top icon
classic events

Tour du Peloponnese: Μάθημα αισθητικής!

Καθρέφτης του κλασικού αυτοκινήτου σε ευρωπαϊκό επίπεδο το Τοur du Peloponnese, by Τρισκέλιον.

Στο δρόμο για τη 10η εκδοχή του, το έργο του Γιάννη Καράμπελα προσφέρει στον τόπο μας την ιδανική επικοινωνία για απαιτητικούς, με ευγένεια και το σωστό όχημα. Το Κλασικό, Ιστορικό αυτοκίνητο, που γενικότερα συναρπάζει, μέσα από διαφορετικές εκδοχές προσεγμένων εκδηλώσεων.

Η καθεμία με το χαρακτήρα της, με την Touring προσέγγιση -όπως στο Tour du Peloponnese όπου το ζητούμενο είναι η συμμετοχή-ανάμνηση και όχι τα αποτελέσματα- να λειτουργεί και ως καθρέφτης· των ανθρώπων με φόντο τη μηχανή τους. Το κλασικό σου δεν προκύπτει τυχαία. Είναι αυτό που σου ταιριάζει. Είτε έζησες μαζί του είτε το ονειρεύτηκες, με υποχρέωση το σεβασμό σου στο μέταλλο.

Tour du Peloponnese

Εδώ προκύπτει η τέλεια έκφραση, και υπολογίστε περίπου ένα ελληνικό πλήρωμα κάθε δέκα ξένα, με κοινό παρονομαστή τα εξαιρετικά και πολλά σπάνια αυτοκίνητα, που κάνουν τη διαφορά.

Οι άνθρωποι κρίνουν τα αποτελέσματα στη Regularity διαδικασία, αλλά είναι τα αυτοκίνητα-κοσμήματα που δίνουν τη λάμψη, με υπεραξία τον πλουραλισμό στην καταγωγή των συμμετεχόντων. Παρουσίες από όλη την Ευρώπη, και ο Γιάννης Καράμπελας δε διοργανώνει τυχαία εκδηλώσεις σε Ιταλία και Ρουμανία, ενώ συμμετέχει σε «αγώνα» στην Αυστρία, χτίζοντας σοβαρές σχέσεις.

Κοπιάζει και δικαιώνεται, έχοντας πλέον την ιστορία του πέρα από τα σύνορά μας. Διαδρομή με επαγγελματική προσέγγιση αλλά και συναίσθημα, ό,τι απαιτεί η διαχείριση απαιτητικών. Η υπεραξία των εκδηλώσεών του.

Tour du Peloponnese

Κλειδί η άψογη οργάνωση, και τον Creator-Αλυτάρχη πλαισιώνει μια εξαιρετική ομάδα νέων ανθρώπων υψηλού επιπέδου, που έρχονται για να προσφέρουν. Πλήρωμα καμπίνας First Class, με αρχηγό-συντονιστή την κ. Τέτη Ρούφου, που διδάσκει την οργανωμένη φιλοξενία όπως η πολύπειρη και κομψή steward σε ένα classic 747 με σύγχρονο εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό, που ψάξε στο ελληνικό motorsport και δε θα βρεις. Στην «άμυνα» στυλοβάτης ο Αντώνης Ρέκκας, φροντίζει το κοσμηματοπωλείο. Τα bizoux της οργάνωσης.

Για την ιστορία

Όπως κάθε χρόνο, άλλωστε, προκύπτει συναγωνισμός συνδεδεμένος και με την ευφυΐα του δημιουργού, όπως εκφράζεται με τη σχεδίαση της διαδρομής. Τίποτα τυχαίο και, μακριά από δορυφόρους και ηλεκτρονική υποστήριξη, εδώ θα απολαύσεις την πανάκριβη 300 SL, αλλά και μια κλασική «911». Όπως και τη Lancia Appia, που έχει διακριθεί σε Ράλλυ Ακρόπολις, αυτοκίνητο με ελληνικό πλήρωμα για φιγουρίνι εποχής.

Tour du Peloponnese

Στο TdP o στόλος των Alfa θα συναντηθεί με το μοναδικό 124 Spider που δεν είναι κόκκινο, ενώ guest είναι το 131 Abarth. Γνήσιο από Αυστρία μεριά, και από αυτόν το στόλο, που θα μπορούσε να λειτουργεί και σε μόνιμη έκθεση ιδεών, ξεχωρίζεις το ασημί Fiat Dino Spider 2.4. Αυτό θέλεις να κλέψεις και να χαθείς στο βάθος του χρόνου. Χωρίς rood book, χωρίς σύνδεση με δορυφόρο, αλλά με οδηγό το άρθρο του Κ.Κ., όταν το 1970 με ένα αντίστοιχο προσπαθούσε να χωθεί στη Μόντσα. Τα κατάφερε τότε ο ιδρυτής του 4Τ!

Σε κάθε περίπτωση, εδώ στο Tour du Peloponnese και σε άλλες, αντίστοιχης φιλοσοφίας εκδηλώσεις, όπως το πρόσφατο διεθνές της ΦΙΛΠΑ και το Arcadia Tour, ισορροπείς εξαιρετικά με τη σύζυγο-σύντροφό σου, όταν θα αξιοποιήσεις υποδειγματικά και το πάθος-ενδιαφέρον του φίλου ή της φίλης. Όσοι πιστοί, αναζητούν το συνδυασμό διασκέδαση-διάκριση, σε 5μερη διάσταση υψηλού επιπέδου.

Tour du Peloponnese

Δεν πρόκειται για εκδρομή, αλλά τα αυτοκίνητα είναι ακριβά και οι άνθρωποι, νέοι, ώριμοι και υπερήλικες, τα σέβονται, ενώ εκτιμούν και το χαρακτήρα της εκδήλωσης, που δεν είναι διαπραγματεύσιμος. Πρόκειται λοιπόν για ένα εξαιρετικό κοκτέιλ, όπου η Τέλεια Διαδρομή συνδυάζεται με 6άστερη φιλοξενία, σε περιοχές του ονείρου που μόνο στην Ελλάδα συναντάς. Το πιστοποιεί η Πελοπόννησος.

Με όργανα ή με πινακάκια, με έξυπνα κινητά τηλέφωνα ή ταμπλέτα, οι συμμετέχοντες απολαμβάνουν αυτό το πονηρό ελληνικό οδόστρωμα με τις συναρπαστικές εναλλαγές. Ένα ερωτεύσιμο σύνολο που γοητεύει και τον αδιάφορο, ενώ φιλοξενούνται σε εξαιρετικά καταλύματα στην Κυλλήνη, στη Βυτίνα, στο Μυστρά, στην Αρεόπολη, στη Μονεμβασιά και στο Ναύπλιο. Συνολική διαδρομή, υπολογίστε 1.000 χλμ. σε πέντε ημέρες. Η τέλεια αναλογία.

Ακούει κανείς;

Οι φωτογραφίες-ζωγραφιές του Γιάννη Κουσκούτη έφεραν το Tour du Peloponnese στις σελίδες μας. Όμως είναι οι άνθρωποι, οργανωτές και συμμετέχοντες, που το καθιέρωσαν και στην καρδιά μας. Με υψηλά ποσοστά ευθύνης, επιπέδου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις Regularity σε διαφορετική διάσταση, και άλλωστε είναι ο λόγος που ευαισθητοποιεί επικοινωνιακά. Σε επίπεδο προβολής, και όχι μόνο.

Tour du Peloponnese

Σαφέστατα στηρίζεται από την τοπική αυτοδιοίκηση, που όμως την ξεπερνάει, όπως έχει αποδειχθεί στη μουδιασμένη και χορτάτη Ολυμπία, και κυρίως στην αμήχανη Σπάρτη, που έχασε την ευκαιρία της.

Κακά τα ψέματα, αυτό το γεγονός με εξαιρετικά αυτοκίνητα, σημαντικούς συμμετέχοντες, που οργώνει με στυλ την Πελοπόννησο και επικοινωνεί Ελλάδα, δικαιούται το βάπτισμα της πολιτείας. Το απαιτεί με έργο, από όπου προκύπτει αποτέλεσμα.

Είναι γεγονός ότι όποιον γνωρίζεις και έχεις δείγμα της χρυσής γραφής του, αυτόν εμπιστεύεσαι. Πρόκειται για εκδήλωση που με τη σωστή ενημέρωση και αμοιβαία εμπιστοσύνη, η «εντολή» του Υπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, θα παρασύρει και θα ευαισθητοποιήσει τους αρμόδιους οργανισμούς περί τον τουρισμό.

Το βασικό περιουσιακό στοιχείο της χώρας, και εδώ, αν δουλευτεί σωστά αυτό το «δείγμα υψηλής αισθητικής», θα αξιοποιηθεί ανάλογα και, το κυριότερο, σε βάθος χρόνου.

Στο δρόμο για το δέκατο, λοιπόν, μακάρι σε συνεργασία με την ΟΜΑΕ, που απαιτείται να βγει επιτέλους από το στραπατσαρισμένο της καβούκι…_ Σ. Χ.

Tour du Peloponnese

Ολυμπία In-Ναύπλιο Out

Απρέπεια. Οι «σοφοί» της ομοσπονδίας για το παλιό, ενέκριναν ώστε να χωρίζει μία ημέρα το Διεθνές της ΦΙΛΠΑ από το TdP.

Προηγήθηκε μάλιστα, με απόσταση τεσσάρων ημερών, εκδήλωση για το ΙΑ στην Εύβοια.

Σε σχέση με τη Βυτίνα, «το έχει» η περιοχή γενικώς, αλλά και ειδικά, προσφέροντας υποδειγματικά υπηρεσίες χωρίς να εκτοξεύονται οι τιμές!

Σε Βυτίνα και Καρύταινα, φιλοξενούν όπως σε Δημητσάνα και Στεμνίτσα, και δεν κρύβεται.

Στη Βυτίνα, όπου φτάσαμε με το καλό Peugeot 308 σε μαύρο, μένεις στο «Art Mainalon», επιλέγεις για το δείπνο σου τα «Κόκκινα Πιθάρια» και ολοκληρώνεις στο «Καπνοπωλείο». Εξαιρετικός χώρος!

Αγαπούν το ΙΑ οι Βασίλης Χαρίτος, Αλέξανδρος Κορέσης, που όργωσαν τα βουνά για το Andro.gr με την DS 4 d. Παλιόφιλοι που διδάσκουν και τακτ.

H Citroen Ελλάς, υποστηρικτής του Tour du Peloponnese για τρίτη χρονιά, προσφέροντας 5 Aircross σε διαφορετικές διαστάσεις, ενώ η μάχη για το C5 εξελίσσεται. Κοινός παρονομαστής τους οι ντίζελ κινητήρες. Ό,τι καλύτερο για μια οργάνωση υψηλού κόστους.

Στη Βυτίνα, VIP επισκέπτες οι Δούρος-Χελιώτη. Μπορεί να διαφωνείς ενίοτε με την εσωστρέφεια του φίλου Αργίτη. Γεγονός πως κοσμούν το χώρο και εκτός αγώνα.

Όπως βέβαια συνολικά οι Έλληνες συμμετέχοντες, πιστοί στην υψηλού κόστους πρόσκληση-πρόκληση για την Τέλεια Διαδρομή, με εβδομαδιαία διάρκεια.

Από τις ελληνικές συμμετοχές, έλειψαν οι «Ιταλοί», οι «Φίλοι του Άρη» κ.ά., αλλά και στελέχη της οργάνωσης. Όταν ο Καράμπελας διδάσκει το «ουδείς αναντικατάστατος».

Για τα αποτελέσματα πατήστε εδώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ