Αγώνες WRC

WRC: Δοκιμαστής της Pirelli ο Mikkelsen;

H Pirelli θα αποτελεί τον προμηθευτή ελαστικών της κορυφαίας κατηγορίας του WRC από την επόμενη χρονιά και λίγο πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές εξέλιξης, ο Andreas Mikkelsen θεωρείται ως ο επικρατέστερος να αναλάβει χρέη επίσημου δοκιμαστή.

Είναι γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες, πως από το 2021 η Pirelli θα αντικαταστήσει τη Michelin στο ρόλο του επίσημου προμηθευτή ελαστικών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τη συμφωνία να προβλέπει συμβόλαιο 4 ετών (2021-2024) τόσο για το WRC, όσο και για το WRC 2.

Καθώς η έναρξη της επόμενης σεζόν πλησιάζει, οι δοκιμές των νέων ελαστικών, αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα και πιο συγκεκριμένα, τον ερχόμενο Ιούλιο, με πρώτο προορισμό να είναι πιθανότατα, η Σαρδηνία. Είναι λογικό, οι άνθρωποι της Pirelli να στραφούν για αυτό το ρόλο, σε κάποιον από τους πρωταγωνιστές των τελευταίων ετών, που έχει εμπειρία από τα τωρινά αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, αλλά φέτος δε συμμετέχει στο θεσμό. Φαβορί για αυτή τη θέση λοιπόν, θεωρείται ο Andreas Mikkelsen. Ο 30χρονος Νορβηγός, νικητής 3 αγώνων στο WRC, βρέθηκε χωρίς μπάκετ μετά το τέλος της περσινής χρονιάς, όταν τη θέση του στη Hyundai πήρε ουσιαστικά ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Ott Tanak.

Pirelli

Πέραν της επιλογής του οδηγού, ενδιαφέρον έχει και εκείνη του αυτοκινήτου, με το οποίο θα γίνονται οι δοκιμές εξελίξης, που όπως όλα δείχνουν θα είναι Citroen C3 WRC. Το γαλλικό αυτοκίνητο φαίνεται είναι η προφανής λύση, για δύο βασικούς λόγους. Από τη μία, έχει εξελιχθεί με βάση τους κανονισμούς που διέπουν αυτή τη στιγμή το WRC και από την άλλη, δε βρίσκεται στο πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή. Έτσι, θα αποφευχθεί ο “αθέμιτος” ανταγωνισμός, αφού οποιαδήποτε από τις ομάδες που συμμετέχουν στο θεσμό φέτος (Hyundai, Toyota, M-Sport Ford) θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα εξέλιξης των νέων ελαστικών, νωρίτερα από τις υπόλοιπες.

Εκτός του Mikkelsen, ο οποίος έχει ήδη κάνει επαφές με την Pirelli, μεταξύ των οδηγών που ακούστηκε πως μπορεί να αναλάβει το ρόλο, βρέθηκε και ο Kris Meeke. Η λύση του Βορειοιρλανδού οδηγού πάντως δε θεωρείται πιθανή, ιδιαίτερα εφόσον χρησιμοποιηθεί το Citroen C3 WRC, αφού η σχέση του με τη γαλλική εταιρεία ολοκληρώθηκε με άσχημο τρόπο, μετά την έξοδο στο Ράλλυ Πορτογαλίας 2018.

Andreas Mikkelsen

Υπενθυμίζουμε, πως πριν μεταβεί στη Hyundai Motorsport, ο Andreas Mikkelsen αγωνίστηκε για 3 αγώνες (Σαρδηνία, Πολωνία, Γερμανία) με την ομάδα της Citroen και το C3 WRC το 2017, έχοντας ως καλύτερο αποτέλεσμα τη 2η θέση στο Ράλλυ Γερμανίας.  Αξίζει να σημειώσουμε, πως ο Νορβηγός οδηγός δεν έχει εγκαταλείψει τις ελπίδες επιστροφής του στο θεσμό, θέτοντας ως στόχο το 2022. Συγκεκριμένα, ο Mikkelsen δήλωσε πως διαθέτει budget ώστε να επιδιώξει τη συμμετοχή σε ορισμένους αγώνες το 2021, τονίζοντας ωστόσο πως θα το κάνει μόνο σε περίπτωση που διαπιστώσει σοβαρή προοπτική, όσον αφορά στην ομάδα με την οποία θα αγωνιστεί, ώστε να επανακτήσει κάποια εργοστασιακή θέση στο θεσμό.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '80;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου