Νέα Porsche Cayenne: Ο θάνατος του κομπλεξικού

Νέα Καγιέν σήμερα. Πρόκειται για την 3η γενιά του SUV της Πόρσε και μόνο τυχαία οι Γερμανοί δεν επέλεξαν την Κρήτη για αυτή τη μέγιστα πολιτισμένη κατάληψη.

Πανευρωπαϊκή, δημοσιογραφική παρουσίαση με σημείο προσέλευσης το αεροδρόμιο στη Σητεία και βάση το 6στερο Daios Cove κοντά στον Άγιο Νικόλα. Οι λόγοι πολλοί για την παρουσίαση εδώ, όπως  η Ελληνική αντιπροσωπεία που δεν κάνει ρεκόρ πωλήσεων στα Βαλκάνια αλλά γνωρίζει το προϊόν και διαθέτει το απαραίτητο μέταλλο για την εκπροσώπηση της 911 του αυτοκινήτου του αιώνα και το σκηνικό δένει με το τέλειο, το άγριο περιβάλλον. Δρόμοι με πονηρό οδόστρωμα που της ταιριάζει και πλέον χωρίς κίνηση, ανοιξιάτικος καιρός το φθινόπωρο και φαγητό που ψάξε και άλλου δε θα βρεις. 

Η νέα Καγιέν

Δείχνει facelift και μάλιστα μόνο πίσω και πρέπει να ανοίξεις την πόρτα και να μη σκαρφαλώσεις μπαίνοντας για να σχολιάσεις: «Καμία σχέση». Άλλο εντελώς νέο αυτοκίνητο εντός και οδηγείς ώστε να τη χαρακτηρίσεις εφ’ όλης της ύλης και επ’ ακριβώς. 

Σητεία ΙΝ-Αγ. Νικόλας OUT 

Στο πηδάλιο με το καλησπέρα σας ο διευθυντής του Drive, Μιχάλης Γιωργιάδης. Οδηγεί όπως γράφει. Καθαρά και γρήγορα με παρανομαστή την εντιμότητα. Δεν την προστατεύει, δεν τη χαϊδεύει, δεν προσπαθεί να κρύψει ατέλειες, αλλά την οδηγεί για να την αποκαλύψει. Πιέζει αλλά με το στιλ που της ταιριάζει. Είναι άνετος και δένει μαζί της. Σε κάθε κομμάτι της διαδρομής, σε κάθε ιδιαιτερότητα του δρόμου ο μαέστρο δίνει το τέμπο και το βαρύ SUV προσαρμόζεται υποδειγματικά. 

Χαμογελάς. Σκέπτεσαι πόσο πολύ έχει αδικηθεί αυτή η Πόρσε. Θέλεις όμως να είσαι ειλικρινής. Το εαυτό τους αδίκησαν και εκτεθήκαν όσοι τη χρησιμοποίησαν για την κίτρινη πολιτική τους και τις φτηνές τους θέσεις. Στόχευσαν δικαιολογημένα ήάδικα στο χρήστη χρησιμοποιώντας το αντικείμενο που τους ξεπέρασε με ουσία. Τεράστια σε μέγεθος με αυτοκρατορικό στιλ η λαίμαργη πρώτης γενιάς, έγινε πιο κομψή και πιο φιλική στη δεύτερη εκδοχή της που όμως λόγω συνθηκών πέρασε απαρατήρητη. Ήταν άλλο αυτοκίνητο σε όλα, αλλά ποιος τότε ήθελε να καταλάβει και γιατί άλλωστε; Πουλούσε βλέπετε τότε ο συνδυασμός ανθρώπων απρέπειες και Καγιέν και ας τις οδηγούσαν στην πλειοψηφία τους κύριοι που όμως προοδευτικά απογοητεύτηκαν και τις εγκατέλειψαν. Δεν είχαν μάτια για τις σύγχρονες και με το δίκιο τους. 

Σήμερα…

Οδηγώντας την 3η γενιά πλέον η σκέψη αφορά στο αν θυμίζει Παναμέρα ή Μακάν και αν συγκρίνεται με Ρέιντζ Ρόβερ και μέχρις εκεί. 

Αρκεί η έκδοση S με τους 440 ίππους για να αξιολογήσεις το τέλεια ρυθμισμένο πλαίσιο. Η αίσθηση στην επιβράδυνση είναι ότι έχεις τα σωστά εξαρτήματα για το σύνολο των 550 ίππων που θα δοκιμάσεις την επόμενη, τη δεύτερη ημέρα της παρουσίασης. 

Κρύβει το βάρος της και είναι η ακρίβεια του τιμονιού που καμουφλάρει το μεγέθός της. Έχεις πολλούς λόγους ώστε να νοιώθεις όμορφα με ένα αυτοκίνητο που μέσα από το μεγαλείο του σκοτώνει την άδικη φήμη της πρώτης γενιάς. Άλλωστε νοιώθεις πολύ όμορφα για την πρεμιέρα στην Ελλάδα και μακάρι οι Γερμανοί να βρουν μιμητές. 

Σε κάθε περίπτωση, μιμητές θα δυσκολευτεί να βρει ο boss της Πόρσε στην Ελλάδα, Σωτήρος Χατζίκος. Ο πετυχημένος «Γιαμαχίτης» που συντονίζει μια εξαιρετική ομάδα και καταθέτει το ίδιο πάθος για τους 4 και τους 2 τροχούς. Εκφράζεται με αποτελέσματα και κυρίως με την εικόνα της Πόρσε και της Γιαμάχα στη χώρα μας και όχι μόνο. Άλλωστε τα αισθήματά του και τον τρόπο του, οπότε αποκαλύπτεται ένας τρυφερός άνθρωπος, τα αναγνωρίζεις όταν μιλάει για το γιό του. 

Τι λέει για την 911; Δεν γράφεται, γιατί απλά τα συναισθήματα δεν περιγράφονται και δεν δημοσιοποιούνται. 

Αύριο περισσότερα με τους 550 ίππους της Cayenne Turbo._Σ. Χατζηπαναγιώτου 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου