Ρισκάροντας με άποψη

Κατά τη γνώμη μας, δύο κατασκευαστές δικαιούνται διά να ομιλούν σε σχέση με τους κατασκευαστές κύρους και μέσα από συγκεκριμένα προϊόντα τους και καλά δουλεμένες προτάσεις. Πρόκειται για τη VW, με ατού το Golf, το Passat και το Touareg, και τη Ford μέσα από τη σειρά Vignale, που προωθείται με μαεστρία, χωρίς να υποτιμάται η ουσία, όπως εκφράζεται μέσα από τα Mondeo Vignale. Ως παρένθεση, χωρίς συζήτηση κατασκευαστές κύρους είναι οι Audi, ΒΜW, Mercedes με ανταγωνιστές τους σε πλήρη γκάμα τη Lexus, την Infiniti, την Jaguar και, βέβαια, τη Volvo, που εκπλήσσει θετικά με τα αποτελέσματά της στη διεθνή και στην ελληνική αγορά. Να μείνουμε όμως στην ουσία, που έχει να κάνει με το προϊόν και, αφού έχουμε αναφερθεί εκτενώς στο Passat και έχουμε υποκλιθεί στο Touareg, ας ασχοληθούμε με τη Ford. Με τον κατασκευαστή που σου επιτρέπει να οδηγείς από το Fiesta 1000 μέχρι το Focus RS και τη Mustang, ένα σπορ κουπέ με άποψη που σε συναρπάζει, ενώ με τη σχέση προσφοράς-τιμής που το χαρακτηρίζει σου επιτρέπει να ονειρεύεσαι. 

Περί Vignale

Αφορμή του σημειώματος το καφέ-μπαρ «Vignale», στο αεροδρόμιο της Γενεύης - όπου, στην έκθεση, αυτή η μάρκα της Ford είχε την τιμητική της, και αιτία το ίδιο το Vignale Mondeo που οδηγούμε αυτές τις ημέρες. Μας κάνει μάλιστα να σκεπτόμαστε ότι με αυτήν τη «μηχανή» στο Focus ST d θα βρούμε το δικό μας GTI, όπως άλλωστε το έχει προβλέψει ο αγαπημένος Γιάννης Χαρπίδης όταν το δοκίμασε μαζί με το αντίστοιχο ST με κινητήρα βενζίνης, ένα όπλο που μας φτιάχνει τη διάθεση και μας πάει πολύ μακριά όποτε μας παραχωρηθεί από το εξαιρετικό γραφείο Τύπου της Ford στη χώρα μας. Η Ford, που στην Ελλάδα επιχειρεί αποτελεσματικά, με μέθοδο και αρχές, με όπλο τα προϊόντα της, αυτήν την τεράστια γκάμα που διαθέτει, αποφεύγοντας τερτίπια και τρίπλες που χαρακτηρίζουν ανταγωνιστές της. 

Οδηγώντας...

Αν σε προβληματίζει αισθητικά (περί ορέξεως...) και ως μέγεθος, η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική όταν το βάλεις στο χέρι. Καταργείς κάθε ρύθμιση στο εξωγήινο κάθισμα, ώστε να αποφύγεις μασάζ και μαχαιριές, και η συνέχεια αρχίζει από το πηδάλιο. Σπάνιο είδος το ακριβές τιμόνι σήμερα, και στη Ford το έχουν καθιερώσει με συνέπεια. Τα φοράς και τα Ford Mondeo όπως άλλοτε, τότε με το Μi16 το Peugeot, και η συνέχεια, σε πρώτο πρόσωπο, έχει να κάνει με το πακέτο «κινητήρας-ντίζελ» των 180 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο. Απίστευτο, ζηλευτό δέσιμο-ευχάριστη έκπληξη, και από τα πρώτα μέτρα χαμογελάς και δε θα το κρύβεις. Υποκλιθήκαμε και ορμήσαμε στα πλήκτρα, με ερέθισμα από την ανάρτηση. Περιορίζει το μέγεθός του ακόμα και στην πολύ γρήγορη οδήγηση σε λογική ST και, κυρίως, ισοπεδώνει-απορροφάει με αρχοντιά και σε πάει αλλού, στον πόλεμο των άστρων. Με την ευκαιρία, λοιπόν, το συγκρίνουμε ξεκάθαρα αυτό το σπάνιο Mondeo, το Vignale, με την περίφημη Jaguar, και μακριά από εμάς τα υπονοούμενα και η αμφισβήτηση όταν πρόκειται για καλά δουλεμένα προϊόντα από δημιουργούς με γνώσεις, εμπειρία, ιστορία και ξεκάθαρο πλάνο. 

Είναι Jaguar

Δεν είναι Mondeo η Jaguar - το ξαναγράφουμε. Απλά, αυτό το Mondeo Vignale, μακριά από οικονομικές αναλύσεις και σχεδιασμούς και προσφορές στην αγορά του fleet sales, συμπεριφέρεται στο δρόμο -«οδηγώντας» καλύτερα- πιο σπορτίφ από όλους τους ανταγωνιστές του, με την ποιότητα κύλισής του να θυμίζει, να συγκρίνεται αν προτιμάτε, με τον Βρετανό ανταγωνιστή του με την τεράστια ιστορία και το βαρύ όνομα. Δεν το κρύβουμε, πατάει αλλιώς, πατάει καλύτερα από τους Γερμανούς με την όποια ανάρτηση, έχει ανταγωνιστικούς χώρους, και μακάρι κάποια ημέρα, κάποτε, η λίστα αγορών να περιλαμβάνει και άλλες προτάσεις, πέρα από τις καθιερωμένες σε μια κατηγορία που ο βασικός ανταγωνισμός με τα δικά μας μάτια και προτεραιότητες έχει να κάνει με τα καταπληκτικά crossover, που είτε κοσμούν είτε έρχονται για να αναστατώσουν την αγορά, όποτε και αν αποκτήσει υγιή λειτουργία_ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Με τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση:

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου