top icon
Blog

Ηλεκτροκίνηση στο βάθος

Ό,τι αναζητάς με πάθος, μετά την ανακοίνωση του πρωθυπουργού για τα καύσιμα των αυτοκινήτων μας, από το 2030.

Φυσιολογικά θα σχολιάσεις, «άσε μας, πρόεδρε, με τις υπερβολές σου». Δεν είμαστε Σουηδοί ή Ελβετοί του προγραμματισμού. Ποιος θα ζει και ποιοι θα έχουν πεθάνει μέχρι τότε… Δε μας πιάνει το μέτρο σου. Βρες τα με τους 40-50 ετών που μας κυβερνούν και ήδη φλερτάρουν με plug-in, όταν οι πολύπειροι έχουν παραγγείλει φουλ ρεύμα και το αναμένουν, στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.

Από την άλλη, στο σπίτι η Ειρήνη έχει αρχίσει και αποφεύγει το GTI, μη χαλάσει και τρίζει «όπως το DS», και ήδη αναλύει αποστάσεις σε σχέση με το range του e-208, αφού πρέπει να πηγαίνει και εκεί ψηλά, στου Κένταυρου τα μέρη. Το προτιμάει μάλιστα σε μπλε ελεκτρίκ, αντί το κόκκινο-ρουμπινί του εξωφύλλου, όπως η βινιέτα στο περιοδικό που χαρακτηρίζει τις εξηλεκτρισμένες σελίδες.

Από την πλευρά μας, οι 55-65 και βάλε, ενώ βλέπαμε με συμπάθεια την επίθεση μέσω πρίζας, με όνειρο την Taycan και την I-Pace και με πονηρές σκέψεις για τη Mustang σε «e» αναλύοντας με συμπάθεια το Tesla, έτσι ξαφνικά είμαστε σε αμηχανία. Πλέον στο Audi Α3 Sport line συμπεριφέρεσαι όπως σε S3, όταν ζεις για το νέο RS 3. Το τέλος της Α45 ΑΜG σχολίασε ο Σ.Τ., που εμπιστευόμαστε.

Μέχρι τότε, είναι η γκάμα «Ν» της Hyundai που συναρπάζει. Όταν κάθε μέρα πλέον ψάχνεις την αφορμή για επιμήκυνση της διαδρομής σου, ενώ αναζητάς τις ημερομηνίες των track days. Το ζητούμενο, και μάλιστα υπό πίεση, η Τέλεια Διαδρομή για οδήγηση, και το σημείωμα Τρίτη βράδυ έχει να κάνει με γεγονότα ρουτίνας την Τρίτη 9 Νοεμβρίου.

Ημερίδα Αριστείων…

Με γεγονός πως η απεργία στα φέρι μάς περιόρισε, να ’μαστε στην Ελευσίνα με οικοδεσπότη-ξεναγό τον Γιάννη Κουσκούτη. Πολλά τα ερωτήματα, από το πού και πώς με δέκα αυτοκίνητα, και ήταν λεπτομέρεια των 10 λεπτών το ποια – ό,τι μας απασχολούσε για πολλές ημέρες τα προηγούμενα χρόνια.

Αριστεία 4Τ

«Πλειοψηφία τα ηλεκτρικά», σχολιάζει ο Μιχάλης Σταυρόπουλος», την ώρα που η Ε.Ξ., ως προσωρινή αντίθεση, επικοινωνεί ΡΑ το 2022 με ΟΑΚΑ, και να ’μαστε στη μάχη. Έδρα μας η πολιτιστική πρωτεύουσα του 2023 για τις σωστές εικόνες.

Με τους τρεις φωτογράφους μας να συνεργάζονται αρμονικά, με μαέστρο τον Μ.Σ., μια διαδικασία είκοσι ετών σε διαφορετική πλέον διάσταση. Λογικά δεν αφήνεις άλλον να αγγίξει το Cupra Formentor, αλλά πρέπει να επιστραφεί εσπευσμένα, και συλλαμβάνεσαι σε πανικό. Το βράδυ, ακριβώς μετά το τέλειο δείπνο στο «Αυθεντικό» του Γιώργη Κεχαγιά στον Ασπρόπυργο, όπου διδάσκουν το πώς ψήνεις και προσφέρεις υλικά ποιότητας με πολλά «Α».

Ηλεκτροκίνηση

Αναχωρώντας

Πλήρης ο χώρος στάθμευσης, και κατ’ αρχάς αποκλείεις αυτό το Tesla, το τύπου «Υ», ένα-δύο μεγέθη μικρότερο από την «ντουλάπα», το «Χ». «Δικό σου, Χρήστο» – από την τελευταία φορά με Tesla, ακόμη παιδεύομαι να το θέσω σε λειτουργία έξω από του «Στάμου», στη Λ. Πεντέλης. Η κάρτα, αντί κλειδί, και ο τρόπος που απαιτείται είναι η τιμωρία του Elon Musk σε όσους τολμούν και τον επικρίνουν. Απορρίπτεις και το Mokka, που δεν είναι ντίζελ ώστε να έχεις καύσιμο για όλη την εβδομάδα. Ηλεκτρικό το Opel Mokka που μας διέθεσε ευγενικά η Βελμάρ και, κακά τα ψέματα, κερδίζουν το ενδιαφέρον και ευαισθητοποιούν τον επαγγελματία οι ηλεκτρικές επιλογές.

Την ψυχή…

… την κερδίζει το i20 N και, αφού επιλέξαμε το πρόγραμμα «Ν» από το σιελ πλήκτρο στο τιμόνι ώστε και να ακούμε, να ’μαστε από τη Δύση στην Ανατολή, με κατάληξη στο Μαρούσι-Χαλάνδρι από το βουνό. Εχθρός η Αττική Οδός για αυτά, τους τελευταίους των Μοϊκανών. Δεν είναι υπερβολή ότι το καλό Cupra Formentor έχει πλέον και συλλεκτική αξία, όταν με το Hyundai i20 N περνάς σε ξεχασμένες σκέψεις μιας άλλης εποχής. Ήπια βελτίωση, κυρίως σε λάστιχα, για τα track day κοσμήματα του κ. Λεκάκη στο Μέγαρο, αλλά για τη συνέχεια, στις Σέρρες, απαιτούνται ακόμα πιο άγρια πράγματα. Θέλεις 250 ίππους εκεί, άλλα υλικά στα φρένα και, ιδανικά, roll cage.

Hyundai i20 N

Με τα «Ν» στην Τέλεια Διαδρομή-τρόπο ζωής, δικαιώνεις και τον κ. Αγγελή, που φυλάει σε γυάλα τα ηλεκτρικά της Κia και της Hyundai. «Νέας γενιάς με ρεύμα, θα κάνουν θραύση», σχολιάζουν οι άνθρωποί μας, που τα έζησαν στη Δανία, στο Τάνις, διαδικασία σε άγνοια της αντιπροσωπείας. Άλλωστε, υπό την «απειλή» του πρωθυπουργού, οπότε θέλεις οξυγόνο τύπου «Ν», σε συνδυασμό με την εσωστρέφεια στην Καλυφτάκη, ας μείνουν φυλαγμένα.

Είδος σε προστασία και το Yaris Cross, που αγόρασε ο γείτονας αλλάζοντας την Corolla, ενώ το διαθέτει και η Λάμδα Central στη Λ. Συγγρού.

Αριστεία 4Τ

Σήμερα

Η χαρά μας συνδέεται με το «Ν» όπως «Νικητής» και, με το i30 Ν και το Κοna Ν εκτός «value for money», επιλέγεις i20 N και για λόγους υγείας. Σε βελτιώνει και βιολογικά αυτό, όταν διατηρεί την ψυχή σου σε πτήση σε μια τρελή εποχή, που τα μέτωπα φυτρώνουν όπως τα μανιτάρια, οπότε πρέπει και να περιορίσεις το δηλητήριο. Βαδίζεις στο σαθρό έδαφος με κακοτοπιές, φλερτάρεις με το υπέδαφος και θέλεις κάτι με στοιχεία από το χθες, με αντοχή πέρα από το μεθαύριο, λόγω αξιοπιστίας κλάσης Hyundai, ώστε να επιβιώνεις χωρίς να μιζεριάζεις.

Από εκεί και πέρα

Διαβάστε τις 10 ερωτήσεις-απορίες του Μιχάλη Σταυρόπουλου για το τέλος των θερμικών κινητήρων το 2030. Μάλιστα, προβληματιστείτε σε βάθος με απορία, αφού το άρθρο δεν άρεσε στο FB και το απέρριψε, όταν επιλέξαμε να υποστηρίξουμε την αναδημοσίευσή του.

Από την πλευρά μας, επιμένουμε σε 6άρι μπλοκέ τούρμπο και 200 ίππους από λίγα κ.εκ., κοκτέιλ με στοιχεία για να ονειρεύεσαι σε βάθος χρόνου.

Το χρώμα;

Το έχουμε ήδη αλλάξει στο μυαλό μας αλλά και στις σελίδες μας σε 4Τ Δεκεμβρίου με το i30 N σε λευκό, για διαδικασία-πόλωση που θα αρέσει._ Σ. Χ.

Hyundai i30 N

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ