top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Smart Brabus

Στην Γερμανία -εντός και εκτός πίστας- παρέα με το δυνατότερο Smart, αυτό των 109 ίππων και των 170 Nm ροπής!

Για ακόμη μια φορά λοιπόν, το Smart συνδυάζεται με τον κωδικό Brabus και δαιμονίζεται… αφού στο πίσω μέρος του, αν και στριμωγμένος χωροταξικά, βολεύεται ο 3κύλινδρος με turbo κινητήρας των 898 κ.εκ., ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 109 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και 170 Nm ροπής μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. με τις εκπομπές CO2 μάλιστα, να μην ξεφεύγουν αφού περιορίζονται στα 102 γρ./χλμ. για το fortwo και 104 γρ./χλμ. στα cabrio και forfour, αμαξώματα, τα οποία επίσης παράγονται ως Brabus. Την ίδια ώρα, η μέση κατανάλωση σύμφωνα με το εργοστάσιο, κυμαίνεται από 4,5 έως 4,6 λίτρα/100 χλμ. Από επιδόσεις, ούτε λόγος φυσικά, αφού αυτό το “σμαρτάκι” -το “Pocket Rocket!” όπως μας το ανέφεραν χαρακτηριστικά στην παρουσίαση- επιταχύνει από στάση και μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται στα 165 χλμ./ώρα και τα αντίστοιχα νούμερα για το forfour να είναι 10,5 δλ. και 180 χλμ./ώρα.

Δεν είναι όμως μόνο το μοτέρ στο οποίο πρέπει να σταθούμε. Το μοντέλο, συνδυάζεται με το εξαιρετικό -όπως έχουμε γράψει από την δοκιμή του “απλού” Smart στο τεύχος Ιουνίου 2015- ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη twinamic 6 σχέσεων, το οποίο του προσδίδει ακόμη μεγαλύτερη σπορ αίσθηση ενώ το βοηθάει πολύ και στην πράξη, αποκαλύπτοντας ακόμη περισσότερο τις αρετές του κινητήρας. Στην περίπτωση του Brabus βέβαια είναι 40% πιο γρήγορο στις αλλαγές ενώ και οι σχέσεις είναι κοντύτερες σε σχέση με το “απλό”. Highlight και η επιλογή “Race Start”: Δεξί πόδι στο πάτωμα, αμέσως απελευθέρωση του πεντάλ φρένου… Εκκίνηση!

Από εκεί και πέρα, σημαντικές αλλαγές υπάρχουν φυσικά και στον τομέα της ανάρτησης, κάτι το οποίο διαπιστώσαμε, κυρίως, εντός του “Aldenhoven Testing Center”, με τις οβάλ(!) στροφές και την έξυπνη σχεδίαση για να διαπιστώσουμε τις αρετές του συνόλου. Σημειώστε, 10 χλστ. χαμηλότερη ρύθμιση στην σπορ ανάρτηση που διαθέτει αλλά και διαφορές στην εμπρός αντιστρεπτική για τον περιορισμό των κλίσεων, με το ESP να λειτουργεί εξαιρετικά σε γρήγορο ρυθμό. Οι πληροφορίες που φτάνουν στον οδηγό από το σύστημα διεύθυνσης είναι ακόμη περισσότερες από τις ήδη ικανοποιητικές -αυτής και μόνο της γενιάς Smart- σε επίπεδο μάλιστα να μπορείς να το ευχαριστηθείς ακόμη και σε ένα απαιτητικό περιβάλλον πίστας. Την ίδια ώρα βέβαια, ακόμη και σε αυτή την ιδιαίτερη έκδοση, εξακολουθεί να είναι και το απόλυτο εργαλείο πόλης.

Πως θα το ξεχωρίζετε εμφανισιακά -εντός και εκτός- από τα “απλά” Smart; Μεταξύ άλλων και εκτός από τα διακριτικά Brabus φυσικά, θα προσέξετε τον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα στο χρώμα του αμαξώματος, τον πίσω διαχύτη και τις διπλές εξατμίσεις. Στο εσωτερικό, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, με τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων να το συνοδεύουν, τον “Brabus” επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενο και τα σπορ πεντάλ.

Όσο για τον εξοπλισμό; Αυτό το Smart τα έχει όλα, “δικαιολογώντας” και την υψηλή τιμή του φυσικά… Στην Ελληνική αγορά, το περιμένουμε από τον Σεπτέμβριο με αρχική τιμή τα 20.930 ευρώ για το fortwo (25.890 το Χclusive), 21.780 για το forfour (26.770 το Xclusive) και 25.520 για το cabrio (30.910 το Xclusive) ενώ οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει. Τα “καλούδια” που ανεβάζουν την τιμή στην συγκεκριμένη έκδοση “Xclusive”, μεταξύ άλλων, είναι τα σπορ καθίσματα από διάτρητο δέρμα “nappa”, ταμπλό σε μαύρο δέρμα, πακέτο Led & Sensor, θερμαινόμενα καθίσματα, ρυθμιζόμενο τιμόνι καθ’ ύψος, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση ύψους και μερικά ακόμη. Περισσότερα για το νέο Smart Brabus σε επόμενο τεύχος μας!_Μ. Σαλ.

Δείτε εδώ το βίντεο:
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ