top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο VW Amarok

Μέσω του Αmarok η Volkswagen επιστρέφει δικαιολογημένα με μεγάλες αξιώσεις και φιλοδοξίες στην κατηγορία των pick-up αυτοκινήτων, από την οποία απουσίαζε εδώ και πολλά χρόνια.

Μέσω του Αmarok η Volkswagen επιστρέφει δικαιολογημένα με μεγάλες αξιώσεις και φιλοδοξίες στην κατηγορία των pick-up αυτοκινήτων, από την οποία απουσίαζε εδώ και πολλά χρόνια. Το γερμανικό pick-up διαθέτει εντυπωσιακή εμφάνιση και καλοσχεδιασμένο εσωτερικό. Eντυπωσιακές είναι επίσης και οι διαστάσεις του (μήκος 5.254 χλστ., πλάτος 1.944 χλστ., ύψος 1.834 χλστ.) με τη δυναμική σχεδίασή του να είναι αυτή που πρώτη σου αποσπά την προσοχή. Το εσωτερικό του διακρίνεται για την ποιοτική του κατασκευή, την καλή συναρμογή των σκληρών πλαστικών του αλλά και την ευχάριστη γενικότερη εικόνα.
 
Προορισμένο να αντιμετωπίσει και τα πλέον σκληρά εδάφη, το Amarok διατίθεται με πίσω μπλοκέ διαφορικό (Τόρσεν, μέχρι 40% εμπρός και 60% πίσω), προκειμένου να μειώνεται σημαντικά η απόσταση επιβράδυνσης σε ολισθηρές ή εκτός δρόμου διαδρομές. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάτι ανάλογο δεν έχουμε συναντήσει ξανά σε αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας και πραγματικά μας εντυπωσίασε όταν το είδαμε εν δράσει. Επίσης, υπάρχει το «Hill Descent Control» για τον έλεγχο κατάβασης λόφου, ενώ το ESP Plus συμπεριλαμβάνει σύστημα «Hill Start Assist», το οποίο προσφέρει στο οδηγό του Amarok δύο πολύ χρήσιμα δευτερόλεπτα για να ξεκινήσει σε ανηφόρα με άνεση και με ασφάλεια.


 

Το μοντέλο προσφέρεται με ένα δίλιτρο κινητήρα TDI των 163 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 40,7 χλγμ. από τις 1.500 σ.α.λ., προδιαγραφών Euro5. Είναι το μοναδικό δίλιτρο μοτέρ που χρησιμοποιείται σε αυτή την κατηγορία. Διατίθεται επίσης και σε έκδοση 122 ίππων με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από 200 γρ./χλμ. και φυσικά ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις δεν θα ξεπερνά τα 7,5 λίτρα/100 χλμ. Κάποια στιγμή μάλλον θα προκύψει και μία βενζινοκίνητη έκδοση με ισχύ κοντά στους 200 ίππους, ενώ μέσα στα σχέδια της γερμανικής εταιρείας είναι το 2012 να κυκλοφορήσει και αυτόματη έκδοση DSG των έξι σχέσεων. Στην ελληνική άσφαλτο ταξιδεύεις γρήγορα και χωρίς κανένα πρόβλημα βοηθούσης και της πολύ καλής πληροφόρησης από το εξαιρετικό του τιμόνι, έχοντας παράλληλα την αίσθηση ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα πολύ καλό επιβατικό αυτοκίνητο, ενώ ο κινητήρας του σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι ταχυτήτων και την καλή τετρακίνηση του χαρίζουν σπουδαίες εκτός δρόμου δυνατότητες. 
 
Το VW Amarok βρίσκεται ήδη στη χώρα μας (το 2011 θα έρθει και η μονοκάμπινη έκδοση) και προσφέρεται σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές όπως θα δείτε παρακάτω, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να απειλήσει ανοιχτά τις παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας, όπως είναι το Nissan Navara και το Toyota Hillux. _Σπ.Χατ.
 
VW AMAROK
TIMEΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
2.0 TDI Startline 122 PS: 24.950 ευρώ
2.0 BiTDI Startline 163 PS: 26.950 ευρώ
2.0 BiTDI Trendline 163 PS: 28.600 ευρώ
2.0 BiTDI Highline 163 PS: 29.650 ευρώ
 
VW AMAROK
ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4κύλινδρος τούρμπο σε σειρά
Κυβισμός: 1.968 κ.εκ.
Ισχύς: 163 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 40,7 χλγμ. στις 1.500 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 7,8 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 199-209 γρ./χλμ.
Μήκος: 5.254 χλστ.
Πλάτος: 1.944 χλστ.
Ύψος: 1.834 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.725 χλστ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ