Range Rover Velar: Μια από τα ίδια...

Προκαλούν με σχέδιο, αλλά αντίπαλο δε βρίσκουν. Ούτε θεωρητικά, όπως στις περιπτώσεις του αυθεντικού των 5 μ. και του Disco, ούτε υποκειμενικά όπως με το Evoque. Ούτε βέβαια αντικειμενικα όπως με το Sport, την 911 των SUV.

Από αύριο και το Velar στην ίδια λίστα της μοναδικότητας, με το Sport και την 911. Δε διαθέτει τη διαχρονική τους αξία, αλλα όντας ασυναγώνιστο διαθέτει τα στοιχεία ώστε να κερδίσει τη θέση του σε ένα άτυπο hall of fame της αυτοκίνησης. Το είδαμε στις φωτό που το αδικούν, αφού δεν το αναδεικνύουν, το αντικρίσαμε live στο "κοσμηματοπωλείο" της κ. Ιωάννας Τζώρτζη στα Γλυκά Νερά, αλλά εδώ, στη Νορβηγία, ειναι αλλιώς. Ανθρακί ματ με 3λιτρο κινητήρα βενζίνης και 380 ίππους το πρωί ή στο χρώμα της φράουλας, με μαύρη οροφή, και 3λίτρο ντίζελ με τους 300 ίππους για το απόγευμα. Στο χώμα με τη βενζίνη, σε off road λογικής Defender, το απόγευμα, με το πετρέλαιο.

Ακατάλληλη η Νορβηγία για γκάζι, όντας πνιγμένη απο τις παροχές ρεύματος για τα Tesla και Leaf, αλλά βρήκαμε το δρόμο μας. Οι άνθρωποι δε φτιάχνουν τα τέλεια, τα εκτός συναγωνισμού και για διάφορους λόγους, super premium SUV, αλλά διδάσκουν και στη διαδικασία της παρουσίασης. 

Με τσάρτερ πτήση απο τη Φρανκφούρτη στο Μόλντε και η παρουσίαση έγινε στον αέρα με την υποστήριξη ατομικών iPad. Στη συνέχεια, η διαδρομή των 340 χιλιομέτρων τα είχε όλα. Καλή η άσφαλτος, αλλα δεν έλειπαν οι κακοτεχνίες με ελληνικού τύπου κατσαρό οδόστρωμα, ενω η χωμάτινη "ειδική" περιλάμβανε και διαδρομή τύπου trial και ωραίο πατημένο χώμα τύπου Φινλανδίας. Όλα αυτά με φαρδιά λάστιχα της Continental και είναι οι διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης που σου επιτρέπουν όχι απλά να κινείσαι, αλλά να έχεις την αίσθηση του "όλα άσφαλτος". Έχει γίνει σκληρή δουλειά στην ανάρτηση και αν το μέγεθος και η στρατηγική-πολιτική που την εφαρμόζουν με ευλάβεια το τοποθετούν ανάμεσα σε Evoque και Sport, είναι το πάτημά του που σφραγίζει την προσωπικότητά του όντας διαφορετικο από ό,τι ξέραμε. Σφιχτό και άνετο, το χαρακτηρίζεις πιο "αθλητικό" από όλα τα άλλα και το κατατάσσεις σε μια δική του κλάση-κατηγορία όπου το στυλ συναντάει την ουσία, συνδεδεμένη με την αρχοντική όσο και πρακτική λειτουργία.

Πολυτάλαντο, όπως και ο μεγαλύτερος αδελφός το Sport, συνδυάζει τα πάντα ιδανικά, ενώ χάρη στην ανάρτησή του σε παρασύρει σε ένα παιχνίδι όπου ανάμεσα στο κοστούμι και στο τζιν παρεμβαίνει η αθλητική περιβολή και μάλιστα με ατού. Διαθέτοντας τα πάντα όλα και σε συνδεσιμότητα με ό,τι το πλέον σύγχρονο σε οθόνη και χειριστήρια.

Μας αρέσει πολύ το αυτοκίνητο. Λιγότερο αγχωτικό, τα μέγιστα αντικαταθλιπτικό, το επιλέγεις ακομα και αν μπορεις να διαθέσεις το κατι περισσότερο που απαιτείται για το Sport. Η επιλογή δεν εχει ερμηνεία. Ειναι σίγουρα πιο φιλικό και πιο φρέσκο και μάλλον πιο διακριτικό. Όπως και το Evoque, γυρνάς και το κοιτάς με πάθος και όχι διακριτικά, όπως το κανεις με το Sport, που σε κάποιες περιπτώσεις το αποφεύγεις μην προδοθείς - όπως όταν λοξοκοιτάς στην παραλία ό,τι σε προκαλεί. 

Στη χώρα μας είναι άμεσα διαθέσιμο, με τη γενική αντιπροσωπεία να έχει απογειωθεί και σε επίπεδο after sales, ενώ αν αποφασίσετε να πάτε για να ενημερωθείτε στη λεωφόρο Λαυρίου, το σίγουρο ειναι ότι θα σας αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τροπο είτε πάτε με “συνοδεία”, είτε με το παλιό καλό σας Discovery, που πλέον όλο και κάτι παρουσιάζει.

Από την πλευρά μας, διαβάστε πλήρη γνωριμια με τεχνική σκοπιά ουσίας στους 4Τροχούς Αυγούστου και τη δοκιμή μας στην Ελλάδα, τον Σεπτέμβριο. Άρθρα για ακόμα ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε απο τη Land Rover ώστε να μη συγκρίνεται._ Σ. Χατζηπαναγιώτου 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου