Ταξιδεύοντας...

Με αφορμή τις υποχρεώσεις μου στο COTY και με ευκαιρία την οδήγηση του νέου Ibiza που μας ενθουσίασε, να 'μαστε στην «Μπάρτσα».

Στην έδρα της Seat, σε ημερομηνίες-πρόγραμμα που υποστηρίζονται περίφημα από τον εθνικό μας αερομεταφορέα, την Aegean, επίσης του ομίλου Βασιλάκη. Θείο δώρο λοιπόν οι πτήσεις, οπότε γλιτώνεις τη «Λουφτβάφε» και τα «ανέβα-κατέβα» σε Μόναχο ή «Φρανκοφόρτε», που δεν ενθουσιάζουν. 
Στις ίδιες πτήσεις, σχολιάζεις, σύμπτωση και η δημοσιογραφική αποστολή με δεκαεπτά συναδέλφους που δοκίμασαν το νέο Κia Picanto και ενθουσιάστηκαν με το κορεατικό μίνι, άλλοτε best-seller, με αντίπαλό του μόνο το άπαιχτο i10 - κακά τα ψέματα. 
Ότι μας ενθουσίασε το Ibiza στην πέμπτη του εκδοχή και με αντικειμενικά κριτήρια το σημειώσαμε. Προσθέτεις το αυτονόητο «αντικειμενικά», γιατί είναι λογική η συναισθηματική φόρτιση για ένα αυτοκίνητο που στην αγωνιστική του εκδοχή το οδήγησες για τέσσερα χρόνια σε ειδικές διαδρομές. 
Καμία σχέση λοιπόν με συναίσθημα σε σχέση με το παρελθόν, και αν προκύπτει έχει να κάνει με τη σχεδίαση, και κυρίως με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του, που δεν περιορίζουν την άνεση. Σου δίνει χαρά. Όπως ένα Fiesta και ένα «208», ενώ μεγάλη χαρά δίνει το C3 στις κυρίες όλων των ηλικιών. Αντίστοιχα, όμως, σου δίνει και εμπιστοσύνη, που εισπράττεις οδηγώντας Polo, Yaris και Micra. Τεράστια κατηγορία και, αν ρωτήσετε γιατί στις αναφορές μας δεν προκύπτει η «Κλειώ», αντικειμενική απάντηση δεν έχω. 
Την ψήφισα για COTY πριν από δυο-τρία χρόνια, και μετά χαθήκαμε. Ακόμη ψάχνω μια καλή «Κλειώ» με μεγάλο ντίζελ και 6άρι, ή μια «ζωντανή» με βενζίνη και έστω λίγα κυβικά. Απλώς, για να θυμηθείς την ποιότητά της στο δρόμο, πρέπει να την «έχεις», να τη ζήσεις χωρίς το άγχος που προκύπτει μέσα από τους λόγους για κάθε δοκιμή. Λατρεύω «208», «3008», Q2, και C-HR, γιατί ζω μαζί τους. Ιδανική συνθήκη η συμβίωση χωρίς περιορισμούς με ό,τι νέο προκύπτει, κάτι που γίνεται σαφές από τον τρόπο που φωτίζει την καθημερινότητά μας η διαφορετικότητα του C3. 
Νέο σήμερα το Ibiza, αύριο το Fiesta, έρχεται το Rio, αναγεννιέται το Yaris, πας άμεσα στην Πύλο για το Micra και μέχρι το τέλος του χρόνου να το. Το Polo στη νέα τους πλατφόρμα, που μόλις γνωρίσαμε, και «εξοπλισμό» σε μηχανικά μέρη το χρυσό πακέτο του Group. Εξοπλισμό που χρησιμοποιεί στην πλειονότητά του το Skoda, αυτοκίνητο-όπλο και στους ελληνικούς αγώνες, στην πλέον ανταγωνιστική τους μορφή, που είναι το Ενιαίο. Κατηγορία-φωτιά με σταθερή αξία-ήρεμη δύναμη το Corsa, που οφείλεις να σέβεσαι. 
Μ' αυτά και μ' αυτά, αν επείγεστε και για τις ανάγκες σας επιλέξετε ντίζελ, διαβάστε 4Τροχούς Απριλίου από σήμερα στα περίπτερα. ΣΔΟΚ, με το καρέ των Micra, C3, Yaris και Polo να κρύβει εκπλήξεις. Καλή ανάγνωση._Σ. Χατζηπαναγιώτου 
 
ΥΓ: Επιγραμματικά. Σ' αρέσει ή δε σ' αρέσει, το νέο Ibiza έχει την ποιότητα της VW, με τα μηχανικά μέρη του Golf και το πάτημα του Leon! Η συνέχεια στο excel του Χάρη Δάνδουρα, αφού από τα πλήκτρα του προκύπτει η πολιτική τιμών, με δεδομένο ότι η παρέα Ντε Μέο οφείλει να υποστηρίξει. 
Τεχνοκάρ-Seat: τριάντα χρόνια μαζί. Τυχαίο; 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου