top icon
Κόσμος

Αποκάλυψη! H νέα BMW 3.0 CSL

Η BMW φύλαξε για το τέλος της επετειακής χρονιάς του τμήματος Μ την αποκάλυψη της νέας 3.0 CSL.

Η νέα BMW 3.0 CSL είναι ένα extreme κουπέ για χρήση σε δημόσιο δρόμο που επιχειρεί να αναβιώσει στο σήμερα ένα από τα πλέον εμβληματικά σπορ μοντέλα του Βαυαρού κατασκευαστή της δεκαετίας του ’70 – κα συνάμα μια εξίσου εμβληματική αγωνιστική κατασκευή της εποχής – ενσαρκώνοντας όλες τις αρετές και όλα τα στοιχεία της φιλοσοφίας που κρύβεται πίσω από τα μαγικά αρχικά CSL. Και όπου «CSL», σημειώστε Coupé, Sport, Leichtbau (Coupe, Sport, Lightweight).

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, το εντυπωσιακό κουπέ (το οποίο βασίζεται στην τρέχουσα BMW M4), δεν απευθύνεται στους… πολλούς, καθώς η κατασκευή του, η οποία θα πραγματοποιηθεί ως επί το πλείστον στο χέρι από μια ομάδα 30 μηχανικών στο Μόναχο, θα περιοριστεί σε μόλις 50 αντίτυπα. Όσα και τα χρόνια ζωής της BMW M.

BMW 3.0 CSL

Με αναλογία κιλών ανά ίππο που δεν υπερβαίνει την τιμή 2,9, η νέα BMW 3.0 CSL τροφοδοτείται «από τον πιο ισχυρό 3λιτρο κινητήρα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε οποιαδήποτε BMW δρόμου». Μάλιστα, ο Γερμανός κατασκευαστής υπερθεματίζει στο γεγονός ότι πρόκειται για μια μονάδα που τεχνολογικά φέρει πολλές ομοιότητες με εκείνη που συναντά κανείς σήμερα στο DTM και στην Μ4 GT3. Για την περίσταση, η ισχύς της φτάνει τους 560 ίππους, με τη ροπή να διαμορφώνεται στα 550 Nm και τη μέγιστη ικανότητα περιστροφής να ανέρχεται στις 7.200 σ.α.λ.

BMW 3.0 CSL_

Αξιοσημείωτο εδώ είναι το γεγονός ότι ο εν σειρά 6κύλινδρος κινητήρας των Γερμανών συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Φυσικά, η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, με την αρωγή ενός μπλοκέ διαφορικού με την ονομασία Active M Differential, το οποίο έχει δυνατότητα εμπλοκής έως και 100% και συνεργάζεται με το σύστημα δυναμικού ελέγχου DSC.

BMW 3.0 CSL_

Στον τομέα της ανάρτησης, η BMW αξιοποίησε τις αγωνιστικές της γνώσεις και τεχνολογίες εξοπλίζοντας την 3.0 CSL με μια διάταξη πέντε συνδέσμων στον πίσω άξονα σε συνδυασμό με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Adaptive M. Το «παρών» δίνουν επίσης carbon φρένα, με 6πίστονες και μονοπίστονες δαγκάνες και κεραμικούς δίσκους 400×38 και 380×28 χλστ. εμπρός και πίσω, μια κρεμαγιέρα με μεταβλητό λόγο και ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με 10 επίπεδα παραμετροποίησης και δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, καθώς και τροχοί με διάμετρο 20 και 21 ίντσες με κεντρικό μπουλόνι και ελαστικά ειδικά εξελιγμένα για το μοντέλο που φέρουν την υπογραφή της Michelin.

BMW 3.0 CSL_

Το καθ’ όλα εντυπωσιακό σώμα της νέας BMW 3.0 CSL κοσμείται από εξαρτήματα και στοιχεία από CFRP. Εκτός από την οροφή, το καπό και το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ, οι εμπρός και οι πίσω προφυλακτήρες είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένες από carbon. Τα εξαρτήματα του μπροστινού και του πίσω πλαϊνού πλαισίου, τα μαρσπιέ, ο πίσω διαχύτης, το πίσω φτερό και η πίσω αεροτομή είναι επίσης κατασκευασμένα από το συγκεκριμένο και ελαφρύ υλικό.

BMW 3.0 CSL_

Σημαντική εξοικονόμηση βάρους έχει προκύψει και από την… εξαφάνιση των πίσω καθισμάτων στο εσωτερικό και τη χρήση ελαφριών υλικών σε ουκ ολίγα τμήματά της. Μεταξύ άλλων, στα πάνελ των θυρών συναντάμε επενδύσεις από CFRP, ενώ χαρακτηριστική είναι η απουσία ηχομονωτικών υλικών. Από εκεί και πέρα, το μάτι τραβούν πολλά ακόμα στοιχεία, με τον οδηγό και τον συνοδηγό της νέας 3.0 CSL κάθονται σε μπάκετ καθίσματα M Carbon.

BMW 3.0 CSL

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • BMW 3.0 CSL
  • BMW 3.0 CSL_
  • BMW 3.0 CSL_
  • BMW 3.0 CSL
  • BMW 3.0 CSL_
  • BMW 3.0 CSL_
  • BMW 3.0 CSL
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ