Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Αγώνας μεθαύριο στη συμπρωτεύουσα, και δεν πρόκειται για ακόμα μία εκδήλωση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος.

Λεπτομέρεια που προσμετράει, και απλώς προβληματισμός για το πού δεν προσμετράει. Η ιστορία του, μέσα από την προσεγμένη λειτουργία του ΑΟΘ, με τη διαχρονική αξία, ξεπερνάει την πολιτική. Ο αγώνας αγκάλιασε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα χάρη στον Αντώνη Παρταλιό, που ό,τι εκκρεμότητες άφησε ως αθλητής τις έγραψε με χρυσά γράμματα ως πρόεδρος του Σωματείου, που το πήγε στην κορυφή, όντας ο άνθρωπος «ελληνικοί αγώνες στη Β.Ε. για 25 και πλέον χρόνια».

Διαχρονικά, είχε κοσμήματα το σωματείο. Οδηγούς κορυφής σε πανελλήνιο επίπεδο. Ο Σταύρος Γεωργιάδης έδωσε τη σκυτάλη στον Γιώργη Σωτηριάδη και μετά καρέ του Άσου με Γάκη Καλεμτζάκη, Γιάννη Ψηφίδη, Κώστα Χαμπή και Βασίλη Τσομπανόπουλο. Το περιβραχιόνιο στον Γάκη, με τον Τάκη Μανωλόπουλο να κερδίζει τίτλους χάρη στην ευφυΐα του. Δίπλα τους εξαιρετικοί αθλητές συνοδηγοί τους που έγραψαν ιστορία. Ξεχωρίζω τον Ακύλα, τον Νάκη, τον Νάνο, τον φίλο Γρηγόρη κ.ά. Στο δρόμο τους, συνδυασμοί με Escort, Opel και Golf. Προσεγμένα εργαλεία, που τους συναντούσες και δεν τολμούσες να υποτιμήσεις, σε Χαλκιδικής και Δ.Ε.Θ., μέσα από φιλοξενία που δεν ανταποδώσαμε. Οικοδεσπότης ο ΑΟΘ μέσα από την αρχοντιά του Παρταλιού, και δεν έλειπαν σημαντικές εκδηλώσεις στο περιθώριο του αγώνα, συνήθως με αρχιτέκτονα τον Γιάννη Ψηφίδη, όντας μετρ και στην επικοινωνία.

Στον ίδιο ρυθμό, όντας φιλόξενος και πρωτοποριακός στην προώθηση του Ράλλυ, ο σύγχρονος Πρόεδρος, Δημήτρης Κουμποτής, που σήμερα φοράει κράνος και οδηγεί και κερδίζει με το Peugeot του.

Από τους παραπάνω, που είχαν Ντ' Αρτανιάν τον κ. Κώστα Δαμίγο, προέκυψε η νέα γενιά. Σε πανελλήνιο επίπεδο ξεχωρίζουμε τον αείμνηστο Κώστα Τανούση, ένα σπάνιο ταλέντο, που αν ήταν γεννημένος αλλού θα μπορούσε να γίνει Παγκόσμιος, τον Παντελή Τοψή, που ξεχώριζε αφού συνδύαζε ταχύτητα και ευγένεια, και βέβαια τον Σωκράτη Τσολακίδη. Απλώς Πρωταθλητής, όπως άλλωστε και ο γυμναστής αδελφός του στο δικό του χώρο, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Συναρπαστικός ο Σώκρατες, σε άσφαλτο και χώμα, επικοινωνιακός μέσα από το δικό του, αρσενικό τρόπο, αποδείχθηκε και πληθωρικός, αφού έπαιξε με τα όρια του «306». Μαζί σε ασφάλτινο Δ.Ε.Θ., και δε μάσησε, αλλά πήγε και χώμα με το Peugeot. Απλώς εύγε, και είναι λόγος ώστε να πας μεθαύριο εκεί στο Δ.Ε.Θ. και να τον δεις με Skoda R5, όπως και τον κ. Διαμαντή Τζαμπάζη, που έχει τον «πολύχρυσο» Γιώργη Πολυζώη δίπλα του, στο δικό του Skoda. Οι δυο τους θα βρουν στο δρόμο τους πυροβολάρχες με φτερούγες και άλλους καμικάζι με ατμοσφαιρικά 2WD που τα οδηγούν χωρίς αύριο σε στεγνό και βρεγμένο.

Ράλλυ Δ.Ε.Θ., από τα ιερά και όσια του χώρου μας, χάρη στον ΑΟΘ, που διαχρονικά προσφέρει υπηρετώντας τον πρωταγωνιστή-αθλητή, σε πανελλήνιο επίπεδο._ «Στρατισίνο»

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου