Η Jaguar ανανεώνει την F-Type σε εμφάνιση, τεχνολογίες, εξοπλισμό και κινητήρια σύνολα.

Έχοντας ήδη διάγει έναν εμπορικό βίο επτά στο σύνολο ετών, η F-Type περνά σήμερα από μια δεύτερη φάση ανανέωσης, μετά το επιδερμικό φρεσκάρισμά της το 2017. Οπτικά, τόσο η κουπέ έκδοση όσο και η κάμπριο χαρακτηρίζονται από το νέο προσωπείο, με τα οριζόντια – αντί για κάθετα – φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και την πλατύτερη μάσκα να έχουν τον πρώτο λόγο δίνοντας έναν σαφώς πιο επιθετικό τόνο. Από εκεί και πέρα, διαφορετική είναι και η σχεδίαση του καπό, επιλογή που ενισχύει την έννοια του μήκους, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σχήμα του προφυλακτήρα, ο οποίος διαφέρει ανάλογα με το τι… κρύβεται κάτω από το εμπρός καπό.

Στο εσωτερικό το ενδιαφέρον σε σχέση με τα παρελθόν επικεντρώνεται όχι τόσο σε στοιχεία που αφορούν τις επενδύσεις και τον εξοπλισμό, όσο στον φουλ ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών με τις ποικίλες διαμορφώσεις και απεικονίσεις, ο οποίος φέρει την… προφανή ονομασία Driver Display.

Jaguar F-Type

Στη βάση της γκάμας και των δύο τύπων αμαξώματος συναντάμε τον 2λιτρο και 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα της γνωστής πλέον οικογένειας Ingenium της JLR, ο οποίος αποδίδει 300 ίππους μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ο γνωστός, έως τώρα, V6 κινητήρας των 340 ή 380 ίππων δεν θα είναι διαθέσιμος στις αγορές της Ευρώπης, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του βρετανικού εργοστασίου. Ως εκ τούτου, την πυραμίδα εκδόσεων της ανανεωμένης F-Type έρχεται να συμπληρώσει ο supercharged 5λιτρος V8 των 450 πλέον ίππων (σ.σ.: η μέγιστη ροπή του φτάνει στα 580 Nm), ο οποίος συνδυάζεται με κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς και είναι διαθέσιμος και στην τετρακίνητη έκδοση R, στην οποία η μέγιστη ισχύς «σκαρφαλώνει» στους 575 ίππους και η ροπή στα 700 Nm (από 550 ίππους και 680 Nm στην απελθούσα γενιά).

Jaguar F-Type

Και οι δύο διαθέσιμες εκδόσεις της ανανεωμένης F-Type που τροφοδοτούνται από τον 8κύλινδρο κινητήρα της βρετανικής εταιρείας συνδυάζονται με το αυτόματο QuickShift κιβώτιο των 8 σχέσεων της Jaguar, το οποίο αντλεί στοιχεία από εκείνο της XE SV Project 8. Από εκεί και πέρα, στην κορυφαία έκδοση R συναντάμε προσαρμοζόμενη ανάρτηση, ενώ διαφορετικές είναι και οι αντιστρεπτικές δοκοί καθώς και οι ζάντες ελαφρού κράματος με διάμετρο 20 ίντσες._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά