top icon
WRC

Ράλλυ Σουηδίας: Συνεχίζονται οι εναλλαγές στην κορυφή (+video)

Στα μισά της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Σουηδίας η Toyota διαθέτει το 1-2-3, με τον Kalle Rovanpera να βρίσκεται στην κορυφή με διαφορά 4,8” από τον Elfyn Evans, ενώ ο Esapekka Lappi εισήλθε στη τριάδα έπειτα από μικρό λάθος του Thierry Neuville.

Η μάχη για τη νίκη στο Ράλλυ Σουηδίας συνεχίζεται, με τα πληρώματα των Toyota GR Yaris Rally1 να έχουν πάρει το πάνω χέρι, απέναντι στους χθεσινούς πρωτοπόρους, Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1).

Μετά από την ολοκλήρωση του πρώτου σημερινού loop των 3 επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών (Brattby – 10,49 χλμ., Langed – 19,49 χλμ. και Umea – 11,17 χλμ.), συνολικού μήκους 82,3 αγωνιστικών χλμ., οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen έχουν επιστρέψει στην πρωτοπορία και ηγούνται του 1-2-3 της Toyota.

Οι Elfyn Evans-Scott Martin ακολουθούν με διαφορά 4,8”, ενώ λίγο πιο πίσω έχει δημιουργηθεί ένα “σκαλοπάτι”, καθώς οι Esapekka Lappi-Janne Ferm απέχουν 12” από την κορυφή.

Οι Φινλανδοί έχουν περάσει μπροστά από τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe, καθώς ο Βέλγος της Hyundai “έχασε” τα φρένα στην πρώτη στροφή της τελευταίας διαδρομής του loop.

Σαν να μην έφτανε αυτό, ανέφερε πρόβλημα με τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, οπότε έχει υποχωρήσει στην τέταρτη θέση, με διαφορά 15,1′‘ από την κορυφή.

Η εξέλιξη του δεύτερου πρωινού στο Ράλλυ Σουηδίας

Το πρωινό loop της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Σουηδίας, επιφύλαξε αντίστοιχη εξέλιξη με χθες, δηλαδή έντονο συναγωνισμό και εναλλαγή στην κορυφή.

Καθώς οι σημερινές ειδικές διαδρομές έχουν αισθητά μικρότερο μήκος από τις χθεσινές, η διεκδίκηση της νίκης θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση, ενώ οι λεπτομέρειες σε επίπεδο ταχύτητας και αίσθησης, θα παίξουν σημαντικό ρόλο.

Rally Sweden Midday Rovanpera P

Οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) επανήλθαν στην πρώτη θέση, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη διαδρομή του loop, έστω και με την ελάχιστη διαφορά 0,1” από τους Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 N Rally1) που επανήλθαν στον αγώνα.

Το καθάρισμα της αγωνιστικής γραμμής δεν ανησυχεί τους διεκδικητές της νίκης καθώς εισέρχονται στις ειδικές διαδρομές με αντεστραμμένη σειρά κατάταξης και κατά συνέπεια, ο ένας μετά από τον άλλον.

Πάντως, στο πρωινό loop τα πρώτα πληρώματα στο δρόμο δεν είχαν μεγάλο μειονέκτημα. Αυτό πιστοποιείται από τον παρθενικό ταχύτερο χρόνο των Craig Breen-Paul Nagle με το Ford Puma Rally1, καθώς και από το δεύτερο χρόνο των Ott Tanak-Martin Jarveoja στη μεσαία ειδική διαδρομή του loop.

Αμφότερα τα πληρώματα, επέστρεψαν σήμερα στον αγώνα μετά από τις χθεσινές εγκαταλείψεις τους, οπότε αποτελούν τις πρώτες διελεύσεις στις ειδικές διαδρομές.

Επιστρέφοντας στη μάχη της κορυφής, οι Rovanpera-Halttunen επέδειξαν ταχύτητα σε όλες τις ειδικές διαδρομές, ανακτώντας το προβάδισμα που έχασαν στα μισά της πρώτης ημέρας.

Rally Sweden Midday Evans

Οι πρωινές ειδικές διαδρομές ταίριαξαν στα Toyota GR Yaris Rally1, που πέτυχαν δύο ταχύτερους χρόνους. Στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, οι Elfyn Evans-Scott Martin ηγήθηκαν ενός εντυπωσιακού 1-2-3-4 της Toyota.

Αξίζει να σημειωθεί πως σε εκείνο το σημείο, η διαφορά των πρωτοπόρων Rovanpera-Halttunen, που ανέκτησαν την πρωτοπορία, από τους τέταρτους Lappi-Ferm ήταν μόλις 3,2”.

Στη συνέχεια, οι Evans-Martin είδαν τη διαφορά από την κορυφή να αυξάνεται λίγο, φτάνοντας στα 4,8” στο τέλος του loop. Ο Ουαλός είχε ήδη ξεπεράσει τον Neuville, όμως επωφελήθηκε περαιτέρω από το λάθος του Βέλγου στην τελευταία διαδρομή του loop.

Rally Sweden Midday Lappi P

Αυτό το λάθος, επέτρεψε στους Esapekka Lappi-Janne Ferm (Toyota GR Yaris Rally1) να ανέβουν στην τρίτη θέση, παρά το γεγονός ότι είδαν τη διαφορά από τη κορυφή να αυξάνεται στα 12”.

Σημειωτέον, πως ο Jari-Matti Latvala ανέφερε ότι δε θα δώσει οδηγίες στους οδηγούς του, οπότε η εξέλιξη αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.

Rally Sweden Midday Neuville

Προφανώς τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη, ιδιαίτερα από τη στιγμή που μόλις 3,1” πιο πίσω βρίσκονται οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1).

Το πρωινό δεν εξελίχθηκε όπως θα επιθυμούσε ο Neuville, που πέραν του λάθους, όταν έχασε τα φρένα στην πρώτη διασταύρωση της τρίτης ειδικής διαδρομής, παραδέχθηκε ότι δε μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό των Toyota.

Rally Sweden Midday Solberg

Από εκεί και πέρα, οι Oliver Solberg-Elliott Edmondson (Hyundai i20 N Rally1) δείχνουν να έχουν χάσει την επαφή με την προπορευόμενη τετράδα, αφού η διαφορά από την κορυφή έφτασε στα 51,5”.

Ο νεαρός Σουηδός παραπονέθηκε για έλλειψη αυτοπεποίθησης να κινηθεί στο όριο οπότε όπως ανέφερε, θα κινηθεί με στόχο να διατηρηθεί στην 5η θέση που βρίσκεται.

Οι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1) διατηρούνται χωρίς πρόβλημα στην 6η θέση, αφού σήμερα το πρωί βελτίωσαν τους χρόνους τους, γεγονός που αποτελεί περαιτέρω πιστοποίηση πως οι ειδικές διαδρομές ταίριαξαν στα ιαπωνικά αυτοκίνητα.

Ο Ιάπωνας της Toyota απέχει 32,1” από τον Solberg και έχει διαφορά 38,3” από τον Adrien Fourmaux, που ακολουθεί.

Rally Sweden Midday Fourmaux

Δυστυχώς για την M-Sport Ford, τα πληρώματά της έχουν επιδοθεί απλά σε μια μεταξύ τους μονομαχία, όπως μας είχαν συνηθίσει και πέρυσι, με φόντο την 7η και 8η θέση.

Όπως προαναφέραμε, προς το παρόν οι Adrien Fourmaux-Alexandre Coria παραμένουν έβδομοι, έχοντας διαφορά 12,3” από τους Gus Greensmith-Jonas Andersson, αμφότεροι με Ford Puma Rally1.

Πάντως, ο ταχύτερος χρόνος των Breen-Nagle υπήρξε ένα στοιχείο παρηγοριάς για τους Βρετανούς, καθώς φαίνεται ότι το αυτοκίνητό τους δεν υπολείπεται έναντι του ανταγωνισμού.

Στις τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας, μαίνεται και η μάχη για τη νίκη στο WRC 2.

Οι  Andreas Mikkelsen-Torstein Eriksen (Skoda Fabia Rally2 evo) επέστρεψαν σε αυτήν, έχοντας διαφορά 4,8” από τους Ole Christian Veiby-Stig Rune Skjaermoen (Volkswagen Polo GTI R5), που στα μισά του loop είχαν περάσει προσωρινά επικεφαλής.

Rally Sweden Midday Top10

Τα νορβηγικά πληρώματα έχουν απομακρυνθεί από τους διεκδικητές της τρίτης θέσης, στην οποία βρίσκονται οι Ρώσοι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov (Skoda Fabia Rally2 evo), ακολουθούμενοι από τους Georg Linnamae-James Morgan (Volkswagen Polo GTI R5) και Jari Huttunen-Mikko Lukka (Ford Fiesta Rally2 MkII).

Αυτή τη στιγμή τα αυτοκίνητα βρίσκονται στο service park της Umea και θα προετοιμαστούν για το απογευματινό loop, που περιλαμβάνει την επανάληψη των τριών πρωινών ειδικών διαδρομών, με συνολικό μήκος 41,15 αγωνιστικά χλμ.

Να σημειωθεί, πως το απόγευμα αναμένεται λιγότερο απαιτητικό σε σύγκριση με χθες, αφού τα μειωμένα χιλιόμετρα συνεπάγονται μικρότερη φθορά ελαστικών, που αναδείχθηκε σε καθοριστικό παράγοντα κατά την πρώτη ημέρα.

Ακόμη, η πρόσφυση αναμένεται λίγο καλύτερη, όπως δήλωσε ο Thierry Neuvlle.

H τέταρτη ειδική διαδρομή της δεύτερης ημέρας και πρώτη του δεύτερου σημερινού loop (Brattby 2 – 10,49 χλμ.) ξεκινά στις 16:27 ώρα Ελλάδος.

Ωράριο, live αποτελέσματα, εξέλιξη και το WRC+, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.

Photos: Toyota Gazoo Racing, Hyundai M-Sport Ford

Πλάνα από τις απογευματινές ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Rally Sweden Midday Top10
  • Rally Sweden Midday Rovanpera
  • Rally Sweden Midday Rovanpera P
  • Rally Sweden Midday Evans
  • Rally Sweden Midday Lappi P
  • Rally Sweden Midday Solberg
  • Rally Sweden Midday Neuville
  • Rally Sweden Midday Fourmaux
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ