη σημασία έχει, αφού οι περισσότεροι από τους συνδυασμούς πλέον δεν πιέζουν στο shakedown, ειδικότερα μετά από την κατάργηση της κατατακτήριας ειδικής.

Από εκεί και πέρα, δύο είναι τα θέματα που επικρατούν αυτή τη στιγμή στις συζητήσεις στο σέρβις παρκ. Το πρώτο έχει να κάνει με την νέα γόμα ελαστικών της Michelin, με την οποία η γαλλική εταιρία θέλει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με τη φθορά των πίσω ελαστικών. Όπως δηλώνουν οι οδηγοί, δείχνει καλύτερη, αν και θα πρέπει να περιμένουν τον αγώνα να πουν περισσότερο. Επίσης, λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του αγώνα, ένα ακόμα θέμα που απασχολεί είναι οι καιρικές συνθήκες και συγκεκριμένα για σήμερα, όπου και είναι πιθανές βροχοπτώσεις. Σύμφωνα με τις προγνώσεις, κάτι τέτοιο δεν θα ισχύσει για τις επόμενες ημέρες του αγώνα. Η σημερινή ημέρα ξεκινάει στις 16:08 μμ με την πρώτη ε.δ., ενώ το σημερινό σκέλος περιλαμβάνει συνολικά τέσσερις ειδικές διαδρομές._Π.Τ.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:”Times New Roman”; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ