top icon
Επικαιρότητα

Alpine A120: Βραδινή βόλτα στο Παρίσι!

Οι Γάλλοι της Alpine βγαίνουν βραδινή βόλτα στο Παρίσι με δύο καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του νέου του κουπέ.

Λίγες μόλις ημέρες απομένουν μέχρι την επίσημη πρεμιέρα του νέου σπορ κουπέ μοντέλου της Alpine στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και οι Γάλλοι, μετά τις teaser φωτογραφίες που έφεραν στο φως, δίνουν σήμερα στη δημοσιότητα νέα… τροφή για συζητήσεις προβάλλοντας τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της πολυσυζητημένης Α120 με φόντο το κοσμοπολίτικο Παρίσι.

Θυμίζουμε πως τις περασμένες εβδομάδες η Alpine είχε επισήμως διαρρεύσει στοιχεία και φωτογραφίες που αφορούν στα αεροδυναμικά επιτεύγματα της νέας Α120. Όπως αποκαλύφθηκε, το δάπεδο του αυτοκινήτου θα είναι επίπεδο με τον «έντονο» μάλιστα διαχύτη αέρα να δεσπόζει στο πίσω τμήμα του. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν οι ιθύνοντές της εταιρείας, «ο συνδυασμός του επίπεδου πατώματος –επιλογή που συναντάται στα super cars και φυσικά στους αγώνες- και του πίσω διαχύτη εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης».

Ως εκ τούτου, οι αεροδυναμιστές της Alpine έκριναν πως δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάγκη να τοποθετήσουν στο πίσω μέρος του αμαξώματος κάποιο πτυσσόμενο ή σταθερό «βοήθημα», όπως συμβαίνει με ουκ ολίγες προτάσεις του ανταγωνισμού, το οποίο, μάλιστα, θα διατάραζε την αισθητική αρμονία της κατασκευής που αντλεί την έμπνευσή της από την «ορίτζιναλ» Α110.

Ήδη γνωστό είναι επίσης πως η νέα A120 θα χρησιμοποιεί ένα ολοκαίνουργιο δάπεδο-πλαίσιο, το οποίο θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, επιλογή που έγινε με γνώμονα τη διατήρηση του βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Και, φυσικά, για λόγους που συνδέονται με την ακαμψία της όλης κατασκευής. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η νέα Α120, η οποία θα κατασκευάζεται στη Διέπη της Γαλλίας, δεν θα ξεπερνά σε βάρος τα 1.000 κιλά.

Παρά το γεγονός ότι οι Γάλλοι κρατούν, μέχρι και αυτή τη στιγμή, ερμητικά κλειστό το στόμα τους αναφορικά με τις τεχνικές περγαμηνές της Α120, βέβαιο πρέπει να θεωρείται πως την κίνηση θα εξασφαλίζει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,8 λίτρων τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος, ο οποίος θα βασίζεται στον αντίστοιχο 1.600άρη της Renault. Στη βασική του εκδοχή αναμένεται να αποδίδει περί τους 250 ίππους, ενώ στην κορυφαία του παραλλαγή, κοντά στους 300 ίππους._Χ.Α.