Σεπτέμβριος: έχουμε αγώνες...

Η ζωή συνεχίζεται σε F1 και WRC, με το motoGP να κερδίζει φίλους μέσω πλέον και των moto 2-3. Πολεμική ταινία οι αγώνες με μοτοσυκλέτες.

Θα έχουμε όμως και ελληνικούς αγώνες. Θεωρητικά με το “καλό μήνα” θα έχουμε αγώνα του Πρωταθλήματος Κάρτινγκ στο Kartodromo. Δυστυχώς, την ώρα που πληκτρολογούμε τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ας μείνουμε ψύχραιμοι, όμως, αποφεύγοντας προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Άλλωστε, οι ενδιαφερόμενοι επικεφαλής ομάδων, οι γονείς των αθλητών και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αθλητές με άποψη, σφυρίζουν αδιάφορα. Δεδομένο πως οι ιδιοκτήτες έφτυσαν αίμα και κατέθεσαν ψυχή ώστε να έχει την “αγωνιστική της άδεια” η πλέον δημοφιλής, σε συναισθηματικό επίπεδο, πίστα των Βαλκανίων. Τις επόμενες ώρες θα γίνει γνωστό το αποτέλεσμα της έντιμης προσπάθειας των Καμιτσάκη, Μιχαλόπουλου.

Γνώμη μας και με κάθε επιφύλαξη -ως μη ειδικός-, δε θα έπρεπε να συνδέεται η αδειοδότηση της πίστας με τους αγώνες του Πρωταθλήματος. Όφειλε η Ομοσπονδία, επιδεικνύοντας σεβασμό στον ιερό θεσμό του Κάρτινγκ, όπου πρωταγωνιστές είναι παιδιά και χορηγοί οι γονείς τους, να σχεδιάσει την επόμενη μέρα, δηλαδή τη συνέχεια του Πρωταθλήματος, χωρίς την πίστα στις Αφίδνες. “Εξασφαλίστε άδεια και συνεχίζετε”.

Μέχρι τότε όμως, στηρίζουμε με έργο, ακόμα και επενδύοντας, αγώνες και εκτός Αθηνών. Στοιχίζουν, αλλά αν το ξέρεις νωρίς προσαρμόζεσαι. Άλλωστε, έτσι, με πλάνο, ακόμα και αν δεν είναι το ιδανικό, ο κόπος και το κόστος και το όραμα όλων μπορεί υλοποιηθεί. Η αναμονή και η αβεβαιότητα είναι που πληγώνουν και εν τέλει είναι το θολό τοπίο που σκοτώνει. Κρίμα που τις σκέψεις και τις απορίες μας μοιράζονται ελάχιστοι. Κάποιοι αγανάκτησαν και... προσπέρασαν. Άλλοι, περίπου ημέτεροι, ίσως έχουν απευθείας ενημέρωση, οπότε είναι και αυτοί που γνωρίζουν. Το αν υφίσταται πλάνο για το θάνατο του Πρωταθλήματος και τη θεσμική στήριξη των ιδιωτικών Κυπέλλων. Τραβηγμένο όλο αυτό, αλλά είναι οι ειδικοί που ξέρουν. Στα δικά μας μάτια αδιανόητο να περιλαμβάνει το σχέδιό τους και την κατηγορία mini για παιδιά 8-12 ετών. Εκεί απαιτείται αυτό το κάτι διαφορετικό που λείπει και γι' αυτό άλλωστε δεν προδίδουν υγεία και οι κατηγορίες-φωτιά, όπως η Junior και η Senior. Ανταγωνισμός για το βάθρο από 5-6 οδηγούς, αλλά το βάθος δεν εξασφαλίζει το αύριο.

Μακάρι το σημείωμα να αποδειχτεί εκτός πραγματικότητας και να έχουμε αγώνα σε εννιά μέρες. Αν τότε όχι και ναι μεθαύριο για το ΙΑΜΕ, τότε το θολό θα αποκτήσει κίτρινη απόχρωση που ταιριάζει στην Ομοσπονδία, αλλά δεν ταιριάζει στους συντελεστές του εξαιρετικού θεσμού που ήρθε για να μείνει.

Μια εβδομάδα μετά, Πορταριά

Ο Αγώνας! Η Ανάβαση που μαζί με τη Ριτσώνα σφραγίζει και ιστορικά το θεσμό. Οι θεατές θα πάνε για να απολαύσουν και να ακούσουν θηρία και πρωταθλητές όπως ο Μάριο, ο Λεωνίδας και ο Πάνος Κύρκος, ο Νικόλας Περατινός κ.ά.. Τοπικός ήρωας ο Αντώνης Σταφυλοπάτης, σε ευκαιριακή συμμετοχή, ανταποδίδει την τιμή. Συμμετοχή-κόσμημα. Το ενδιαφέρον στο κόκκινο συνδέεται με το ενιαίο με τα Fabia. Τα χρώματά μας στα Makris-Skoda και είναι αυτή η σχέση που δείχνει τον τρόπο σε σχέση με συνεργασίες. Σχέση επειδή σε όλους μας έτσι αρέσει και με συντονιστή τον Γιώργη και δασκάλους τον Νικόλα και τον Βασίλη, όλοι αξιοποιούμε το πάθος του Αποστόλη και τη δημιουργική ευγένεια της μαμάς Κωνσταντίνας, με κερδισμένους τους οδηγούς μας. 

Στις 14-15 Σεπτέμβρη

Οι διεθνείς μας θα βρίσκονται στην Τουρκία, τα συναισθήματά μας στο Dirt Games στο Διαδρόμιο και η μικρή μας ιστορία στη Θεσσαλονίκη. Στο Ράλλυ ΔΕΘ που ποτέ δεν κερδίσαμε αλλά φανατικά εκτιμήσαμε. Φέτος ο ΑΟΘ συμπληρώνει τα 50 του χρόνια. Σημαντικό Σωματείο με Πανελλήνια εμβέλεια. Ήταν λέσχη μόνο ως προς τα εξαιρετικά του εντευκτήρια. Πρόκειται για Οργανισμό που λειτουργούσε πάντα ως Σωματείο, με τους ανθρώπους να κάνουν τη διαφορά και τους αθλητές-μέλη να έχουν ουσιαστικό λόγο.

Ιτέα!

Το επίκεντρο του δικού μας αγώνα. Από το ΑΣΜΑ το MyKTEO 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ με διαδρομές τους Βωξίτες και τις Καρούτες στην ανηφορική τους φορά και με κατάληξη στο Προσήλιο. Όπως στο τελευταίο μου Ακρόπολις. Ήταν το 50ό το 2003. Τότε με το Subaru και την Τώνια Παυλή. Σήμερα με τη λαμπερή ομάδα του ΑΣΜΑ με οδηγό την Κατερίνα Χαλιβελάκη και φύλακα άγγελό μας τον φίλο μου, Μανώλη. Σχολιάζεται πως με ανέχονται γιατί με χρειάζονται. Μπορεί και έτσι, αφού ουδείς αχρείαστος στο χώρο. Απλά και ανθρώπινα, αυτή η φτηνή θεωρία απέχει από την αμοιβαία εμπιστοσύνη που μας συνδέει και με εμπνέει.

Σε κάθε περίπτωση, υποχρέωση όλων μας η άψογη "Φιλοξενία" των συμμετεχόντων, κάτι που θα εκφραστεί με τις ιδανικές συνθήκες στην τέλεια διαδρομή. Τα υπόλοιπα κουβέντες για περιορισμένη κατανάλωση.

Επίλογος...

Με P.I.C.K. το “καλό μήνα”. Σπουδαίο γεγονός, με κάρτινγκ από εξαιρετικούς. Γεγονός που πιστοποιεί το πώς μπορεί να εξελιχθεί μια καλά δουλεμένη εκδήλωση, οπότε συμπληρώνει τα 10 χρόνια με εξέλιξη διαρκείας. Συμμετέχει ο Αλ66, ο Αλέξανδρος Θ. Παπαευθυμίου με την ομάδα του Galaxy και να ο λόγος, η αφορμή αν προτιμάτε, ώστε να δούμε το κέντρο της Πάτρας... ντυμένο πίστα. Στην Ελλάδα, από το 2009. Έλληνες και οι συντελεστές. Το λέει ο Στεφανής: “Όλα γίνονται”. Το πιστοποιεί ο αγώνας στην Πάτρα, το Dirt, ενώ έχουμε Ενιαίο έτσι, με πίστη και αφοσίωση και σε κόντρα της μιζέριας. Μακάρι το Κάρτινγκ, που ξεπερνάει τα πάντα όλα, να προσπεράσει και να δικαιώσει τους λίγους σκεπτόμενους γονείς που έχουν χάσει τον ύπνο τους και όχι μόνο.

Σε κάθε περίπτωση υπέρ-πλούσιο το καλαντάρι μας._ Στρατισίνο

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου