top icon
Επικαιρότητα

H νέα Alpine A120 ζεσταίνει τις μηχανές της

Η γαλλική εταιρεία συνεχίζει την… τμηματική αποκάλυψη του νέου της κουπέ.

Λίγες μόλις εβδομάδες απομένουν μέχρι την πρεμιέρα του νέου σπορ κουπέ της γαλλικής Alpine που πλέον επανέρχεται δυναμικά στο σύγχρονο αυτοκινητικό τερέν. Αυτή τη φορά, η εταιρεία μας αποκαλύπτει, με τη συνοδεία της σχετικής φωτογραφίας, πως ακριβώς θα είναι η… θέση εργασίας του νέου της αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τους Γάλλους, το μπάκετ κάθισμα στο οποίο θα φιλοξενούνται οι δύο επιβάτες της νέας A120 θα είναι επενδεδυμένο με δέρμα και θα ζυγίζει, χωρίς κανέναν απολύτως συμβιβασμό σε ότι αφορά στην άνεση και στην στήριξη που θα παρέχει, μόλις 13,1 κιλά.

Θυμίζουμε πως τις περασμένες εβδομάδες η Alpine είχε επισήμως διαρρεύσει στοιχεία και φωτογραφίες που αφορούν στα αεροδυναμικά επιτεύγματα της νέας Α120. Όπως φαίνεται και στη μια εκ των δύο φωτογραφιών, το δάπεδο του αυτοκινήτου θα είναι επίπεδο με τον «έντονο» μάλιστα διαχύτη αέρα να δεσπόζει στο πίσω τμήμα του. Η απρόσκοπτη ροή αέρα κάτω από αυτοκίνητο αποτελεί κλειδί για την υψηλή του απόδοση. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν οι ιθύνοντές της εταιρείας, «ο συνδυασμός του επίπεδου πατώματος –επιλογή που συναντάται στα super cars και φυσικά στους αγώνες- και του πίσω διαχύτη εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης».

Διαβάστε επίσης: Ιδού το αλουμινένιο πλαίσιο της νέας Alipne A120

Ως εκ τούτου, οι αεροδυναμιστές της Alpine έκριναν πως δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάγκη να τοποθετήσουν στο πίσω μέρος του αμαξώματος κάποιο πτυσσόμενο ή σταθερό «βοήθημα», όπως συμβαίνει με ουκ ολίγες προτάσεις του ανταγωνισμού, το οποίο, μάλιστα, θα διατάραζε την αισθητική αρμονία της κατασκευής που αντλεί την έμπνευσή της από την «ορίτζιναλ» Α110.

Παρά το γεγονός ότι οι Γάλλοι κρατούν, μέχρι και αυτή τη στιγμή, ερμητικά κλειστό το στόμα τους αναφορικά με τις τεχνικές περγαμηνές της Α120, βέβαιο πρέπει να θεωρείται πως την κίνηση θα εξασφαλίζει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,8 λίτρων τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος, ο οποίος θα βασίζεται στον αντίστοιχο 1.600άρη της Renault. Στη βασική του εκδοχή αναμένεται να αποδίδει περί τους 250 ίππους, ενώ στην κορυφαία του παραλλαγή, κοντά στους 300 ίππους.

Η επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Μαρτίου στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ