top icon
Επικαιρότητα

Επίσημο: Επιστρέφουν οι Alfa Romeo 8C και GTV, τέλος εποχής για ντίζελ, 4C και MiTo

Ο Sergio Marchionne ανακοίνωσε τα νέο 5ετές πλάνο για τον αμερικανο-ιταλικό όμιλο παρουσιάζοντας εξαιρετικά φιλόδοξα πλάνα για τη μιλανέζικη φίρμα. Aς τα δούμε αναλυτικά.

Οι σημερινές ανακοινώσεις του ισχυρού άνδρα της Fiat Chrysler Automobiles επιφύλασσαν πολλές ευχάριστες εκπλήξεις για τη μιλανέζικη φίρμα, με τον ιταλο-καναδό μάνατζερ, που από το 2019 αποχωρεί από το τιμόνι του ομίλου, να γνωστοποιεί τις επερχόμενες κινήσεις της που έχουν ως χρονικό ορίζοντα το 2022.

Αν μη τι άλλο, σημείο αναφοράς των σχεδίων της Alfa Romeo αποτελεί η επάνοδος στο προσκήνιο δύο θρυλικών ονομάτων της σύγχρονης αυτοκίνησης: των 8C και GTV.

Όπως δήλωσε ο Sergio Marchionne, η 8C θα είναι ένα κεντρομήχανο σπορ κουπέ, το οποίο θα εξοπλίζεται μ’ έναν twin turbo θερμικό κινητήρα, που θα «συνδέεται» με τους πίσω τροχούς, σε συνδυασμό μ’ έναν ηλεκτροκινητήρα, που θα κινεί τον εμπρός άξονα, αποδίδοντας ως… πακέτο πάνω από 700 ίππους. Η δε επιτάχυνσή του από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα είναι κάτω από 3 δλ.

Διαβάστε επίσης: Η γκάμα της Fiat θα βασίζεται εξολοκλήρου στα 500 και Panda

H νέα GTV, που ουσιαστικά θα αποτελεί την κουπέ έκδοση της Giulia, θα αποδίδει πάνω από 600 ίππους με την αρωγή της τεχνολογίας Ε-Boost. Θα διαθέτει σύστημα torque vectoring -μέσω ηλεκτροκινητήρα- με την κίνηση να μεταδίδεται και εδώ σε όλους τους τροχούς. Θα είναι δε 4θεσια, με ιδανική (50/50) κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες.

«Η Alfa θα παρουσιάσει ένα σπορ αυτοκίνητο σε κάθε κατηγορία που θα εισέρχεται. Γνωρίζουμε ότι το μέλλον μας εξαρτάται πολύ από το πόσο θα παραμείνουμε πιστοί στις ρίζες μας», δήλωσε ο επικεφαλής της μιλανέζικης φίρμας, Timoty Kuniskis,

Και προσέθεσε:

«Η 8C θα είναι ένα γνήσιο σπορ μοντέλο, με κινητήρα στο κέντρο, carbon αμάξωμα και σύστημα τετρακίνησης με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρα. Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για την πίστα».

Όσο και για την GTV, οι Ιταλοί σχολιάζουν:

«Θέλουμε επίσης ένα σπορ αυτοκίνητο εφικτό αλλά και φιλόδοξο και αυτό είναι η GTV. Στην έκδοση QV θα έχει 600 ίππους».

Τέλος στα ντίζελ, «ναι» σε δύο ακόμα SUV και ηλεκτροκίνηση

Σύμφωνα με τον Marchionne, η Alfa Romeo θα προσφέρει για κάθε μοντέλο της μία έκδοση που θα κινείται από ρεύμα (επικουρικά ή κατ’ αποκλειστικότητα) με χρονικό ορίζοντα το 2022.

Σταδιακά και με χρονικό ορίζοντα τη χρονιά αυτή, η Alfa Romeo θα καταργήσει τις εκδόσεις ντίζελ παρουσιάζοντας 6 στο σύνολο PHEV μοντέλα με «ηλεκτρική αυτονομία» τουλάχιστον 50 χλμ.

Παράλληλα, όλες οι Alfa Romeo θα προσφέρονται το αργότερο έως το 2022 με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 και 3.

Μέχρι το 2022, η Alfa Romeo θα παρουσιάσει δύο ακόμα SUV, ένα στην κατηγορία C και ένα στην Ε. Το τελευταίο θα είναι μεγαλύτερο από την Stelvio και στόχος είναι να παρουσιαστεί στα τέλη του 2019. Θα κατασκευάζεται δε στην Ιταλία στη μονάδα παραγωγής του Miriafiori.

Διαβάστε επίσηςΗ Alfieri στην παραγωγή, 4 νέα ηλεκτρικά και ένα «μικρό» SUV για την Maserati

Aποκλειστικά για την αγορά της Κίνας, την εμφάνισή τους θα κάνουν και οι εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο για τις Giulia και Stelvio.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως στόχος της Alfa Romeo είναι οι ετήσιες πωλήσεις της το 2022 να ανέρχονται σε 400.000 μονάδες. Θυμίζουμε πως αυτή τη στιγμή και με δεδομένη την έως τώρα πορεία των πωλήσεων, οι ταξινομήσεις της παγκοσμίως δεν αναμένεται να ξεπεράσουν τις 170.000 μονάδες.

Όπως ανακοινώθηκε, αντικαταστάτες για τις 4C και MiTo δεν θα υπάρξουν, κάτι που δεν ισχύει γα την Giulietta, για την οποία, όμως, οι Ιταλοί δεν έδωσαν στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ