top icon
Παρουσιάσεις

Audi A3 Cabriolet

Όσο και αν οι σκληρές, αναδιπλούμενες οροφές είναι της μόδας, η Audi συνεχίζει να επιμένει στις κλασικές αξίες. Αυτό το συπέρασμα, τουλάχιστον, προκύπτει από την επιλογή μίας μαλακής, υφασμάτινης οροφής για το νέο A3 Cabriolet, όπως ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση του TT Roadster, πριν από λίγους μήνες. 

Η γερμανική εταιρία στάθμισε τα υπέρ και τα κατά της κάθε πρότασης και, τελικά, αποφάνθηκε. Όσο για την επιλογή της, έτσι όπως παρουσιάζει τα πράγματα, δείχνει απόλυτα δικαιολογημένη. Σε αντίθεση με τους ογκώδεις και σύνθετους μηχανισμούς των μεταλλικών οροφών, αυτός εδώ καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο, ενώ ταυτόχρονα είναι σε θέση να ολοκληρώσει τη διαδικασία αναδίπλωσης σε χρόνο-ρεκόρ, μόλις 9 δευτερολέπτων, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα 30 χλμ./ώρα.

Η ίδια η οροφή είναι κατασκευασμένη από εξελιγμένα υλικά, τα οποία εξασφαλίζουν υψηλή θερμομόνωση και ηχομόνωση. Χαρακτηριστικά, με ταχύτητα 140 χλμ./ώρα και κλειστή την οροφή, ο θόρυβος στο εσωτερικό είναι μόλις 1dB υψηλότερος απ΄ ότι στα συμβατικά Α3. Επιπροσθέτως, η θέση της δεν επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος αποσκευών, που ξεκινά από τα 260 λίτρα για να καταλήξει στα 674 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα έχει να κάνει με το μήκος του αυτοκινήτου, που παραμένει στα 4,238 μέτρα, ανάλογο με αυτό των κλειστών εκδόσεων. Φυσικά, το πλαίσιό του έχει δεχτεί τις απαραίτητες ενισχύσεις, ενώ αλλαγές εντοπίζονται και στην εξωτερική εμφάνιση, που δανείζεται αρκετά στοιχεία από την αισθητική του καινούριου Α4. Ελαφρά αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό των 2+2 θέσεων, τόσο ποιοτικά, όσο και στιλιστικά, με την υιοθέτηση ορισμένων πινελιών από το ομόσταυλο Audi TT.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αρχικά, το A3 Cabriolet θα προσφέρεται με 4 διαφορετικά σύνολα, εκ των οποίων τα 2 είναι diesel. Η πιο προσιτή βενζινοκίνητη έκδοση θα είναι η 1.8 TFSI, των 160 ίππων, η οποία συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αυτή εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση 7,3 λίτρα/100 χλμ.

Με τη σειρά της, η έκδοση 2.0 TFSI των 200 ίππων μπορεί -πέραν του 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου- να συνδυαστεί και με το νέο σειριακό S Tronic. Εδώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε διάστημα 7,3 δευτερολέπτων, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 231 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 7,6 λίτρα/100 χλμ.

Η παραγωγή του Audi A3 Cabriolet θα ξεκινήσει το Φεβρουάριο στο Γκνορ της Ουγγαρίας, στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα TT και TT Roadster. Οι πρώτες παραγγελίες στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν το Μάρτιο, στην έκθεση της Γενεύης, ενώ λίγο αργότερα -και σίγουρα πριν από το καλοκαίρι- το αυτοκίνητο θα κάνει την εμφάνισή του και στην ελληνική αγορά._M.K.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ