Λάμδα Motor Group

Είναι πολύχρονη η σχέση της Λάμδα με τη Hyundai.

Κλασικός λάτρης της ιταλικής «γραμμής», ένας premium άνθρωπος της αγοράς, ο ιδρυτής της σύγχρονης Λάμδα, Χρήστος Δαμάσκος, έβλεπε το βάθος της Hyundai με στοιχεία που ξεπερνούσαν το value for money. Τον εντυπωσίαζε τον πολύπειρο Ιταλοτραφή η κορεατική ποιότητα επιπέδου Toyota, που επίσης εκπροσωπεί ο όμιλος μέσω της Toyota Λάμδα Central. Ντίλερ με λογική εισαγωγέα, όπως άλλωστε υπήρξε η Λάμδα, εκπροσωπώντας τη Lancia. Εύκολη η συνεννόηση με τον Πάνο Δάβαρη, τον άνθρωπο της Hyundai σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ευφυείς και οι δύο, και η σχέση άντεξε ξεπερνώντας αντιξοότητες. Ο Χρήστος το 2009 έφυγε από τη ζωή, ενώ αργότερα ο Πάνος κατέθεσε την ψυχή του για να σωθεί η εταιρεία του, διατηρώντας την αξιοπρέπειά τους ως οικογένεια Δάβαρη. 

Η Ελένη Δαμάσκου, σύζυγος του Χρήστου, έχοντας δίπλα της τον πρωτότοκο γιο της, Παναγιώτη, έναν υπέροχο τύπο με στοιχεία και από τους δύο γονείς του, πήρε τη Λάμδα στους λεπτεπίλεπτους αλλά καλά γυμνασμένους ώμους της και την έθεσε σε τροχιά πτήσης. Ο Όμιλος Βασιλάκη απέκτησε το πλειοψηφικό μετοχικό πακέτο της Π.Ρ. Δάβαρη, επιδεικνύοντας σεβασμό στον ιδρυτή, που παρακολουθεί την εξέλιξη του έργου του από τη θέση του Προέδρου. Στο τιμόνι, ένας σκληρός της αγοράς. Ευαίσθητος ως άνθρωπος ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, είναι πολεμιστής και δε μασάει στο ράλλυ των πωλήσεων. Αφού ανέστησε τον πτωχευμένο κολοσσό έχοντας εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη όλων των μετόχων, πέρασε στην επίθεση ώστε να ανακτήσει τα κεκτημένα και να πάει την κορεατική auto-βιομηχανία ακόμα παραπέρα. Το κατέχει το «έργο», και μόνο τυχαία δεν τα βρήκαν η νέα Hyundai με τη Λάμδα και ιδού η Hyundai Λάμδα Motor Group. Ο Ανδρέας διαφέρει από την Ελένη, που όμως έχει το μέταλλο του Boss που εμπνέει τον Ευτύχιο και τον Γιώργο. Έχουν κοινές ρίζες σε κουλτούρα και σε μόρφωση, και βέβαια την κλάση που λείπει. 

Από την άλλη, ο Χριστοφορίδης, που έχει πάρει μεταπτυχιακό στου Χρήστου Πανόπουλου και το διδακτορικό του από τον τεράστιο Πολυχρόνη Συγγελίδη, την ήθελε τη Λάμδα στο οπλοστάσιό του.

Μαγαζί αλλιώς. Μαγαζί με αρχοντιά. Απαιτητικοί οι μέτοχοι και από τις δύο πλευρές, αλλά είναι αυτή η διαχείριση που τον εμπνέει τον Ανδρέα. Τη λατρεύει τη δύσκολη άσκηση και, όταν ολοκληρώνεται, τη σφραγίζει με ένα ψύχραιμο και διακριτικό χαμόγελο.

Σήμερα, λοιπόν, εγκαινιάστηκε η Hyundai Λάμδα Motor Group στη Λ. Συγγρού. Εγκαίνια όπως άλλοτε, με τη διακριτική πολυτέλεια να σφραγίζει την εποχή μέσα από το σπάνιο γούστο της ιδιοκτήτριας. Άλλωστε, μόνο τυχαία δεν ήταν απόψε. Όλοι εκεί, με την υποδειγματική οικοδέσποινα να μοιράζει το σοβαρό της χαμόγελο σε συνδυασμό με ατάκες ουσίας προς κάθε κατεύθυνση. Πολλά κρύβουν οι άνθρωποι. Την κλάση τους ποτέ. Αντίστοιχα, δεν κρύβεται το «μέγεθος» του χώρου όπου φιλοξενούνται τα καλούδια της Hyundai, επιπέδου Toyota και VW, για όποιον γνωρίζει και θέλει να καταλάβει.

Νιώσαμε όμορφα απόψε για διάφορους λόγους, με τους ανθρώπους να συνδυάζονται περίφημα με τις έντιμες μηχανές από την Ανατολική Ασία, που δεν κρύβουν την ποιότητά τους, ενώ πλέον προδίδουν απλόχερα και τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές προδιαγραφές τους. Το περιβάλλον ιδανικό εκεί στη Συγγρού, δεξιά πριν από τη Χαμοστέρνας, με δεδομένο πως αυτή η λεωφόρος, που ζει ημέρα-νύχτα, παραμένει το κορυφαίο σημείο πώλησης για αυτοκίνητα.

Έτσι άλλωστε είναι η ζωή. Όλα αλλάζουν και όλα ίδια μένουν, με κερδισμένους όσους μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά στις λεπτομέρειες και κυρίως στο τι έρχεται σε ρυθμούς με ρεύμα ή χωρίς. 

Αφιερωμένο το σημείωμα. Στη φίλη μου, στα παιδιά της και στους συνεργάτες τους. Όπως ο φίλος μου Βασίλης Σαρλής και η γοητευτική «βοηθός» της, Έλενα Δαμιανού, που συντονίζει τα μετόπισθεν κομψά, σοβαρά και με την αποφασιστικότητα της «Bossinas». 

Ανδρέα, να την προσέχεις αυτήν την παρέα. Μαθημένοι σε ΗF, Stratos και Ιntegrale, απλώς διαφέρουν. Πώς ξεχωρίζουν; Αφήνοντας στο «μέταλλο» τον πρώτο ρόλο, όντας υποδειγματικά συνεπείς με τον πρωταγωνιστή. Τον πελάτη-αγοραστή.

Επί της ουσίας; Ο αείμνηστος οδηγούσε περήφανα Santa Fe. «Το καλό «Στούκα» το 2.7, οπότε καμία απορία αν ο Παναγιώτης αλλάξει την αγαπημένη του GLA με i30N. Mωρό οδηγούσε 20βάλβιδο κουπέ και GT. Να μην το ξεχνάμε._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου