Ανάβαση Ριτσώνας

Οι Αναβάσεις για το 2016 ξεκίνησαν το ΣΚ που μόλις πέρασε, με τη μητέρα των μαχών. Η φετινή Ριτσώνα σε περιγραφή του φίλου, Βαγγέλη Τόγελου.

 

Μόλις τέσσερις μήνες είχαν περάσει απο την τελευταία ανάβαση της προηγούμενης χρονιάς και η Ριτσώνα φάνταζε ο ιδανικότερος τρόπος να ανοίξει και φέτος ο χορός του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Με δεδομένη την κρίση που επικρατεί στη χώρα μας, ο αριθμός των 117 συμμετοχών μόνο χαμόγελα μπορούσε να φέρει. Αρνητικός πρωταγωνιστής στην προσπάθεια όλων των οδηγών έμελλε να είναι ο καιρός, καθώς στα μέσα του πρώτου σκέλους άρχισαν οι πρώτες ψιχάλες που όσο περνούσε η ώρα όλο και δυνάμωναν, κάνοντας το έργο των οδηγών που μέχρι εκείνη την στιγμή δεν είχαν ξεκινήσει την προσπάθειά τους ακόμα πιο δύσκολο.

Στην κατηγορία της Formula Saloon πρώτος αναδείχθηκε με διαφορά λιγότερη του δευτερολέπτου ο γερόλυκος των αναβάσεων, Νικόλας Περατινός, με το γνωστό σε όλους Ford Escort Cosworth, αντέχοντας στην ασφυκτική πίεση που δέχτηκε απο τον δεύτερο του βάθρου Παναγιώτη Κύρκο στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Την πρώτη τριάδα έκλεισε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης με το πολύ δυνατό Mitsubishi Evo VIII

Συναρπαστικές μάχες σημειώθηκαν στην πιο μικρή αλλά όχι και αργή κατηγορία της N2, καθώς 21 αυτοκίνητα ξεκίνησαν την προσπάθειά τους το πρωί της Κυριακής. Νικήτης αναδείχτηκε ο Δημήτρης Πολατσίδης με ένα Peugeot 106 XS, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Νίκος Κόμνος με ίδιο αυτοκίνητο. Και οι δυο οδηγοί εκμεταλλέυτηκαν τον αποκλεισμό του νεαρού Χρήστου Βλάχου λόγω παρατυπίας. Να θυμήσουμε πως μέχρι εκείνη την ώρα ήταν πρώτος στην κατηγορία του. Στα τετρακίνητα επικράτησε ο Κώστας Κάκος με το πολυ ωραίο Mitsubishi Evo ένατης γενιάς, ενώ πίσω του, πάλι με Mitsubishi, τερμάτισε ο Γιώργος Αργυρίου. Και οι δυο οδηγοί αντιμετώπισαν στο πρώτο πέρασμά τους πολύ κακές καιρικές συνθήκες. Στην πέμπτη θέση της γενικής και τρίτος στη Ν2 ο Σάκης Γιαννούλης ενώ στην έκτη θέση και πρώτη για την N3 ο Γιάννης Φωτεινέλης με το ανανεωμένο Honda Civic Type-R.

Στην κατηγορία Α τη νίκη κατέκτησε ο Σπύρος Βοργιάς με το Peugeot 106, καθώς εκμεταλλεύτηκε τις ευνοικές συνθήκες που συνάντησε και σε συνδυασμό με τον εκπληκτικό του χρόνο στο πρώτο σκέλος έχτισε μια διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του. Δεύτερος τερμάτισε ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC, ο οποίος δεν κατάφερε να μαζέψει τα χαμένα δευτερόλεπτα του πρώτου σκέλους παρά την επίθεσή του και τρίτος ο Βαγγέλης Τσιούρης με Peugeot 106. Στην τέταρτη θέση και πρώτη για την Α5, τερμάτισε ο πολύπειρος Γιώργος Μπάτζανος με Peugeot 106 Rallye, ενώ στην πέμπτη θέση γενικής και πρώτη για την κατηγορία της Α7 ο Γίωργος Αναδιώτης με το πανέμορφο Renault Clio Sport

Το Ford Sierra Cosworth του Γιώργου Κεχαγιά ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας Ε, με τον Διονύση Τροβά και τον Παναγιώτη Ευθυμίου να ολοκληρώνουν την τριάδα των νικητών, αμφότεροι με BMW. Στα δίλιτρα ο Παντελής Βασιλειάδης με τo Citroen AΧ επιβεβαίωσε την ανωτερότητά του, ενώ στην Ε11 τερμάτισε ο Δημήτρης Τσούργιαννης με το άκρως ανταγωνιστικό VW Golf.

Τέλος, στην κατηγορία των ιστορικών πρώτος τερμάτισε ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort RS1600 καθώς δεν άφησε σε κανέναν απο τους διώκτες του περιθώρια για κάτι καλύτερο. Ο Γιάννης Καλαϊτζιάν με το Fiat Ritmo κατέκτησε τη δεύτερη θέση και τρίτος ολοκλήρωσε ο Κώστας Γεωργακόπουλος με ένα Mazda 323._Β. Τόγελος

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου