top icon
Blog

Historic Acropolis Rally – Sporting 1300 κ.εκ.: Ανατριχίλα!

Σημαντική η παρουσία των «μικρών», των αυτοκινήτων με κινητήρες έως 1.300 κ.εκ., σε έναν δύσκολο αγώνα που απαιτεί αξιοπιστία και τον σωστό ρυθμό. Ο «Στρατισίνο» διαβάζει τις συμμετοχές και σχολιάζει.

Οι αναμνήσεις μας ξανά στο «τραπέζι» για έναν αγώνα-έργο της ΟΜΑΕ με υποστήριξη από μια ομάδα σύγχρονων βετεράνων. Πρωταγωνιστές τα πληρώματα και οι μηχανικοί τους, ώστε να προκύψει και το όμορφο θέαμα που θα ικανοποιήσει και θα φέρει στην Ιτέα τον θεατή, από την Ακρόπολη και τα Σκούρτα, στη Θήβα και στον Ελικώνα. Πρέπει όμως να ζήσεις τη στιγμή απολαμβάνοντας τις νυχτερινές προσπάθειες, ενώ όλοι θα αναζητήσουμε τα σημεία σέρβις, ώστε να ζήσουμε διακριτικά την ιερή στιγμή της αποτελεσματικής παρέμβασης στον δημόσιο δρόμο, όπου μόνο ο Έλληνας μηχανικός μπορεί να προσαρμοστεί.

Να θυμόμαστε, και σε σχέση με υπερβολές για την προβολή ξένων «no name», ότι από τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου θα είμαστε ξανά μεταξύ μας, και ο σεβασμός στον Έλληνα οδηγό-συνοδηγό-μηχανικό είναι το στοιχείο που οφείλει να χαρακτηρίζει την επικοινωνία-προβολή. Σε θεσμικό και σε ειδικό επίπεδο, με τα Μέσα να μην έχουν ακόμη ευαισθητοποιηθεί, ευθύνη όλων μας…

Από τη θεωρία στην πράξη

Με το χέρι στην καρδιά, λοιπόν, και το συναίσθημα χτυπάει κόκκινη γραμμή αλιεύοντας στις συμμετοχές τους «ήρωες της Α5», ό,τι μας ταξιδεύει στο ένδοξο παρελθόν. Τότε που από το 1980 μέχρι και το 2010 οι επιδόσεις τους ήταν για τριάντα χρόνια το σημείο αναφοράς. Για το πού και πώς πορευόμαστε εμείς με μεγαλύτερα αυτοκίνητα, που τους βλέπαμε ως τρομοκράτες, αλλά κυρίως μεταξύ τους. Ήταν άλλωστε ο συναγωνισμός μεταξύ τους που απογείωσε την ποιότητά τους, με λάμψη και από τους μηχανικούς τους. Θρύλοι, λοιπόν, για πάντα θρύλοι, και να εξηγηθούμε υποστηρίζοντας το σήμερα, όπως άλλωστε θα το ζήσετε, αγαπητοί, στις 3-4-5 Νοεμβρίου, και επιβάλλεται σύνεση και σωστός προγραμματισμός για τις μετακινήσεις μας από διαδρομή σε διαδρομή. Ώστε να αποδοθεί και η μέγιστη τιμή και στον τελευταίο της Legend κατηγορίας των οκτώ, που σφραγίζουν και την προοπτική του αγώνα, σε βάθος χρόνου.

PAPADIMITRIOU

Σε κάθε περίπτωση, «ήρωες» και άλλοι με βαρελότα και οριακά μεγαλύτερους κινητήρες, και στο νούμερο «23» θα βρείτε τους «Τούρμπο» Παπαδημητρίου-Σιγάλα με αντίστοιχο Starlet, ενώ οκτώ λεπτά αργότερα, στα Σκούρτα κ.α. θα χειροκροτήσουμε τον δικό μας αστυνόμο, της δικής μας εποχής. Τον Γρηγόρη Νιώρα με τον κ. Κώστα Κακαλή χωρίς το αγαπημένο τους Subaru, αλλά με Opel Corsa GSi, αυτοκίνητο που γνωρίζει ο Πρωταθλητής (το οδήγησε το ’91-’92 με τον Κώστα Λύτρα δίπλα του), ενώ το ζήσαμε και στα χέρια του Κώστα Αργυρίου. Τα αυτοκίνητα του Νιώρα, πάντα άψογα προετοιμασμένα, με προσοχή στη λεπτομέρεια και σεβασμό στους υποστηρικτές του.

NIORAS-KAKAKIS

Peugeot vs Toyota

Είπαμε, είναι μαγικό όλο αυτό – άλλωστε, ό,τι εκφράζεται στο χαρτί θα επαληθευτεί στο δρόμο. Βαριά η φανέλα, αντίπαλοι από το πάνω ράφι, και αυτήν τη συνταγή τη λατρεύει ο Γρηγόρης Πιερρουτσάκος και θα τη ζήσει και θα την απολαύσει παραπλεύρως ο σοβαρός και ενθουσιώδης κ. Σπύρος Καραστεφάνου. Εμπνέει άλλωστε και τους APR αυτό το παιχνίδι και, σε συνδυασμό με την εξέλιξη των ειδών στο χρόνο, δεν έχουμε αμφιβολία ότι ο «Έλληνας Ντελεκούρ», όντας ένας ασφάλτινος specialist που προσαρμόζει τον οριακό ρυθμό στο χώμα με τον καθαρό τρόπο, θα έχει στη διάθεσή του ένα καλύτερο «205» από το κόκκινο, το θρύλο της Lion. To μαύρο ματ, το maxi των APR και το τραγούδι του Spiros θα δώσουν τον τόνο σε σχέση με έναν τρελό συναγωνισμό επιπέδου 1990.

PIEROUTSAKOS

PIEROUTSAKOS

Οι «Τογιοταίοι»

Εθνική ομάδα στο ΙΡΑ, και πού είναι ο Mr Costas, o Kώστας Πρεζεράκος, για να απολαύσει τα παιδιά του; Στην κυριολεξία όμως, και αυτός ο σπάνιος, στέλεχος τότε της ΤΕ της χρυσής εποχής με Χρήστο Βόντα, είχε τους Toyota-οδηγούς και τους συνεργάτες τους, συνοδηγούς και μηχανικούς, όπως την εξαιρετική οικογένειά του. Έτσι ήταν οι «Τογιοταίοι», όντας πολύ κοντά μεταξύ τους, και σήμερα, με το περιβραχιόνιο να μοιράζονται οι Άγγελος Ζήβας και Κώστας Αργυρίου. Αντίστοιχα και τα αυτοκίνητά τους, δυο προσθιοκίνητα Starlet πρώτης γενιάς, το EP71, το «τετράγωνο» που γνωρίσαμε τον Άγγελο, όπως το κόκκινο που έγραψε την ιστορία του ο αείμνηστος Κώστας Τανούσης με τον κ. Νικόλα Παυλίδη. Στον Άγγελο, δίπλα του ο Κώστας Συνετός, διαχρονικά ένας σπάνιος κύριος του χώρου, και στον Κωστή ο «Λάκης» Λάσκος, που λατρεύουμε και εμείς οι «Νισαναίοι». Ψυχάρα.

Historic Acropolis Rally

ZIVAS

ARGYRIOU-LASKOS

Ακολουθεί στο γραπτό μας η αρμάδα της Νομικός-Κουρής. Στην υποστήριξη ο Γιάννης Νομικός, ο Junior, ένας νέος άνθρωπος με βλέμμα που εμπνέει εμπιστοσύνη και επικοινωνία που εκφράζει σεβασμό, θα έχει δίπλα του τον Γιώργη Κουρή. Ο Γ.Κ., πηγμένος από τεχνικές υποχρεώσεις που αφορούν τη μονάδα τους για τη Mazda, θα πάει στην Ιτέα το βράδυ της Παρασκευής. Οριακά ώστε να ρυθμίσει τα φώτα και να δώσει το παραπάνω σε ηθικό στους κυρίους Μιχάλη Νομικό-Kώστα Τροβά με το σχεδόν μαύρο, και στους guest της ομάδας.

NOMIKOS

NOMIKOS

Στους Δημήτρη Βαζάκα-Μαρίνα Γεμενή με το λευκό-κόκκινο Starlet, που ήδη έχει αφήσει τα διαπιστευτήριά του σε ΙΡΑ του άλλοτε. Με Starlet του οίκου στη Λυκόβρυση, σε απόχρωση μαύρο ματ και οι Θανάσης Σ. Αθανασούλας-Βασίλης Μπασιούκας. Ο Θάνος με άδεια από τον Γκόρντον Μάρεϊ, ώστε να πυροβολήσει στα χνάρια του πατέρα του, και μακάρι να βρεθεί στην αφετηρία ο Νικόλας Τομπάζης, που θα είναι στην Αθήνα, και να του δώσει εκκίνηση, ώστε να προκύψει και πυροτέχνημα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου μέρα μεσημέρι. Αυτούς τους άλλους Έλληνες τους λατρεύεις, και το εκφράζεις με σεβασμό στο έργο τους. Ο «Μπασιού», το ατού για τη διαφορά εντός και εκτός ειδικών αναμετρήσεων.

VAZAKAS

ATHANASOULAS

Δεν ξεχάσαμε τον Sir Takis, δεν ξεχνιέται ο Κουτσίκος, που -τυχερός- έχει στο χέρι του Starlet-πύραυλο από την Κirkos Racing, και δίπλα του τον κ. Θοδωρή Χατζηθεοδωρίδη, που ήρθε Αθήνα, έτοιμος για όλα.

KOUTSIKOS

Μετά το ΡΑ και το Peugeot R4 και τον αγώνα στην Ιτέα με το «208», οι Θοδωρής Καλαμάρας και Δημήτρης Λαμπράκης επιστρέφουν στους Βωξίτες και στις Καρούτες, επίσης με Starlet. Αναμένουμε το σχόλιο του Θ.Κ. για την ιαπωνική αξιοπιστία. Ό,τι άλλωστε θα αξιοποιήσουν και οι Ντόντος-Ιντζόγλου με το Χαλκιάς-Cherry, ένας συνδυασμός με κουλτούρα υπεράνω κ.εκ.

KALAMARAS

INTZAGLOU

O «ρεπόρτερ Σ.Χ.» καταγράφει και τη συμμετοχή των Άλεξ Παπανδρέου-Δημήτρη Ριζόπουλου επίσης με Starlet, και για την κατηγορία Sporting είναι οι επιδόσεις που θα μας ξαναφέρνουν στο πληκτρολόγιο, σε συνδυασμό με τις εικόνες που θα ζήσουμε αρχής γενομένης από τα Σκούρτα και μέχρι νεωτέρας.

Οι 4T, όντας προσκεκλημένοι της οργάνωσης, θα καλύψουν το ΙΡΑ σε Sporting και Regularity επίπεδο, με την υποστήριξη από τις εικόνες-ζωγραφιές των Θάνου Ηλιόπουλου, Ηλία Παππά, με σεβασμό στους Photo Rally Press, ενώ για την παρέα του κ. Άρη με οικοδεσπότη τον Γιάννη Καράμπελα, έχουν την ευθύνη οι Κουσκούτη.

Ο PIT; Απειλεί ότι θα δημιουργήσει, και μείνετε συντονισμένοι._ Σ. Χ.

Δείτε αναλιτικά τις συμμετοχες στους παρακάτω συνδέσμους:

https://historicacropolis.gr/sporting/symmetoches/

https://www.omae-epa.gr/index.php/deltia-typou/deltia-typou-rally/item/3197-2o-acropolis-rally-legends-2023-symmetoxes

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Historic Acropolis Rally
  • ARGYRIOU-LASKOS
  • ATHANASOULAS
  • INTZAGLOU
  • KALAMARAS
  • KOUTSIKOS
  • NIORAS-KAKAKIS
  • NOMIKOS
  • NOMIKOS
  • PAPADIMITRIOU
  • PIEROUTSAKOS
  • PIEROUTSAKOS
  • VAZAKAS
  • ZIVAS
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ