Α demain... (Από αύριο...)

Ερμηνεύουμε αλλιώς και, αφού μιλάμε γαλλικά και δεν το κρύβουμε, πάμε στη Λ. Κηφισίας για τη δική μας Vendredi de Joie ή... joyeux Vendredi. Αύριο!

Είναι γεγονός πως οι εμπορικοί και κυρίως οι τύποι της προώθησης, αυτοί του μάρκετινγκ με τον άχαρο ενίοτε ρόλο, δημιουργούν προϋποθέσεις ώστε να σε αναστατώνουν. Με τον ορθόδοξο τρόπο, με προσφορές-φωτιά, αλλά και με τον δικό τους...

Black Friday θα μπορούσε να είναι μια θολή ημέρα, όπως το ακούς ως μη εντεταγμένος στη φρασεολογία τους, κάτι όπως το «Παρασκευή και 13», που ανασκουμπώνεσαι εσύ ο προληπτικός, καλού κακού... Τα τελευταία χρόνια αποδεικνύεται ως η ευκαιρία για έξυπνα ψώνια, και το ευχάριστο είναι ότι οι έντιμοι, που έχουν αντιληφθεί ότι οι καιροί αλλάζουν, έχουν παρασύρει τους Ελληνάρες πονηρίδηδες, που απομονώνονται. Μπαίνεις στο Ίντερνετ, πληκτρολογείς, και αρχίζει το παιχνίδι με την Google, οπότε εσύ με την εμπειρία σου πρέπει να διαλέξεις. Αφού το συνηθίζεις ξέρεις, και στην εξίσωση, στην τιμή και στην ποιότητα, που είναι το ζητούμενο καταρχήν, θα προσθέσεις τη συσκευασία, την παράδοση και τη διαδικασία της αλλαγής, στην περίπτωση της αστοχίας.

Θα σημειώσουμε μάλιστα ότι σε περιπτώσεις όπως είναι η Koolfly και ο Νotos, διδάσκουν σε σχέση και με βαριά ονόματα του εξωτερικού, ενώ είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως δεν είναι ίδιες όλες οι εταιρείες κούριερ.

Ησυχάζεις όταν πρόκειται για την DHL. Από εκεί και πέρα, και με άλλοθι τον Covid-19, θέλει προσοχή... Δε σε βρήκαν σε εργάσιμη ώρα, είναι σε αναστολή η Φιλιππινέζα, και αντί να σε ψάχνουν τους ψάχνεις και... πάντα φταίει ο διανομέας.

L’État (το κράτος) c’est moi (είμαι εγώ)!

Εδώ απαιτούνται τα γαλλικά της PSA μεταφρασμένα σε ελληνικά, στο πανεπιστήμιο της Λ. Κηφισίας. Ιδιωτικός οίκος εκπροσώπησης που προσφέρει και σεμινάρια για το πώς λάμπει πλέον το περίπου ξεπερασμένο μέχρι χθες και το πώς ο ακατέργαστος χρυσός εξελίσσεται σε ευγενές λευκό premium μέταλλο, σε μια παλέτα που υπήρξε σε Auto pilot. Ειδική περίπτωση. Καμία σχέση με το θαύμα Ελευσίνα-Kάτω Κηφισιά, ούτε με το «κολλέγιο» στο ποτάμι νωρίς, όπου οι παλιές αρχές εξελίχθηκαν με μαεστρία σε σύγχρονες, ούτε και με το πολυ-πανεπιστήμιο στην Αργυρούπολη. Εκεί η καθαρή, αποφασιστική ορθοπεταλιά-τρόπος ζωής απέκτησε υποστήριξη για περισσότερο boost.

Black Friday στα γαλλικά...

Ενώ στην Peugeot σε ξεσηκώνουν με την γκάμα τους και σε αγχώνουν, αφού πας για 2 ή 3 σε 3ψήφιο και φεύγεις με 4ψήφιο, στη Citroen το πάνε αλλιώς... με υπέρβαση-γάντι σε σχέση με το στυλ των αυτοκινήτων. Ο συνδυασμός προσφοράς με ανταλλαγή του παλιού μπορεί να διδάσκεται σε σεμινάρια, ως η προσφορά της προσφοράς με φιλοσοφία απόσυρσης, που στον οικογενειακό προϋπολογισμό μεταφράζεται αλλιώς. Πράξη με ουσιαστικό ατού, που βάζει σε σκέψη και τον φανατικά αδιάφορο μέχρι απόδειξης του αντιθέτου, και αυτόν που θέλει την ευκαιρία με αφορμή σε σχέση με την υπέρβαση, όπως σήμερα ερμηνεύεται κάθε επένδυση.

Απαιτείται σεβασμός, που τον βρίσκεις στις ανοιχτές εκθέσεις, και δικαίωμά σου ποιον δρόμο θα ακολουθήσεις ως επιλογή που αφορά την ενέργεια για την κίνησή σου.

Σε πρώτο πρόσωπο...

Έχω φορτώσει στην νταλίκα του Λάζαρου το B μου 10ετίας και το περίπου SUV-C 12ετίας που αρχίζει και ζητάει στήριξη, ενώ καίει εκτός λογικής, ακόμα και αν θες με τον ορισμό του παραλόγου να τιμωρήσεις το παρελθόν σου. Προορισμός η Λαμία.

«Λάζαρε, στου Χρυσόστομου, στου πυροβολάρχη».

«Άσε, Στράτη, ξέρω». Μall auto είναι αυτός εκεί.

Άλλωστε, εκεί, στην αγαπημένη «Φινλαμία», κοινός μας φίλος, γνώστης και χεράς, διαθέτει και «3008» και C5 Aircross. Αναρωτιέσαι και εξηγεί:

«Το δικό μου, το Peugeot ως GTi, και το άλλο εργαλείο για την κυρά. Φορτώνει τα παιδιά, μπαίνει και χώμα στην Παύλιανη, στο εξοχικό».

Δύο μεσαία SUV στην ίδια οικογένεια, και δικαιώνεται και η απόστρατος η κ. Λήδα, πρόεδρος της Citroen, όταν τη γνωρίσαμε με τον Γιάννη Σταυρόπουλο του Motori, στο μοβ δωμάτιο. Τύπισσα, και διαδικασία όπως η Θάτσερ στο «Crown», αλλά δεν είναι της παρούσης.

Τα μεταχειρισμένα μας στη Λαμία, λοιπόν, αφού πας εκεί που εμπιστεύεσαι, και εμείς Κηφισίας, στην πρωτότυπη έκθεσή τους, για ένα εσπρεσάκι με τον κ. Καραβά, που κατέβηκε για μια καλημέρα. Παθιασμένος τύπος, που δημιουργεί υπεράνω του τυπικού εργασιακού δίκαιου, το οποίο μας ευνουχίζει. Κουβαλάει την αγωγή του αυτός, και μας αρέσει. Έχει τον τρόπο, όπως και αρκετοί εκεί. Διαφορετικοί και με προσωπικότητα. Σπαζοκεφαλιά ίσως για τον μάνατζερ ώστε να συνθέσει, αλλά θα κερδίσει στο αποτέλεσμα.

Εμείς ως επιλογές έχουμε ένα δρόμο σε σχέση με την κίνηση: μόνο Diesel. Για το ταπεινό, αλλά έξυπνο και χρηστικό C3, που υπερέχει σε χώρους των συναγωνιστών και ανταγωνιστών, ενώ με τη διχρωμία κ.ά. έχει και στυλ. Πατάει ωραία και, το κυριότερο, έχει μεγαλώσει με τον σωστό τρόπο. Ένα έξυπνο σύνολο. Για το C5 Aircross τι να γράψεις; Το αγοράζεις! Από τη στιγμή που θέλεις τον premium αέρα και όσο το RAV δεν προσφέρεται με μικρούς κινητήρες, επιλέγεις το 1.5 diesel με το αυτόματο 8άρι σε φουλ έξτρα και νιώθεις, είσαι σημαντικός. Αναλύοντας, είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, και αν ως εργαλείο το συγκρίνεις με τις δυνατές προτάσεις με τον έντιμο τρόπο που εκφράζονται από τη Nissan, την Opel και βέβαια τη Skoda, εδώ έχεις αυτό το κάτι παραπάνω. Είναι Citroen. Είναι το πολυεργαλείο της PSA με το χαρακτήρα του επιμέρους κατασκευαστή, που δε θα βρεις...

Του χρόνου

Χωρίς Covid-19 θα πας δίπλα. Στη ματ έκθεση με το σκαρίφημα DS. Καμία σχέση με καλώδια η επίσκεψη. Ένα είναι εκεί που σε συναρπάζει. Εκείνο το μαύρο με την μπορντό οροφή DS 3 Crossback με τους 155. Ήταν τόσο όμορφα με τον κ. Καραβά τότε στις ειδικές του Μόντε. Τότε που την επομένη, οδηγώντας το 130άρι, ψιθύρισες για το ποιο είναι το πολύ καλό, στις περιπτώσεις που η αισθητική και η συνολική απόδοση ξεπερνούν τιμοκαταλόγους, τεκμήρια και CO2.

Να ζούμε, και για να συμβαίνει πρέπει να μείνουμε υγιείς, με τη διάθεσή μας να παραμένει σε θετικό πρόσημο, αξιοποιώντας και τις ευκαιρίες της στιγμής, που ως αποτέλεσμα ξεπερνούν μεγάλα διαστήματα της ζωής μας. Είτε ασχοληθείτε θεωρητικά αναλύοντας, είτε ουσιαστικά τολμώντας να αγοράσετε, καλή διασκέδαση._ Σ. Χ.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου