Ελληνικοί αγώνες: Η άλλη, η υγιής άποψη...

Όπως εκφράζεται από το Σωματείο ΑΣΜΑ γενικώς και από το Ράλλυ Φθινοπώρου ειδικώς.

Χωμάτινο Ράλλυ Πρωταθλήματος σε «χώρους» που αναστατώνουν τις αναμνήσεις μας και ικανοποιούν τους αγωνιζόμενους σήμερα. Εξαιρετικοί αθλητές χωρίς χορηγούς, με προσεγμένα αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες. Τα πάντα όλα στην Τέλεια διαδρομή με οικοδεσπότες τους πραγματικούς Ακροπολικούς, στελέχη και κριτές. Ανθρώπους που δεν απέκτησαν το τέλειο χρώμα κάνοντας ηλιοθεραπεία ή υποστηρίζοντας τη σύγχρονη, χωρίς επεξήγηση τρέλα που θέλει 2-3 αγώνες κάθε Σ-Κ ή και άκομψη προσπάθεια αύξησης των εσόδων τους. Σε βάρος των Σωματείων που έχουν την ευθύνη και των αγωνιζομένων που παρακολουθούν με απάθεια - ελπίζουμε με ημερομηνία λήξης.
Στο ΑΣΜΑ τα στελέχη έχουν αυτό το χωμάτινο χρώμα που προδίδει τα πολλά χιλιόμετρα, αλλά και μια σπάνια εντιμότητα που δε βρίσκεις πλέον -ευρύτερα- στην κοινωνία μας. Δουλευταράδες με άποψη, σεμνοί και ταπεινοί στην τέλεια μεταξύ τους σχέση, όντας σοφά συντονισμένοι σήμερα από την κ. Κατερίνα Εμμ. Χαλιβελάκη, ετοιμάζονται για τη γιορτή του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Με επίκεντρο την Ιτέα. Εκεί που ανδρωθήκαμε αγωνιστικά. Εκεί που οι άνθρωποι γνωρίζουν περί Ράλλυ και διαχρονικά στηρίζουν με κάθε τρόπο. Εκεί που «αναπνέεις Ράλλυ» και στρώνουν το χαλί για να δείξουν σεβασμό και γνώση και όχι για να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία, με αφορμή το Ράλλυ. Ισορροπημένη, καταπληκτική σχέση ανθρώπων, με κοινό παρονομαστή την όμορφη πλευρά των αγώνων, που μας ενώνει. 
Το βάρος όλης αυτής της σημαντικής προσπάθειας στη διαδρομή. Ανέβα Βωξίτες, όπως ο Άλεν και ο Μοσχούς και συνέχισε Καρούτες με κατεύθυνση το Προσήλιο, όπως ο ΜακΡέι και ο Βωβός. Λεπτομέρεια σήμερα, τέτοια ώρα, το ωράριο, τα χιλιόμετρα, τα stop και go, με τη φορά να είναι αυτονόητη ώστε να δέσει ο κύκλος και να έχει μορφή Ράλλυ το σπριντ που διοργάνωσε πριν από 12 μήνες το ΑΣΜΑ, Σωματείο που έχει την ποιότητα και την υποχρέωση να τιμάει σε κάθε ευκαιρία τα ιερά και τα όσια του χώρου, καταθέτοντας και το συναίσθημα που δεν υφίσταται σήμερα στην αποκομμένη ΟΜΑΕ.
Εμείς τότε εκεί θεατές, με διαπίστευση για να τιμήσουμε τη Γιωργάρα, να δείξουμε στον Αλ κομμάτι της ζωής και των προγόνων του και να στηρίξουμε τον Νικόλα και τον Παναγιώτη που το κάνουν αλλιώς, το κάνουν με ένα δικό τους χαλαρό όσο και ζηλευτό τρόπο. Με ειλικρίνεια όμως και ποτέ «δήθεν».
Φέτος για εμάς, θα είναι αλλιώς. Η ευθύνη στο «κόκκινο» σε ρόλο πολύ σημαντικό, αφού όταν σε τιμούν οφείλεις να ανταποδώσεις με έργο και πλήρη στήριξη.
Με δημιουργική αγωνία λοιπόν για την «1η» συνεδρία τη μεθεπόμενη Τετάρτη και κυρίως για τη συνεργασία με τον κ. Τόλη Παλάτο. Τον άνθρωπο που ψηφιοποίησε το παλμαρέ όλων μας και προσφέρει στο χώρο σεμνά και με χαρακτηριστική συνέπεια, αντιμετωπίζοντας συχνά και την αδιαφορία Σωματείων, αλλά και τη δυσπιστία αθλητών. Το σίγουρο, ότι θα διαθέτει τα πάντα όλα ώστε η δουλειά του που λάμπει να φωτίσει τα Μέσα, δείχνοντας το δρόμο της σύγχρονης προβολής. Το οφείλουμε!
Περισσότερο Ράλλυ Φθινοπώρου μετά την πρώτη συνεδρίαση της Οργανωτικής επιτροπής, το επόμενο 10ήμερο και τυπική πληροφορηση από το γρ.Τ. του αγώνα στην ηλεκτρονική σελίδα του αγώνα και όχι μόνο._ Στρατισίνο

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου