top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Honda Civic 1.6 i-DTEC

Η άνοδος της τιμής των καυσίμων σε συνδυασμό με τους συνεχώς αυστηρότερους στόχους περιβαλλοντικών επιδόσεων οδήγησαν τη Honda, στη δημιουργία ενός νέου πετρελαιοκινητήρα.

Η άνοδος της τιμής των καυσίμων στην Ευρώπη σε συνδυασμό με τους συνεχώς αυστηρότερους στόχους περιβαλλοντικών επιδόσεων οδήγησαν τη Honda, στη δημιουργία ενός νέου πετρελαιοκινητήρα 1,6 λτ., ο οποίος σε πρώτη φάση μας συστήνεται κάτω από το καπό του Civic (σύντομα θα περάσει και στο ολοκαίνουργιο CR-V).  Το μικρομεσαίο «χατς» των Ιαπώνων, αλλάζει πλέον επίπεδο, αποκτά ευρωπαϊκή νοοτροπία (ας μη ξεχνάμε άλλωστε πως το 58% των πωλήσεων στο segment C αντιπροσωπεύουν οχήματα που κρύβουν κάτω από το καπό τους μικρούς –στην πλειονότητά τους- ντίζελ κινητήρες) και δείχνει έτοιμο για την υπέρβαση! Στη νότια Γαλλία, όπου και ταξιδέψαμε με αφορμή την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου, διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι πως το Civic έχει πλέον όλα τα εφόδια για να εξελιχθεί σε πρωταγωνιστή της κλάσης.
 
Ο νέος 1.600άρης ντίζελ κινητήρας των Ιαπώνων (με αλουμινένια κυλινδροκεφαλή, με ελαφρύτερα έμβολα και μπιέλες σε σχέση με τον 2.2 i-DTEC, με τουρμπίνα Garrett 4ης γενιάς κ.α.) αποδεικνύεται ο τέλειος συνεργάτης του αυτοκινήτου και, κακά τα ψέματα, αυτό ακριβώς που έλειπε από τη γκάμα των μηχανικών συνόλων του μοντέλου. Με 120 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 30,6 χλγμ. ροπής στις 2.000 σ.α.λ., δε κινεί απλά σε γοργούς ρυθμούς το όχημα (η λειτουργία του είναι υποδειγματική) αλλά –το σημαντικότερο ίσως- διατηρεί κατανάλωση και ρύπους σε επίπεδα… αστικών προτάσεων! Με μέση κατανάλωση καυσίμου 3,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 94 γρ./χλμ. CO2, το πετρελαιοκίνητο Civic, αποδεικνύεται σύμμαχος τόσο του περιβάλλοντος όσο και της τσέπης μας… 

 
Οι μηχανικοί της Honda όμως προχώρησαν και σε ορισμένες ακόμα βελτιωτικές κινήσεις στο πετρελαιοκίνητο Civic. Συγκεκριμένα, η εμπρός ανάρτηση διαθέτει πλέον νέα σαϊλεντμπλόκ στα ψαλίδια που βοηθούν στην αύξηση της εγκάρσιας ακαμψίας σύγκλισης κατά 24%, ενώ νέα είναι και η κρεμαγιέρα με λόγο υποπολλαπλασιασμού 14,5, προσφέροντας έτσι ταχύτερη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης. 

Το πετρελαιοκίνητο Civic θα βρίσκεται στη χώρα μας από τις αρχές του Μάρτη, με την ελληνική αντιπροσωπεία να βρίσκεται σε συνεχείς επαφές με το εργοστάσιο της Honda στην Αγγλία, ώστε η τιμή πώλησης της βασικής έκδοσης (Comfort) του μοντέλου στη χώρα μας να μην υπερβεί τα 22.000 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ