top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Peugeot 207 CC

Oι Γάλλοι αποφάσισαν να προσφέρουν περισσότερα με το 207 σε χώρους, ισχύ, εξοπλισμό και, κυρίως ποιότητα, με μια μικρή σχετικά διαφορά τιμής, κλείνοντας ταυτόχρονα τον κύκλο ζωής του 206.

Ίσως η έλευση του 207 Coupe Cabriolet να μην ήταν τόσο σημαντική, αν εξακολουθούσε να παράγεται και το πολύ επιτυχημένο 206 CC. Όμως οι Γάλλοι αποφάσισαν να προσφέρουν περισσότερα με το 207 σε χώρους, ισχύ, εξοπλισμό και, κυρίως ποιότητα, με μια μικρή σχετικά διαφορά τιμής, κλείνοντας ταυτόχρονα τον κύκλο ζωής του 206.
 
Μάλιστα, το συγκεκριμένο 207 είναι και οδηγικά το πιο ενδιαφέρον της γκάμας, καθώς έχει δεχτεί σημαντικές ενισχύσεις στο αμάξωμα και έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, λόγω του περιορισμένου ύψους του. Παρότι λοιπόν μιλάμε για το ίδιο δάπεδο και μηχανικά μέρη, το CC είναι πιο στιβαρό, σταθερό και υπάκουο. Κι΄ όλα αυτά, παρότι γίνεται αισθητή η αύξηση του βάρους του (λόγω των ενισχύσεων), που τώρα πλησιάζει τα 1.400 κιλά στην κορυφαία υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1.6 λίτρων με τα 150 άλογα. Φυσικά η ατμοσφαιρική έκδοση 1.6 με τους 120 ίππους είναι ελαφρύτερη, αλλά όχι τόσο «σπιρτόζα».
 
Η μεταλλική οροφή ανοίγει με το πάτημα ενός μπουτόν σε 25 δευτερόλεπτα, αφήνοντας ταυτόχρονα επαρκή χώρο για τις αποσκευές δύο ατόμων, όχι όμως και χώρο για τους πίσω επιβάτες, αφού οι «+2» θέσεις μοιάζουν περισσότερο διακοσμητικές.
 
Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, με εκτινασσόμενα ρολ μπαρ πίσω, 5 αερόσακους καθώς και (έξτρα) δερμάτινη επένδυση σε καθίσματα και ταμπλό, με τιμές που θα ξεκινούν από τα 19.990 ευρώ (120 ίπποι) και θα φτάνουν τα 22.790, για το CC Sport Pack με τους 150 ίππους.
 
Το 207 CC λανσάρεται στην ελληνική αγορά στις αρχές Μαρτίου, με στόχο την κορυφή της κατηγορίας των μικρών Coupe Cabriolet –και δεν έχουμε κανένα λόγο να πιστεύουμε ότι δεν θα τον πετύχει._Β.Κ. 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ