Κι ο κλήρος πέφτει στη Ferrari

Το εκπληκτικό ξεκίνημα που πρέπει να διατηρήσει –αν δεν θέλει να χάσει ακόμη έναν τίτλο.

Είναι «κοινό μυστικό» πως η Ferrari έχει πλέον το καλύτερο μονοθέσιο στο grid. H Mercedes είναι πολύ κοντά (θα έλεγε κανείς στο ίδιο επίπεδο με τους Ιταλούς), αλλά αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Το ζητούμενο είναι η εξέλιξη μέσα στη χρονιά.

Όσα πέτυχαν οι ομάδες τον χειμώνα αρχίζουν ολίγον κατ’ ολίγον να «ξεθωριάζουν», καθώς πλέον σημασία έχει η διάρκεια κι όχι η «εκκίνηση». Κι η εκκίνηση για τη Scuderia  ήταν η ιδανική, με δύο νίκες σε τέσσερις αγώνες, όντας μόλις ένα βαθμό πίσω από τους Γερμανούς, κι έχοντας τον Sebastian Vettel στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών.

Είναι σημαντική η έναρξη της αγωνιστικής χρονιάς, κανείς δεν το αμφισβήτησε -αλλά είναι εξίσου σημαντικό να έχεις τη σωστή εξέλιξη.

Το επόμενο Grand Prix, αυτό της Ισπανίας, θα σημάνει την αρχή αυτής της εξέλιξης για όλο το grid. Κι ενώ περιμένουμε αρκετές ομάδες, όπως είναι η Red Bull ή η McLaren να κάνουν το κάτι παραπάνω και να αντεπιτεθούν, τα βλέμματα είναι –αναπόφευκτα- στραμμένα στη Ferrari (πρωτίστως) και τη Mercedes.

Οι δύο μονομάχοι για τον τίτλο έχουν κάθε λόγο να φέρουν νέα μέρη για τα μονοθέσιά του, με σκοπό να διορθώσουν ατέλειες και να βρουν πολύτιμα δέκατα. Μόνο που οι «κόκκινοι» έχουν διαφορετικούς στόχους από τους πρωταθλητές.

Δεν υστερούν κάπου συγκεκριμένα, όπως υστερεί η W08 στον τομέα της διαχείρισης των ελαστικών. Δεν χάνει χρόνο, μοιάζει να μπορεί να ακολουθήσει ένα μονοθέσιο με μεγαλύτερη άνεση από κάθε άλλο φέτος, παρά τους στροβιλισμούς. Είναι όμως αναγκαίο να κάνει αυτό που κάθε ομάδα που πάει για τίτλο πρέπει να πράξει: να βρει το όριο και να το περάσει.

Όταν η μάχη δεν αφορά τους οδηγούς μίας ομάδας, αλλά δύο διαφορετικές, αυτή που έχει το προβάδισμα, οφείλει να το διατηρήσει και να το διευρύνει. Αυτό που έκανε η Red Bull το 2010, ή η Ferrari το 2007, για να αναφέρουμε μόνο μερικά παραδείγματα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι πρωταθλήτριες δεν επαναπαύτηκαν κι άφησαν τον ανταγωνισμό να ψάχνει λύσεις σε προβλήματα που αυτές ποτέ δεν αντιμετώπισαν.

Σίγουρα, αυτό δεν είναι παλιό. Έχει να κάνει με την υπέρβαση –μία υπέρβαση που στο Μαρανέλλο έχει να συμβεί εδώ και μία δεκαετία. Αυτή την υπέρβαση που έπρεπε να προσπαθήσει –έστω- το 2012, ακόμα και πέρυσι.

Κι, αν θεωρούσαμε τη Ρωσία κομβική για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, καθώς ήταν (και παραμένει) το «απόρθητο κάστρο» της Mercedes, η Ισπανία θα είναι το απόλυτο gamechanger._Δ.Μ.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου