Οδηγούμε το Peugeot 3008 GT Hybrid4

Για το CAFE τα κάνεις όλα...

Σε παράταξη τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά της Peugeot. Στη Βαρκελώνη η παρουσίαση, και αν ήμασταν καλύτερα συντονισμένοι και με περιορισμένη την εσωστρέφεια, όλο αυτό θα το ζούσαμε στην Ελλάδα. Παραλίγο πάντως - και να σκεφτεί κανείς ότι το «παρ' ολίγον» ήταν συνδεδεμένο με την υπόσχεση του Ιωάννη-Φίλιππο Ιμπαράτο στον γράφοντα, σε συνδυασμό με τη σχέση του με τον Έλληνα ομόλογό του. Χαθήκαμε όμως στη μετάφραση, στη χώρα των ειδικών σε όλα.

Μέχρι να συμβεί...

Στη Βαρκελώνη, λοιπόν, επηρεασμένοι από τη λογική για το Clean Air For Europe, που διδαχτήκαμε στην Ελλάδα από την ελληνική Peugeot. Μια εξαιρετική ομάδα με όραμα, που το έχει εντάξει στη στρατηγική της, οπότε ταξιδέψαμε αισιόδοξα και με χαμόγελο.

Για διάφορους λόγους...

Έχοντας «συνοδηγό» τον κ. Μάνο Εμμανουήλ, που εκτιμούμε ιδιαίτερα. «Από τους ελάχιστους αληθινούς μαρκετίερ», όπως θα έλεγε και ο μοναδικός στο παρελθόν καθηγητής του μάρκετινγκ, Δημήτρης Σακελλαρόπουλος.

Στη συνέχεια, ταξίδι για αυτοκίνητα γενικώς, αλλά και ειδικώς. Υπολογίστε την πλήρη γκάμα του «508» στην εξελιγμένη του εκδοχή, με περισσότερο ή λιγότερο ρεύμα.

Την πρώτη ημέρα

Τέλεια Διαδρομή 100 χλμ. με το 3008 hybrid, που αθροίζει 300 ίππους (δείτε εδώ αναλυτικές πληροφορίες για το μοντέλο) όταν συνδυάσεις το ρεύμα με τα συμβατικά του καύσιμα. Την επομένη; Στόλος από «205», και δείξτε υπομονή, με σεβασμό στο χαρτί που υπηρετούμε...

COTY 2017...

Πιο απλά το «3008», το αυτοκίνητο της δεκαετίας στην εξελιγμένη του εκδοχή. Με περίπου τρακτερωτά και σε στάνταρντ εξοπλισμό τα συστήματα Κιλάδη που σε συμβατικές, γήινες εκδοχές σε στηρίζουν ώστε να μη σου λείπει η τετρακίνηση. Πλήρες πακέτο ρεύμα-βενζίνη που ρυθμίζοντας Sport έχεις 4WD και είσαι έτοιμος για όλα, σε χώμα και άσφαλτο. Το δοκιμάσαμε σε συνθήκες Camel Trophy ως υπερβολική έκφραση της παρουσίασης, αλλά απολαύσαμε στη συνέχεια.

Με την ευκαιρία

Μας φορτίζει και συναισθηματικά το «3008». Ήταν πολύ δύσκολα τότε στην Μπολόνια, και ήταν οι άνθρωποι της ελληνικής Peugeot που μας στήριξαν ώστε να διαχειριστούμε ψύχραιμα (λέμε τώρα) την κακοτυχία να ανασταλεί η έκδοση του περιοδικού μας, έστω για λίγο. Μια δυνατή φιλία προέκυψε, οπότε θα ρισκάρουμε το σχόλιο ότι με αυτό το αυτοκίνητο μας συνδέουν και συναισθηματικές αξίες. Σπάνια αυτά όλα σήμερα, με δεδομένο ότι, αφού δε διεκδικούμε πιέζοντας, έχουμε καταταγεί στους γραφικούς.

Μας αρέσει όμως αυτό, και όντας χορτάτοι το διασκεδάζουμε. Ζώντας τη στιγμή, λοιπόν, να 'μαστε στο δρόμο με αυτό το coupe SUV που αθροίζει 300 ίππους και σημειώνει κάτω από 6 δλ. για τα 100 χλμ.! Λεπτομέρεια όμως αυτό. Σημαντικό το πώς επιταχύνει εν κινήσει, και αν έχεις φάει λαίμαργα τα χαμόν κ.ά., δεν το γλιτώνεις το ανακάτεμα που σε αναγκάζει να αναστείλεις την επίθεση στην άσφαλτο.

Στο χώμα...

Εκεί δεν κάνεις εκπτώσεις. Αφού η ανάρτηση ακολουθεί και έχεις το σωστό πηδάλιο, ξεχνιέσαι και οδηγείς. «Θα κρατήσει το CAFE χαμηλά, αλλά θα είναι ακριβό», σχολιάζει ο Μάνος, που δεν ανησυχεί, και φαίνεται πως απολαμβάνει. Σε πρώτο πρόσωπο, σκέπτεσαι τον Γιώργο Γκάλλο και τον Χρυσόστομο Καρέλλη στο πηδάλιο αυτής της εκδοχής του «3008» και χαμογελάς. Αυτοκίνητο εναρμονισμένο απόλυτα με τη σύγχρονη φιλοσοφία της Peugeot. Επιδόσεις με κορυφαία οδηγική συμπεριφορά χωρίς εκπτώσεις, με το ρεύμα να κάνει τη διαφορά και να αναβαθμίζει. Τότε με την κ. Κορίνα Βαλυράκη κατεβήκαμε αέρα το βουνό στην Ιταλία με το 2λιτρο ντίζελ και ψιθυρίσαμε: «GTi είναι».

Σήμερα, τι να πούμε; Στο σωστό πλαίσιο τοποθετήθηκαν τα σύγχρονα καλούδια, και το εξαιρετικό αποκτά και άλλες έντιμες υπερβολές που το χαρακτηρίζουν, όντας εντυπωσιακό.

Περί συγκλονιστικού; Αναμείνατε. Έχει χρώμα γκρι και είναι σε σεντάν εκδοχή. Ξέρετε, όταν υπόσχεσαι κάτι και το τηρείς, η σχέση παίρνει άλλη διάσταση και εκφράζεται με συνέπεια και σεβασμό. Στο προϊόν, αλλά εμείς έχουμε το κόλλημά μας. Οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά, και είναι αυτοί που οδηγούν τις σχέσεις, δίνοντας ζωή και στο μέταλλο, που δεν είναι άψυχο, όταν ζεις για αυτό που κάνεις.

Άλλωστε, όπως το CAFE ειδικώς και με γυναικείο άρωμα, αντίστοιχα και οι επιδόσεις της Peugeot γενικώς στην αγορά μας έχουν ονοματεπώνυμο, με την ομαδική προσπάθεια να εμπνέεται υποδειγματικά από τον ηγέτη, μέσα από συντονισμό για σεμινάριο.

Την άλλη ημέρα; Μη με ξυπνάτε, και άλλωστε είπαμε: να μείνουμε συνεπείς στο χαρτί. Αυτό μας επιτρέπει να ομιλούμε._ Σ. Χ.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '70;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου