Αγώνες WRC

WRC: Άρχισαν τα όργανα ενόψει Ypres μεταξύ Ogier και Penasse

Λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, ο Sebastien Ogier άφησε σαφές υπονοούμενο για τη σχέση του team manager της Hyundai, Alain Penasse, με τη διοργάνωση του επερχόμενου Ράλλυ Ypres, λαμβάνοντας από τον τελευταίο μια αόριστη απάντηση.

Στα τέλη Αυγούστου, όταν και μας είχε παραχωρήσει συνέντευξη κατά τη διάρκεια δοκιμών της Toyota στη χώρα μας, ο Sebastien Ogier είχε προτιμήσει να τηρήσει στάση αναμονής, όσον αφορά στην ένταξη του Ράλλυ Ypres στο πρόγραμμα του WRC. Τώρα, που ο βελγικός αγώνας αποτελεί τον επόμενο στο ημερολόγιο του θεσμού (19-22 Νοεμβρίου), αποφάσισε να μιλήσει, αφήνοντας υπονοούμενο για τη συμμετοχή του team manager της Hyundai, Alain Penasse, στη διοργάνωσή του.

Μιλώντας ενόψει του επερχόμενου αγώνα, λίγες στιγμές μετά την ολοκλήρωση του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, όπου η Hyundai έκανε το 1-2 με νικητή τον Dani Sordo, ο Ogier ανέφερε πως δε γνωρίζει πολλά για τις ειδικές διαδρομές, χαρακτηρίζοντας την εμπλοκή του Penasse στη διοργάνωση του ράλλυ, "λίγο περίεργη".

O 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δήλωσε αναφορικά με το Ράλλυ Ypres: "Όσον αφορά στις ειδικές διαδρομές, προφανώς δεν επιτρέπεται να πάμε εκεί. Παρεμπιπτόντως, ελπίζω να είναι το ίδιο για όλους". Όταν ρωτήθηκε να εξηγήσει τι εννοεί, ο Sebastien Ogier απάντησε: "Δεν ξέρω, πέραν του ότι ο team manager της Hyundai είναι διοργανωτής του ράλλυ, που είναι λίγο περίεργο. Όπως και να 'χει, δε θέλω να αρχίσω αυτή την κουβέντα. Θα προετοιμαστούμε όσο καλύτερα μπορούμε με τα εργαλεία που διαθέτουμε και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε".

Alain Penasse

Αν και κατά δήλωσή του, ο Γάλλος δε θέλει να ξεκινήσει τη συζήτηση, με αυτή του τη δήλωση μόλις το έκανε, οπότε ο Alain Penasse του απάντησε, μιλώντας στο DirtFish: "Όλοι γνωρίζουν τη δουλειά μου και στη σχέση με το Ypres, οπότε δεν πρόκειται για κάτι που θεωρώ ως νέα". Προφανώς, θα προσθέσουμε εμείς, η απάντησή του δεν είναι επαρκής, οπότε θέλουμε να πιστεύουμε πως κανείς δε θα ρισκάρει οι πρωταγωνιστές να μην έχουν ίσες ευκαιρίες, ενόψει του προτελευταίου προγραμματισμένου αγώνα της σεζόν.

Thierry Neuville

Όσον αφορά στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, μεγάλη κουβέντα γίνεται για τα χώματα που εμφανίζονται από τις "μπούκες" στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ypres, γεγονός το οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τα πληρώματα. Σχετικά με αυτό, ο Penasse ανέφερε πως δε θα τοποθετηθούν "εμπόδια" ώστε τα αυτοκίνητα να μην κάνουν "μπούκες", κάτι που έχουμε δει κατά το παρελθόν σε άλλους αγώνες: "Η τοποθέτηση τέτοιων πραγμάτων στο εσωτερικό των στροφών θα απαιτούσε πάρα πολλή δουλειά, καθώς οι στροφές είναι πολλές. Επίσης, ο χαρακτήρας του αγώνα δεν είναι τέτοιος. Δε θέλουμε να βάλουμε εμπόδια στην άκρη του δρόμου. Τι θα συμβεί αν κάποιος οδηγός χτυπήσει ένα τέτοιο και μετά, αυτό χτυπήσει έναν θεατή;"

Όσο για το κατά πόσον αυτή η εξέλιξη θα ευνοήσει τον Elfyn Evans, ο οποίος θα ξεκινά πρώτος στο δρόμο, πως πρωτοπόρος στη βαθμολογία Οδηγών, ο Penasse ανέφερε: "Θα είναι Νοέμβριος και οι αγρότες θα κινούνται στα χωράφια, οπότε οι δρόμοι δεν είναι ποτέ καθαροί εκείνη την περίοδο του χρόνου. Εντάξει, ίσως τα χώματα να είναι λιγότερα για το πρώτο σε σύγκριση με το πέμπτο αυτοκίνητο, όμως ο δρόμος δε θα είναι καθαρός για τον πρώτο".

Καθώς απομένουν λίγο περισσότερες από 30 ημέρες για τη διεξαγωγή του αγώνα, αυτή τη στιγμή τίποτα δε θεωρείται δεδομένο, αφού τα κρούσματα κορονοϊού στην Κεντρική Ευρώπη και το Βέλγιο έχουν αυξηθεί. Πάντως, οι διοργανωτές του Ράλλυ Ypres, συνεχίζουν κανονικά την προετοιμασία τους για τον αγώνα.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου