Η Nissan αποκάλυψε σήμερα τον πλήρη τεχνικό φάκελο του ανανεωμένου Navara.

Το δημοφιλές pick-up μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας (σ.σ.: το Navara διατίθεται ήδη σε περισσότερες από 100 αγορές ανά τον κόσμο) ανανεώνεται φέροντας σημαντικές αναβαθμίσεις σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς που συνδυαστικά έρχονται να ενισχύσουν τόσο την επαγγελματική, όσο και την επιβατική του «υφή». Οπτικά, οι επεμβάσεις δεν είναι και τόσο εκτενείς έχοντας ως σημείο αναφοράς το μαύρο περίγραμμα των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, που στη πλουσιότερες εκδόσεις της σειράς υιοθετούν την τεχνολογία LED, και τη νέα σχεδίαση των ζαντών ελαφρού κράματος. Στην καμπίνα, το νέο στοιχείο είναι το σύστημα infotainment που φέρει την ονομασία NissanConnect, το οποίο συνδυάζεται πλέον με μια οθόνη αφής των 8, αντί για 7, ιντσών.

Οι σημαντικότερες διαφορές εντοπίζονται στα αφανή μέρη του ιαπωνικού pick-up. Κάτω από το καπό εξακολουθεί να «ζει» ο γνωστός 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 2,3 λίτρων της Nissan, ο οποίος διαθέτει πλέον δύο αντί για ένα τούρμπο  αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 163 ή 190 ίππους στις 3.750 σ.α.λ.. σε συνδυασμό με ροπή της τάξης των 425 και 450 Nm μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Εκτός από τους υπερσυμπιεστές, ο κινητήρας διαθέτει νέα επίστρωση στα πιστόνια, χαμηλότερη σχέση συμπίεσης, υψηλότερη πίεσης ψεκασμού (2.200 αντί για 2.000 bar), νέα αντλία καυσίμου, αναβαθμισμένος σύστημα ψύξης και εξαγωγής καθώς και φίλτρο σωματιδίων.

Σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με το παρελθόν αποτελεί η υιοθέτηση ενός νέου, χειροκίνητου 6άχυτου κιβωτίου που κάνει το ντεμπούτο στο νέο Navara. Πέρα από τα διαφορετικά «συγχρονιζέ» και τις μικρότερες διαδρομές, το «6άρι» κιβώτιο έχει την όπισθεν «δίπλα» στην 1η σχέση, για ευκολότερη επιλογή της πρώτης. Αλλαγές έχουν γίνει και στο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που δυνητικά συνοδεύει την έκδοση των 190 ίππων. Εξίσου σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με το παρελθόν – ίσως και η σημαντικότερη στο ανανεωμένο Navara – είναι η υιοθέτηση μιας ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης πέντε συνδέσμων δεύτερης γενιάς, με αυξημένο κατά 25 χλστ. ύψος, καθώς και η εγκατάλειψη της λύσης των φύλλων σούστας και η υιοθέτηση αμορτισέρ δύο σταδίων σε όλους τους τροχούς. Στην έκδοση King Cab, το ωφέλιμο φορτίο έχει αυξηθεί κατά 55 έως και 95 κιλά, ενώ στο Double Cab κατά 54 έως και 114 κιλά, ανάλογα με την έκδοση - συνολικά, το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από τα 1.150 έως και τα 1.180 κιλά.

Άξια αναφοράς είναι και η αναβάθμιση στο σύστημα πέδησης. Πλέον, όλα τα Navara διαθέτουν δίσκους στο πίσω άξονα με διάμετρο 308 χλστ., αντί για ταμπούρα, και μεγαλύτερους στους εμπρός τροχούς – 320 αντί για 296 χλστ. Πέρα από τις καλύτερες επιδόσεις του συστήματος πέδησης, μειωμένη κατά 40% είναι και η δύναμη που ασκεί ο οδηγός στο μεσαίο πεντάλ σε φρενάρισμα πανικού. Από εκεί και πέρα, το νέο Nissan Navara εφοδιάζεται πλέον με μια πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, όπως για παράδειγμα τα Trailer Sway Assist, Intelligent Braking, Hill Start Assist, Hill Descent Control και Intelligent Around View Monitor._X.A.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά