Ράλλυ Ακρόπολις 2018

Πάει, πέρασε, τελείωσε, μακάρι να προκύψει η καλύτερη μέρα και μέχρι τότε, μπράβο κ. Μανώλη σε εσάς και στους συνεργάτες σας που το «κάνατε» άριστα.

Συνήθεια η αριστεία σε σχέση με το ΡΑ. Άλλωστε, μόνο έτσι ξέρετε εσείς, οι Έλληνες οργανωτές. Διδαχτήκαμε όλοι από την ΕΛΠΑ και συνεχίζετε. Λεπτομέρεια ο φορέας, λεπτομέρεια ακόμα και οι χορηγοί που δεν κρύβουν την ιστορική τους άγνοια. Το γεγονός ξεπερνάει και την αυτοδιοίκηση και όλους όσους ευκαιριακούς. 

Έφτιαξε και κάτι καλό η ΕΛΠΑ, κακά τα ψέματα
Παρά την γκρίνια, τις διαφωνίες και τις αστοχίες, μπήκε η άνω τελεία ώστε να ελπίζουν οι αισιόδοξοι με όραμα για την επιστροφή σε 12 μήνες, με γεγονός τη σχεδίαση για WRC φέτος και εννοείται πως σε αυτό το κάλεσμα είναι όλοι απαραίτητοι. Απλά αγαπητοί, με ή χωρίς χρήματα, κάντε ένα βήμα πίσω γιατί διαφορετικά η λάμψη του αγώνα θα σας τυφλώσει. Αξιοποιείστε σεμνά λοιπόν... Είναι πολύ μεγάλο το ΡΑ. Δεν καπελώνεται, ούτε καπηλεύεται αυτό το διεθνές γεγονός. Αν προσπαθήσετε, απλά θα σας ισοπεδώσει. Το έχει φτιάξει από μπετόν με ατσάλι ο μέγας Αλέξανδρος του WRC.

Ειδικώς

Με όλους αυτούς τους… περίπου συμπαθείς επισκέπτες που τους χορηγούμε κιόλας, είχαμε μάτια μόνο για τους δικούς μας. Σε μια άνιση μάχη που αναβαθμίζει την προσπάθεια με σεβασμό που παγώνει το χθες (το ξέρω σας πρήξαμε με ό,τι κάναμε εμείς τότε) και επιβάλλει θερμή χειραψία διαρκείας με όλους τους Έλληνες οδηγούς-συνοδηγούς-τεχνικούς. Υπέροχοι και ας έχουμε συνωμοτήσει εναντίον τους, με το παρελθόν σε διαρκή αντιπαράθεση που κουράζει. Εμείς, με πείσμα μαζί τους. Δίπλα τους και διαβάστε 4Τ-Ιούλιος όπου «οι Έλληνες κ.ά.», στο δικό μας αγώνα.

Μαζί μας, το «βαφτιστήρι», ο κ. Θέμης Χαλκιάς και ο τεράστιος συνοδηγός του, ο κ. Λεωνίδας Μαχαίρας που σοβαρά και με το στυλ τους ξεπέρασαν το αυτονόητο. Μαζί τους οι Κεχαγιάς-Μπασιούκας και οι Μπαντούνας-Σούκουλης, αλλά και το πίτσι μας, ο Παναγιωτάκης που έχει τον very big Γιώργο Κάπελα δίπλα του. Οφείλουμε όμως 1+1 ευχαριστώ για διαφορετικούς λόγους. Το ένα, στους Πανουργιά-Βίγκο και στον Κολιν για τον τρόπο, τη συμμετοχή και την παρουσία τους τέσσερις ημέρες στο χώμα. Για την επίδοσή τους διαβάστε «από το μπάκετ του El-Nak Jr” σε 25 μέρες, στους 4Τ Ιουλίου. Συνδυασμός, στο άτυπο βάθρο ενός παλιού, με 21 ΡΑ, μαζί με τον κ. Κεχαγιά και τον Παναγιωτάκη μας και τους 3 συνοδηγούς τους να τους κοιτάνε στα μάτια και να τους χειροκροτούν. Να κατεβαίνουν από το βάθρο και να δίνουν θέση και να αλλάζουν ρόλους αφήνοντας και θέση για τον κ. Κέκη, τον Κόλιν και τον Άλεξ που έφτυσαν αίμα για «πάρτη» τους.

Αφήσαμε για το τέλος τον Σάββα. Τον κ. Λευκαδίτη που μοιράστηκε με τον κ. Κόντο το κόκκινο 206. Ένα εφ’ όλης της ύλης ομοιογενές σύνολο, με τα σήματά μας για πάντα «ραμμένα» στην καρότσα. Ο πρέσβης του θεσμού μας «Γίνε Πρωταθλητής» χάρη στην Toyota Ελλάς. Το παράδειγμα προς μίμηση από άλλους αντίστοιχους Έλληνες άνευ χορηγού που κυκλοφορούν αλλά δεν οπλοφορούν. Το κάνει πάντα ο Σάββας, που δεν ήταν ποτέ Σαββούλης. Ούτε πριν από περίπου 18 χρόνια που τον γνώρισα, όντας φίλος και με τον πατέρα του. Ένας πεισματάρης «Γίνε», με σπάνιο ήθος που δε ζητάει ούτε με τα μάτια και αυτή τη φορά όντας μόνος του οδήγησε και για τους συναθλητές του που «έγιναν ή δεν έγιναν», αλλά και για τους δασκάλους του. Με αυτόν το σπάνιο τρόπο του, όπου το έμπειρο πλέον ταλέντο συνδυάζεται με μια γνήσια αυθόρμητη ευγένεια, παράδειγμα προς κάθε κατεύθυνση. Μας δίδαξε «κεφάλαιο ΡΑ» ο Σάββας Λευκαδίτης και έκανε περήφανη όλη αυτή την παρέα με τη διαφορετική παρουσία, που μας τιμάει.

Μακάρι η συνέχεια να είναι συνδεδεμένη με την αναβάθμιση και να διαψευστούμε όσοι πιστεύουμε ότι δεν υφίσταται υγιές βάθος. Σε μια προσπάθεια που δεν είναι λίγοι όσοι θεωρούν ότι κινήθηκε με σημαία τον αποπροσανατολισμό._ Στρατισίνο

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου