Πάει ο παλιός... ο μήνας

Τα φρέσκα νέα από μεθαύριο, Πέμπτη, στο περίπτερο.

Μας κέρδισε η Mercedes A Class και δεν το κρύβουμε. Μόνο αυτοί μπορούν να ανεβάσουν τον πήχη τόσο ψηλά ώστε να μη φαίνεται ο ανταγωνισμός. Δε διδάσκουν ακρίβεια συστήματος διεύθυνσης, επιμένοντας στην αρχοντιά τους, αλλά παραδίδουν σεμινάρια εξέλιξης κινητήρων βενζίνης. Μπράβο τους και μακάρι να αναθεωρήσουν την απόφασή τους σε σχέση με το COTY όπου με την «Α» τους θα ήταν το φαβορί. Έχει ακριβώς τις προδιαγραφές που κατατάσσουν στην κορυφή ένα γήινο αυτοκίνητο.

Με την ευκαιρία, χθες άκουσα το γνωστό σλόγκαν της παλιάς εποχής των σκληρών: «Δεν πα' να γράφετε ότι θέλετε...». Πικράθηκα για τον πληθυντικό, αφού όπως όλοι, έτσι και εμείς θεωρούμε πως το «πάμε αλλιώς» και κρινόμαστε.

Σήμερα, λοιπόν, αν κάτι σου αρέσει και επιβραβεύσεις, είτε γλύφεις είτε διεκδικείς. Αν δε σου αρέσει ή εντοπίσεις κενά, «έλα μωρέ το λαμόγιο δεν τα πήρε».

Εμείς απλά επιμένουμε στο δρόμο μας και μάλλον έχουμε κάνει λάθος που δεν ακολουθούμε εκείνη τη θεωρεία του Ανδρέα Τσούκα: «Εσείς του Καββαθά, ψάχνετε για ελαττώματα». Ίσως θα έπρεπε αγαπητέ... Πάντως, δε θα το συνδέσουμε το εμπορικό μας τμήμα με τα πλήκτρα των συντακτών μας, ούτε θα βγούμε στη γύρα χέρι-χέρι ζητιανεύοντας, ξεπουλώντας κάθε αράδα.

Τη δουλειά μας εμείς

Αποστολή από τα παλιά χάρη στην άψογη συνεργασία μας με τον Γιάννη Κάττωριτς της Ford και τον Γιάννη Καραβά της Citroen, οπότε είχαμε συνάντηση κορυφής: «Με Φιέστα ST και DS3 σε ειδικές του Ράλλυ Αντίμπ” γράφει ο Π.Τ., με την Ε.Ξ. να σηκώνει τον τροχό του DS και τον Θ.Η. να ζωγραφίζει με τους φακούς του.

Αυτή είναι η δουλειά μας και για να μπορούμε να επαναλάβουμε τέτοιες ασκήσεις απαιτείται η στήριξή σας. Δεδομένος ο αλληλοσεβασμός που μας συνδέει, είναι σαφής η στήριξή μας από την αγορά διαφημιστικά, αλλά απαιτείται καλύτερη κυκλοφορία ώστε να πολεμάς όπως άλλοτε. Σε κάθε περίπτωση, η κριτική σας απαραίτητη και καλοδεχούμενη. 

Η ζωή συνεχίζεται...

... σε ρυθμούς ΡΑ ο χώρος μας και το ΡΑ... σε ρυθμό WRC, με τέλεια σχεδίαση κ.ά. που στηρίζουν και την προβολή του. Όπως η αφετηρία στην Ακρόπολη και η SSS στον Ιππόδρομο, με επικοινωνιακά ορθές κινήσεις έστω καθυστερημένα. Λείπουν τα μεγάλα ονόματα, αλλά το θέαμα θα είναι συνεπές στη συνάντηση με τους θεατές, αφού τα R5 είναι ικανά να σε παρασύρουν και να σε κρατήσουν στο βουνό.

Ευχαριστούμε τον El Nak Jr και τον Ανδρέα Βίγκο για την τιμή και να ευχηθούμε καλό δρόμο σε όλους τους Έλληνες. Η προσπάθειά τους εκτοξεύεται σε συναίσθημα και σεβασμό, αφού ουδείς διαθέτει το σοβαρό χορηγό που θα αναλάβει έστω το 50% του κόστους. Αν πάμε στη βουνίσια κερκίδα θα περιμένουμε και τον ουραγό, επιστρέφοντας ευγνωμοσύνη σε αθλητές σήμερα, θεατές-παιδιά τότε. Καλό δρόμο σε όλους. Οργανωτές και κριτές και ενδιάμεσους που δε φυλάνε απλά το δρόμο, αλλά το κύρος ενός αγώνα με πορεία που πλησιάζει τα 70 χρόνια.

Από τα γεγονότα στους ανθρώπους και μακάρι να μη μας λείψει ο φίλος Στήβεν Σίρτης που αναβαθμίστηκε και ανέλαβε σημαντικό ρόλο στον όμιλο του κ. Βασίλη Μανδύλα. Σε εθνικό και σε διεθνές πλέον επίπεδο. Συντόνιζε με μαεστρία την εκπροσώπηση τριών κατασκευαστών-κολοσσών, αξιοποιώντας έντιμα το προϊόν, χωρίς ποτέ να υποβαθμίσει τον ανθρώπινο παράγοντα. Οι καλύτεροι μαζί του στην Αργυρούπολη - και όταν ο μάνατζερ δεν έχει ανασφάλειες και έχει επιλέξει κορυφαίους, αποδεικνύεται δημιουργικός και αποτελεσματικός. Ο χώρος στερείται ένα σημαντικό, σύγχρονο στέλεχος, λάτρη και του ειδικού Τύπου.

Με τη σιγουριά πως η φιλία μας θα παραμείνει αλώβητη και θα αντέξει στο χρόνο, παρά την «απόσταση»: Καλή συνέχεια, «παιχταρά». Κάν' το να φαίνεται εύκολο!

Ολοκληρώνουμε τις σκέψεις μας σήμερα Τρίτη με σχόλιο για το i30N της Hyundai. Μπορεί να απογοητεύσαμε φίλους με την αναφορά μας στο bizoux στο τεύχος Μαΐου, ωστόσο εμείς ενθουσιαστήκαμε. Δεδομένο ότι την επόμενη φορά θα είμαστε πιο... προσεκτικοί, διεκδικώντας το «ευχαριστώ» μέσα από το συναίσθημα που διαχρονικά μας οδηγεί. Κοστίζει, αλλά μας αρέσει. Επί της ουσίας, πρόκειται για το καλύτερο, το πλέον καθαρόαιμο GTi της αγοράς, και το σχόλιο ξεπερνάει τη σχέση προσφοράς-τιμής, όπου δεν έχει αντίπαλο. Ήταν η διάσταση που χαρακτήριζε τη Hyundai τότε, που με κυβερνήτη τον Πάνο Δάβαρη και κορυφαίο πλήρωμα έγραψε την ιστορία της σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Σήμερα τα Hyundai πολεμούν στα ίσια σε κάθε κατηγορία, με το Κona -που αναμένεται- να δείχνει ικανό να κάνει τη διαφορά στα B-C SUV, έχοντας πολλά ατού._ Σ.Χ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου