Δοκιμές Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το VW Golf VI

Στο μακρινό Ρέικιαβικ είχαμε την πρώτη μας επαφή με το νέο VW Golf, που αισίως περνά στην έκτη και πιο εξελιγμένη του εκδοχή.

Στο μακρινό Ρέικιαβικ, πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του νέου VW Golf, που αισίως περνά στην έκτη και πιο εξελιγμένη του εκδοχή. Σχεδιαστικά, η συγγένεια με την απελθούσα γενιά είναι εμφανής, κάτι άλλωστε που ήταν και το ζητούμενο για τον Βάλτερ Ντε Σίλβα και τη σχεδιαστική του ομάδα, αφού το νέο Golf «όφειλε» να είναι ένα ακόμα πιο κομψό… Golf! Οι αλλαγές στη μορφή του αμαξώματος, που διατηρεί σε γενικές γραμμές τις αναλογίες του προκατόχου του, αφορούν κυρίως στα νέα φωτιστικά σώματα, στη μακρόστενη μάσκα, που θυμίζει έντονα Scirocco, στην έντονη ακμή που διατρέχει τις πλευρικές επιφάνειες, αλλά και πίσω, όπου δεσπόζουν τα μεγαλύτερα σε μέγεθος φώτα.
 
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο διακριτές. Ανασχεδιασμένος είναι ο πίνακας οργάνων, με τις έντονες παραπομπές στο Passat CC, ενώ ιδιαίτερα εμφανείς είναι αφενός η περαιτέρω αναβάθμιση της ποιότητας κατασκευής, αφετέρου η βελτίωση σε επίπεδο εργονομίας. Βήματα εμπρός έγιναν και στον τομέα της ασφάλειας, με τον βασικό εξοπλισμό του νέου Golf να περιλαμβάνει πλέον επτά αερόσακους (6+1 γονάτου για τον οδηγό).
 
Τα κινητήρια σύνολα βενζίνης που –προς το παρόν- φιλοξενούνται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου είναι τέσσερα, δύο ατμοσφαιρικά και δύο υπερτροφοδοτούμενα. Αφετηρία της γκάμας είναι ο 16βάλβιδος 1.400άρης των 80 ίππων, με τον αμέσως μεγαλύτερο των 1,6 λίτρων να αποδίδει 102 ίππους. Από εκεί και πέρα, το παρόν δίνουν ο γνωστός TSI των 122 ίππων με τον υπερτροφοδότη καυσαερίων αλλά και ο «δι-τουρμπος» TSI των επίσης 1,4 λίτρων, που αποδίδει 160 ίππους αντικαθιστώντας τους αντίστοιχων των 140 και 170 ίππων της απελθούσης γενιάς.
 
Το διαφορετικό επίσης στοιχείο στο Golf VI έγκειται στην υιοθέτηση του νέου, 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της VW, που διαθέτει λιγότερο επιθετικό set up σε σχέση με το ήδη γνωστό 6τάχυτο κιβώτιο των Γερμανών. Από εκεί και πέρα, ακολουθώντας την… πεπατημένη των VW Scirocco και Passat CC, το νέο Golf διαθέτει τη νέα, ενεργητικού τύπου ανάρτηση DCC Adaptive Chassis Control (προαιρετικός εξοπλισμός) που ελέγχει ηλεκτρονικά και ανά πάσα στιγμή (1.000 φορές το δευτερόλεπτο, σύμφωνα με την VW!) τον βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ.
 
Διαθέτει δε, επίσης, δύο προεπιλεγμένα προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport) που ανταποκρίνονται σε ρυθμίσεις για άνετη και σπορτίφ οδήγηση, αντίστοιχα. Στην πράξη, το νέο Golf είναι ένα… καλύτερο Golf, με τον σπορτίφ χαρακτήρα να είναι… διάχυτος σε κάθε έκδοση και την ανάρτηση να προσφέρει πλέον κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση, που συναντά κανείς σε μεγαλύτερες οικογενειακές προτάσεις. 
 
Στη χώρα μας το εμπορικό ντεμπούτο του νέου Golf αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον προσεχή Δεκέμβριο, σε τιμές όμως που έως τώρα δεν έχουν καθοριστεί από την ελληνική αντιπροσωπεία. _Χ.Α.
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Golf

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου