Στη Γενεύη...

... για 30στή φορά και ελπίζουμε να μην καούμε τον επόμενο χρόνο, συμπληρώνοντας τα 31 χρόνια.

Μέχρι τότε, ας μείνουμε με τους παρόντες με δεδομένο πως έλαμψαν και οι απόντες με την απουσία τους. Προέκυψε και ανέκδοτο όταν ο φίλος Ανδρέας Χριστοφορίδης, boss της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα, μας ρώτησε για την εικόνα της Hyundai στην έκθεση. Στην αμηχανία μας, αφού μας συνέλαβε αδιάβαστους, έδωσε τέλος νωρίς, θυμίζοντας πως αυτοί οι Κορεάτες δε συμμετέχουν - όπως και άλλοι. Λογικό, αφού τα 10 εκ. ευρώ που απαιτούνται δε δημιουργούν προϋποθέσεις συμμετοχής αν δεν έχεις κάτι σημαντικό να ανακοινώσεις. Συμμετείχαν βέβαια οι άλλοι, της Κia, διεκδικώντας και το 8ο θαύμα αναφορικά με το COTY – χάνοντας τελικά τον τίτλο για 4 ψήφους. Η επίδοσή τους πιστοποίησε ότι οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά, με δεδομένο ότι ο σεβασμός στο θεσμό με έργο και οι δυνατές σχέσεις παίζουν το ρόλο τους, ειδικά σήμερα που όλα φαίνονται ίδια. Είναι όμως διαφορετικά, και το πώς, το πόσο και το γιατί, είναι τα στοιχεία που δικαιώνουν τη δίκη μας δουλειά. 

Παρόντων έργο λοιπόν στη Γενεύη και τα αυτοκίνητα που έκλεψαν την παράσταση στην έκθεση θα διεκδικήσουν και τον τίτλο του COTY το 2020. Μπορεί να μην έβγαλε μάτια και να μη σάστισε τους ειδικούς το νέο Renault Clio, αλλά είμαστε σίγουροι πως αυτό το μικρομεσαίο επιτυχημένο μοντέλο θα συνεχίσει την παράδοση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμα και όσων έχουν την ευθύνη πώλησης και προώθησής του. Θα αντιμετωπίσει μάλιστα το βασιλιά της έκθεσης στα δικά μας μάτια: κουκλί το νέο Peugeot 208 που αναμένεται σε 10 μήνες και είναι η σχεδίασή του που ισορροπεί σε μέγεθος τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε κινητήρες βενζίνης-ντίζελ ή φουλ ρεύμα στην έκδοση e208. 

Τι θα περνάμε μαζί μας φεύγοντας; Τη μικρή Stelvio. Την Alfa Romeo Tonale. Σε πρωτότυπη εκδοχή και ποιος είναι αυτός που θα τολμήσει να φρενάρει την παραγωγή αυτής της Alfa σε σχεδιασμό Αλέξανδρου Λιόκη; Τη σκεπτόμαστε με τα μηχανικά μέρη της Veloce... και να 'μαστε στο Μπαλόκο.

Τι είχε λοιπόν αυτή έκθεση; Τα πάντα. Από τους πρωταγωνιστές στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πωλήσεων με Corolla και RAV μέχρι εξωγήινες 911 από τον Singer και τον Ruf, που ακόμα μια φορά πήγε πολύ μακριά. 

Στο μεταξύ, βλέποντας τα ηλεκτρικά Mercedes και Audi και έχοντας ζήσει με την πρωταθλήτρια πλέον I-Pace, αξιολογείς το μέγεθος της Jaguar που προηγήθηκε χρονικά και κέρδισε τον τίτλο. Το γράψαμε: πρόκειται για το WRC της κατηγορίας.

Τι δεν είχε; Κόσμο και συναίσθημα, με τα καλώδια στην πρίζα να επιβεβαιώνουν πως η ηλεκτροκίνηση είναι γεγονός. Άλλωστε τα εντυπωσιακά μονοθέσια της Nissan και της Mercedes για τη Formula e επιβεβαιώνουν τη νέα τάξη πραγμάτων σε όλα τα επίπεδα.

Και του χρόνου, και μόνο Γενεύη και φουλ στήριξη στη δίκη μας έκθεση στο Ελληνικό._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου