top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη BMW X6

Επί αμερικανικού εδάφους και μάλιστα κοντά στο εργοστάσιο κατασκευής στο Spartanburg της Nότιας Καρολίνας έγινε η παρουσίαση της νέας δημιουργίας της ΒMW. 

Οι διαστάσεις της παραπέμπουν σε SUV, είναι όμως λίαν δυναμική χάρις στους φουσκωμένους θόλους των τροχών και τις μεγάλες εισαγωγές στον εμπρός προφυλακτήρα. Χάρις μάλιστα στην έντονη κλίση της πίσω κολώνας, θα έλεγε κανείς (μεταξύ αυτών και η BMW) ότι παραπέμπει σε κουπέ.
 
Στο ίδιο μήκος κύματος και η αυστηρώς διθέσια διμόρφωση του πίσω καθίσματος, μιας και κατά τα άλλα το εσωτερικό αποπνέι τον τυπικό αέρα ποιότητας του γερμανού κατασκευαστή. Η λίστα του εξοπλισμού είναι μακροσκελέστατη περιλαμβάνοντας στοιχεία όπως κάμερα οπισθοπορείας, τετραζωνικό κλιματισμό, κ.α.
 
Εκεί όμως που πραγματικά οι Γερμανοί έβαλαν τα δυνατά τους, είναι στον τρόπο που περνάει η δύναμη στον δρόμο. Ένα νέο σύστημα που ξεφεύγει από τα πλαίσια ενός απλού μπλοκέ διαφορικού, αναλαμβάνει να μοιράζει την ροπή στους αριστερούς και δεξιούς τροχούς. Φυσικά η αρχική κατανομή εμπρός/πίσω γίνεται μέσω της τετρακίνσης xDrive, ενώ το Adaptive ride φροντίζει να ελέγχει την απόσβεση κάθε αμορτισέρ ξεχωριστά, όπως και την σκληρότητα των αντιστρεπτικών δοκών.
 
Ακόμα και με το σύστημα ευστάθειας απενεργοποιημένο, η Χ6 διακρίνεται για την σταθερότητα της, την ευελιξία της και τελικώς την εξαιρετική για το βάρος (γύρω στους 2,2 τόνους) και τον όγκο της, οδική συμπεριφορά. Η απόσταση των 212 χλστ. από το έδαφος και οι συμαζεμένοι πρόβολοι επεκτείνουν το πεδίο δράσης, χωρίς αυτό να αναιρεί το γεγονός ότι ο ασφάλτινός χαρακτήρας προηγείται σε κάθε περίπτωση (βλέπε τροχούς 19 ινσών, με ελαστικά με 50αρι προφίλ).
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο επιλογές για κάθε τύπο καυσίμου.
 
Ολοκαίνουργιος είναι ο V8 των 4,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 407 ίππους, χάρις στην συνεισφορά δύο υπερσυμπιεστών οι οποίοι είναι τοποθετημένοι στο εσωτερικό του V. Συμπληρώνεται από των εν σειρά biturbo εξακύλινδρο των 306 ίππων, ενώ δύο παραλλαγές του 3λιτρου εξακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα, αποδίδουν 235 και 285 ίππους με την συνεισφορά ενός ή δύο υπερσυμπιεστών. Όλοι συνδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο μάλιστα διαθέτει μπουτόν αλλαγής ταχυτήτων τοποθετημένα επάνω στο τιμόνι.  
 
Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει και  τα πρώτα αυτοκίνητα θα βρίσκονται στην χώρα μας μέσα στον Ιούνιο, ενώ όσο αφορά τις τιμές, το μόνο που ανακοινώθηκε, είναι ότι η Χ6 θα είναι ξεκάθαρα πιό ακριβή σε σύγκριση με την Χ5._Σ.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ