Ελληνικοί, διεθνείς αγώνες: Λήξη χρόνου

Σε κάθε περίπτωση, κούρασε όλη αυτή η "διαπραγμάτευση" για το ποιος έχει την ευθύνη των διεθνών αγώνων στην Ελλάδα.

Απορία δημιουργεί και το ερώτημα από μόνο του. Αν η FIA αρνείται να αντιληφθεί ότι η ευθύνη είναι του φορέα που διαχειρίζεται το χώρο, όπως το εκλεγμένο ΔΣ της ΟΜΑΕ που έχει επιλέξει την ΕΠΑ, οφείλουν, πρέπει να τους το κάνουν σαφές, οι άνθρωποι που έχουν διοριστεί από το Πρωτοδικείο και διοικούν την ΕΛΠΑ.

Χρέος τους, ιερό μάλιστα, να παλέψουν για την επιβίωσή της, ώστε να διατηρήσουν την εργασία τους οι εργαζόμενοι, αλλά δεν έχουν εξουσιοδοτηθεί ώστε να ταλαιπωρούν την ΟΜΑΕ και τους ελληνικούς αγώνες στη διεθνή τους διάσταση.

Εκμεταλλεύονται (δεν πρόκειται για αξιοποίηση), την "προστασία" τους από τη FIA και μάλιστα, χωρίς τακτ διορίζουν εκπροσώπους, ενώ είναι αποκομμένοι σε κάθε επίπεδο από τη ραχοκοκαλιά των αγώνων, ευθύνη της ΟΜΑΕ.

Λεπτομέρεια οι ενίοτε υγιείς προθέσεις τους και εννοείται πως κατά περίπτωση διαφωνούμε με επιλογές της ΟΜΑΕ, ενώ μας χωρίζει άβυσσος με ανθρώπους της, αλλά μόνο σε πρωτόγονες χώρες δεν σέβεσαι τους θεσμούς και βρίσκεις τερτίπια ώστε να τους αγνοείς.

Σε κάθε περίπτωση, πρόβλημα δεν είναι οι απεσταλμένοι που χωρίς δεσμούς με τη βάση, ουσιαστικά εκπροσωπούν τον εαυτό τους και χάνουν και τη σοβαρότητά τους, αλλά όσοι διορίζουν (η ΕΛΠΑ) και βέβαια η FIA που επιμένει να ζητάει την ειρηνική συνύπαρξη ΟΜΑΕ-ΕΛΠΑ. Δε θέλουν να δουν, αρνούνται να καταλάβουν, ενώ στην ΕΛΠΑ, δεν αντιλαμβάνονται ότι όλα πλέον άλλαξαν, είμαστε στο 2020 και τίποτα δεν είναι ίδιο, ακόμα και ξεπερνώντας τα προβλήματα. Δεν εκπροσωπούν τίποτα και κανέναν. Οι καρέκλες δεν προκύπτουν ούτε καν μέσω εξουσιοδοτήσεων και η άρρωστη σχέση τους με τη FIA αρχίζει και τελειώνει σε μια ξεπερασμένη νοοτροπία ψήφων και γνωριμιών, που δεν θα αντέξουν στο χρόνο.

Ο χώρος, οι "Ελληνικοί αγώνες", μέσω της ΟΜΑΕ διεκδικούν με υπομονή το αυτονόητο. Τη διεθνή αναγνώριση-εκπροσώπηση. Στην ΕΛΠΑ, οφείλουν να επιδείξουν σεβασμό στην ιστορία του χώρου που υπηρέτησαν αλλα σε ελληνικό επίπεδο σπάνια σεβάστηκαν.

Υπόθεση ΟΛΩΝ μας, η ιστορία, το κύρος του Ράλλυ Ακρόπολις και η ποιότητα κάθε διεθνούς οργάνωσης.

Δεν πρόκειται για "προσωπική" υπόθεση κανενός και ειδικά ενός διορισμένου, αμφιλεγόμενου ΔΣ και μιας ομάδας δήθεν διαφωνούντων,  που ονειρεύεται την επόμενη ημέρα μέσα από τη σκουριά του παρελθόντος.

Δικαίωμα του καθενός να αδικεί την πορεία του, αλλά η κοινή γνώμη κρίνει, διαμορφώνει άποψη και η ιστορία θα είναι πολύ αυστηρή για όσους αντιμετωπίζουν μίζερα και κοντόφθαλμα μια αυτονόητη διαδικασία που κούρασε. Επιβραδύνει μάλιστα την εξέλιξη και λειτουργεί ως σύμμαχος της δύσκολης εποχής που ζούμε. Περίοδο που η έλειψή χορηγιών και άλλων πόρων, ρίχνει το οικονομικό βάρος απευθείας στην τσέπη και όχι στην πλάτη των αγωνιζομένων που πολεμούν χωρίς υποστήριξη και απαιτούν ανταπόκριση. Με ισονομία, ασφάλεια και προβολή, που προκύπτει μόνο μέσα από μεγάλα γεγονότα.

Είναι σαφές πως δεν έχουμε τα χρήματα ώστε να "αγοράσουμε" θέση στο WRC, (να μη σοκάρει η αλήθεια) και έτσι όπως πολεμάμε μετ’ εμποδίων, το Ράλλυ Ακρόπολις -ERC κινείται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. "Χαντικαπ" ότι δεν υπάρχουν Ελληνικές συμμετοχές που θα διεκδικήσουν τη νίκη, ενώ γενικότερα, πλήγμα είναι ο θάνατος του Ιστορικού μας Ράλλυ. Οφείλουμε πάντως να το αναστήσουμε, ενωμένοι, συντονισμένοι και επιτέλους, σε μεταξύ μας συνεννόηση που να ξεπερνάει τις εξωτερικές παρεμβάσεις.

Τα "εν οίκω μη εν δήμω" αγαπητοί και αν πηγαίνουμε εκτός και ανταλλάσσουμε κατηγορίες πισώπλατα  είμαστε άξιοι της τύχης μας, ακόμα και αν πρόκειται για το "τίποτα".

Άλλωστε, υφίσταται η καταγεγραμμένη ιστορία από όλους μας, που όμως εξελίσσεται και οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές και οι σελίδες από γκρίζες οδεύουν προς το μαύρο και είναι κρίμα. Ουδείς θα μας συγχωρήσει και ουδείς θα ερευνήσει για λεπτομέρειες συνδεδεμένες με επί μέρους ευθύνες. Από το αποτέλεσμα η κριτική και είναι πικρό και άδικο να παλεύεις για το αυτονόητο και να χάνεις χρόνο που πρέπει να διαθέσεις για άλλα, για σύγχρονα και δημιουργικά γεγονότα.

Κάλιο αργά παρά ποτέ, η πρακτική των "διαπραγματεύσεων" και του "πήγαινε-έλα" ξεπερνάει κάθε μορφωμένο και σύγχρονο άνθρωπο, εμπλέκεται η όχι στο χώρο.

Δεν προσβάλουμε κανέναν σημειώνοντας πως στην ΕΛΠΑ οφείλουν να καταθέσουν την αρχοντιά που κληρονόμησαν απο τον Αλέξανδρο Δαρδούφα και ειρηνικά και με περηφάνια να παραχωρήσουν στην ΟΜΑΕ, εν λευκώ τη διεθνή αναγνώριση εφ’ όλης της ύλης και χωρίς ημερομηνία λήξης. Πέρα απο τα προβλήματα τους, τους ξεπέρασαν τα γεγονότα και η εποχή και άλλωστε, αδικούν την πορεία τους ξεχνώντας το θετικό τους ρόλο στη δημιουργία της Ομοσπονδίας. Επιλογή που οφείλουν, που είναι καταδικασμένοι να σεβαστούν, όποιος και αν έχει το κουμάντο εκεί, στο ΟΑΚΑ.

Άλλωστε, ο Βασίλης Δεσποτόπουλος τότε με την ίδρυση της Ομοσπονδίας, είχε προβλέψει πως μπορεί μια ημέρα να μην εκπροσωπείται η ΕΛΠΑ, όπως ειναι το καταστατικό.

Καθαρά και ωραία λοιπόν αγαπητοί, τελειώστε το. Κούρασε και δεν μας αξίζει να βγάζουμε το φτηνό μας εαυτό και όχι του άρχοντα πολεμιστή που πρέπει να καταθέτουμε οδηγώντας με συνέπεια παιδιά και εγγόνια που παρακολουθούν και δεν ακολουθούν, με έκδηλη την απογοήτευση που κακό κάνει σε έναν χώρο που πνίγεται στο συναίσθημα μέσα και από τις αναμνήσεις μας._ Στρατισίνο   

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου