top icon
Επικαιρότητα

Εντυπωσιάζει η νέα Mercedes G500 4×4 Squad

Μια ακόμα extreme εκδοχή της αειθαλούς G-Class αποκαλύφθηκε πρόωρα από τους ιθύνοντες της Mercedes, λίγες μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο της στην Έκθεση της Γενεύης.

Μια ακόμα extreme εκδοχή της αειθαλούς G-Class αποκαλύφθηκε από τους ιθύνοντες της Mercedes, λίγες μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο της στην Έκθεση της Γενεύης.

Πρόκειται για ένα πρωτότυπο προς το παρόν μοντέλο, το οποίο, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, ενδέχεται να πάρει τελικά το δρόμο για την γραμμή παραγωγής που έχει ως έδρα του το Graz της Αυστρίας. Αποτελώντας ουσιαστικά την 4τροχη παραλλαγή της… 6τροχης G63 AMG 6×6, η G500 4×42 κινείται από έναν 4λιτρο V8 «δίτουρμπο» κινητήρα, με τους υπερσυμπιεστές να βρίσκονται εγκατεστημένου «μέσα» στο V που σχηματίζουν οι κύλινδροι, ακριβώς όπως και στην περίπτωση του κινητήρα της νέας GT. Πέραν της μέγιστης ισχύος του (422 ίπποι), της ικανότητας του να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 αλλά και του γεγονότος ότι συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε συνδυασμό με τρία μηχανικά διαφορικά, κιβώτιο μεταφοράς και κοντές σχέσεις μετάδοσης, η Mercedes δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το ποιόν του υπερτροφοδοτούμενου αυτού διαμαντιού της (βλ. επιδόσεις).

Ωστόσο, αυτό που ήδη γνωρίζουμε με σιγουριά, είναι πως η νέα 4×42 διαθέτει ένα «σκληροτράχηλο» σύστημα αναρτήσεων, αποτελούμενο από δύο ελατήρια/αμορτισέργια κάθε έναν τροχό. Το ένα σετ λειτουργεί συμβατικά, με το δεύτερο να είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο παρέχοντας τις ρυθμίσεις Comfort και Sport. Η εναλλαγή από το ένα πρόγραμμα στο άλλο, σύμφωνα με την Mercedes, γίνεται μέσα σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερόλεπτου. Από εκεί και πέρα, σε σχέση με τις απλές G-Class, η 4×42 διαθέτει διευρυμένα κατά 299 χλστ. μετατρόχια και ζάντες αλουμινίου διαμέτρου 22(!) ιντσών σε συνδυασμό με ελαστικά διαστάσεων 325/55. Η απόσταση του δαπέδου του αμαξώματος από το έδαφος αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 450 χλστ., τιμή υπερδιπλάσια σε σχέση με τις απλές εκδόσεις της σειράς G, ενώ η ικανότητα διέλευσης του οχήματος από υδάτινα «εμπόδια» φτάνει το 1 μ. Συνάμα, οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής φτάνουν αντίστοιχα τις 52 και 54 μοίρες και η γωνία ράμπας τις 47 μοίρες. Κλείνοντας αξίζει να αναφέρουμε πως το συνολικό βάρος του αμαξώματος αναμενόμενα αγγίζει τους 3 σχεδόν τόνους._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ