top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη νέα BMW Z4

Η νέα γενιά της Ζ4 έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, ενώ πλέον εφοδιάζεται με σκληρή οροφή και κινητήρες 2.5 & 3 λίτρων, 258 & 306 ίππων αντίστοιχα.

Η νέα γενιά της Ζ4 έχει σκληρή οροφή, οποία ανοίγει σε χρόνο 20 δευτερολέπτων, ενώ διαθέτει και περισσότερες καμπύλες. Οι εξωτερικές & εσωτερικές διαστάσεις της είναι μεγαλύτερες, ενώ πλέον εφοδιάζεται με κινητήρες 2.5 και 3 λίτρων, 258 & 306 ίππων αντίστοιχα.
 
Μπορεί το μεγάλο εμπρός καπό να έχει διατηρηθεί, αλλά, κοιτώντας την από το πλάι, σου δίνεται η αίσθηση ότι η καμπίνα των επιβατών έχει μεταφερθεί λίγο πιο εμπρός, αν και οι δύο επιβάτες συνεχίζουν να κάθονται ελάχιστα εμπρός από τον πίσω άξονα. Αιτία για αυτό είναι ο μεγαλύτερος «τρίτος» όγκος (προκειμένου να φιλοξενείται η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή). Στο εσωτερικό η ποιότητα είναι σαφώς αναβαθμισμένη, ενώ η εργονομία κινείται στα υψηλά πρότυπα της εταιρείας. Το ανανεωμένο iDrive κάνει την εμφάνισή του, ενώ από τον ευανάγνωστο πίνακα οργάνων λείπει ο δείκτης θερμοκρασίας νερού (οι μηχανικοί της BMW θεωρούν σημαντικότερο τον αντίστοιχο του λαδιού).
 
Ο «καλός» κινητήρας με τους δύο υπερσυμπιεστές απόδοσης 306 ίππων (τον έχουμε συναντήσει και στις Σειρές 1 και 3) αποδίδει τη μέγιστη ροπή σχεδόν από το ρελαντί (1.300 σ.α.λ.) και εκτοξεύει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ. (η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα). Το (έξτρα) κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη συνεργάζεται τέλεια με τον κινητήρα και στα «κατεβάσματα» το σκάσιμο της εξάτμισης σε προκαλεί να παίζεις μαζί του. Το εντυπωσιακό είναι η ακαμψία του πλαισίου που μπορεί με άνεση να «διαχειριστεί» την ισχύ του κινητήρα. Μεγάλοι αρωγοί στην προσπάθεια του οδηγού να κινηθεί γρήγορα είναι το κοφτερό τιμόνι αλλά και τα αποτελεσματικά φρένα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ