top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη νέα BMW M3 GTS

Με αφορμή τα 25 χρόνια από την έναρξη παραγωγής της BMW M3 (Ε30), το τμήμα Μ της βαυαρικής φίρμας κατασκεύασε και από τον περασμένο Μάιο διαθέτει σε περιορισμένο αριθμό, την επετειακή Μ3 GTS, την οποία και οδηγούμε στην πίστα Ασκάρι.

Με αφορμή τα 25 χρόνια από την έναρξη παραγωγής της BMW M3 (Ε30), το τμήμα Μ της βαυαρικής φίρμας κατασκεύασε και από τον περασμένο Μάιο διαθέτει σε περιορισμένο αριθμό, την επετειακή Μ3 GTS, την οποία και οδηγούμε στην πίστα Ασκάρι.
 
Η GTS απευθύνεται κυρίως σε συλλέκτες, λάτρες της σπορ οδήγησης και μέλη αγωνιστικών club, όντας στη βασική έκδοση με σπαρτιάτικο εξοπλισμό (χωρίς κλιματισμό και ηχοσύνολο), αλλά με roll bar και καθαρόαιμα μπάκετ καθίσματα που επιτρέπουν την τοποθέτηση ζωνών ασφαλείας 6 σημείων. Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, ο κυβισμός του V8 αυξήθηκε στα 4.361 κ.εκ., γεγονός που ανέβασε την ιπποδύναμη στους 450 ίππους/8.300 σ.α.λ. και τη ροπή στα 44,9 χγρμ./3.750 σ.α.λ.
 
Ταυτόχρονα με αυστηρή «δίαιτα» το βάρος μειώθηκε κατά 70 κιλά (1.530) και η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 4.4΄΄, ενώ η αφαίρεση του ηλεκτρονικού κόφτη ανέβασε την τελική ταχύτητα στα 305 χιλιόμετρα. Τα εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα συνδυάζονται με το αγωνιστικό set up της ανάρτησης και μείωση του ύψους από το έδαφος κατά 1,6/1,2 εκ. εμπρός/πίσω. Το κιβώτιο ταχυτήτων παραμένει 7άρι διπλού συμπλέκτη, ενώ η βελτίωση των φρένων έρχεται να αντιμετωπίσει με επιτυχία όχι μόνο τις καλύτερες επιδόσεις, αλλά και όσα αρνητικά είχε «ακούσει» το σύστημα πέδησης της τελευταίας Μ3.
 
 
Οδηγήσαμε τη –μόνο σε πορτοκαλί χρώμα- GTS σε σχεδόν ιδανικές συνθήκες, μέσα στο ισπανικό –υπέροχο- ιδιωτικό αυτοκινητοδρόμιο Ασκάρι διαπιστώνοντας ότι τελικά είναι η φυσική συνέχεια της προηγούμενης Μ3 (Ε46), αφού μπορεί να τα καταφέρει σχεδόν το ίδιο καλά στους ανοιχτούς δρόμους, σε track day και σε αγώνα, χαρακτηριστικά που λείπουν από την ιδιαίτερα εκπολιτισμένη σύγχρονη Μ3. Εντυπωσιακά εύχρηστη και απίστευτα ευθύβολη, η GTS κερδίζει τον οδηγό όχι τόσο για τις επιδόσεις της, όσο για τον υπέροχο ήχο των εξατμίσεων και τα ΠΟΛΥ δυνατά φρένα, που δίνουν συγχωροχάρτι στις όποιες αδυναμίες της βασικής έκδοσης. Από την αγωνιστική θέση του οδηγού (ακόμα και με ζώνες 3 σημείων), το από ίνες άνθρακα ταμπλό θυμίζει έντονα WTCC ή DTM, κάτι που σε κάνει αμέσως να θέλεις κράνος και φόρμα πριν αξιοποιήσεις (αν μπορείς…) τις μεγάλες δυνατότητες της κατασκευής.

Δυστυχώς για τους… μερακλήδες (και έχοντες βέβαια), ο περιορισμένος αριθμός παραγωγής έχει ήδη μια πολύ μεγάλη λίστα αναμονής, παρά το ότι η τιμή στη Γερμανία (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), είναι 115.000 ευρώ. _Ν.Τ.
 

 
 
 
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ