Δοκιμές Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Renault Megane CC

Βρεθήκαμε στην ηλιόλουστη Βαλένθια, για την επίσημη παρουσίαση του νέου Renault Megane Coupe Cabriolet, του μοντέλου που αποτελεί τον 6ο τύπο αμαξώματος της οικογένειας του Megane

Βρεθήκαμε στην ηλιόλουστη Βαλένθια, για την επίσημη παρουσίαση του νέου Renault Megane Coupe Cabriolet, του μοντέλου που αποτελεί τον 6ο τύπο αμαξώματος της οικογένειας του Megane και αυτού που έχει καταφέρει να πουλήσει 170.000 αντίτυπα, από το 1997, όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη του γενιά.
 
Σε μία δύσκολη εποχή για… κάμπριο γενικότερα αλλά και σε μία μέρα «χλωμή» για τους φίλους μας τους Ισπανούς, οι οποίοι άκουσαν και αυτοί με την σειρά τους τα νέα «Μέτρα Αυστηρότητας» -όπως τα αναφέρουν χαρακτηριστικά- από τον πρόεδρο της κυβέρνησής τους, είχαμε την ευκαιρία, να οδηγήσουμε για 160 χλμ. στη γενέτειρα του Καλατράβα, το νέο Megane CC. Το μοντέλο που κατασκευάζεται στο Douai της Γαλλίας, μαζί με τα Scenic και Grand Scenic, διατήρησε τα βασικά στοιχεία του προκατόχου του, ενώ οι γάλλοι προσπάθησαν να βελτιώσουν και μερικά μεμπτά στοιχεία του παρελθόντος. Εξωτερικά, αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά, είναι χωρίς αμφιβολία η νέα πανοραμική γυάλινη οροφή της Karmann, η οποία αναδιπλώνεται φυσικά στην λογική «CC» σε 21 δλ., με το βάρος της να είναι στα 110 κιλά. 

 
Αυτό που παρατηρήσαμε σχετικά με την γυάλινη οροφή, η οποία ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου, είναι ότι επιτρέπει -περισσότερο απ’ όσο θα θέλαμε- την «εισβολή» του ήλιου στο εσωτερικού του αυτοκινήτου, παρά το γεγονός ότι συνδυάζεται με το αντίστοιχο σκιάδιο. Στα θετικά του βασικού εξοπλισμού του, ο σταθερός πίσω ανεμοθραύστης, ο οποίος αποδείχτηκε στην πράξη ότι κάνει καλή δουλειά, περιορίζοντας στο ελάχιστο το θόρυβο και τους στροβιλισμούς του αέρα, με ταχύτητα κάτω από τα 90 χλμ./ώρα. Όσο αφορά την άνεση των χώρων, οι δύο εμπρός επιβάτες έχουν αρκετή από αυτή στη διάθεσή τους, κάτι το οποίο δεν ισχύει στον ίδιο βαθμό για τους πίσω, αν και γενικά η ευρυχωρία είναι σε καλύτερα επίπεδα από την προηγούμενη γενιά. Αυτό συμβαίνει γιατί μιλάμε για ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, κατά 130 χλστ. στο μήκος (4.485 χλστ.) και κατά 87 χλστ. στο μεταξόνιο (2.609 χλστ.) Ας σημειωθεί εδώ, ότι το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 417 λίτρων, όταν το αυτοκίνητο είναι κουπέ και 211 λίτρων όταν «μεταλλάσσεται» σε κάμπριο. 

 
Στον τομέα του κινητήρα τώρα, την ελληνική αγορά θα απασχολήσει ένα και μοναδικό σύνολο, το γνωστό βενζινοκίνητο και υπερτροφοδοτούμενο 1.4 TCe των 130 ίππων/5.500 σ.α.λ. και ροπής 19,4 χλγμ./2.250. σ.αλ., σε αποκλειστικό συνδυασμό με το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο της εταιρείας. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, καταφέρνει να κινεί σβέλτα («0-100»: 10,7 δλ. και τελική ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα) το αμάξωμα των 1.500 με 1547 κιλών (ανάλογα με τον εξοπλισμό) αλλά και ιδιαίτερα οικονομικά όπως διαπιστώσαμε, με την εργοστασιακή πρόβλεψη να αναφέρει 7,3 λίτρα/100 χλμ. Οδηγώντας το, αντιλαμβάνεσαι εύκολα την βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά του, όσο και αν ενοχλεί λίγο, η αίσθηση και η αποτελεσματικότητα του κιβωτίου, ενώ σε καλύτερο επίπεδο είναι και το πάτημα του αυτοκινήτου όταν είναι «ανοιχτό», με τις στρεβλώσεις του αμαξώματος να έχουν μειωθεί (όχι όμως εξαφανιστεί) σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του.
 
Το νέο Renault Megane Coupe Cabriolet, θα διατίθεται στην ελληνική αγορά από τον Ιούλιο, ενώ οι τιμές του δεν μας έχουν γνωστοποιηθεί μέχρι στιγμής, από τους ανθρώπους της PGA Ελλάδας._Μ.Σαλ.
 
 
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Megane

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου