Επικαιρότητα Κόσμος

Αυτό είναι το νέο Renault Megane R.S. Trophy

Η Renault Sport έκανε και πάλι το θαύμα της παρουσιάζοντας την έκδοση Trophy του νέου Megane R.S.

Αν η απλή έκδοση των 280 ίππων του Renault Megane R.S. που οδηγήσαμε στην πίστα της Jerez πριν μερικούς μήνες κατάφερε να κλέψει την καρδιά μας με την σπορτίφ υπόστασή της, τότε η Trophy, η οποία πριν λίγα μόλις λεπτά είδε και επίσημα το φως της δημοσιότητας, σίγουρα θα καταφέρει να ανεβάσει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη «θορυβώντας» ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό. Σημείο αναφοράς στο νέο Renault Megane R.S. Trophy είναι η ολοκαίνουργια έκδοση του τούρμπο κινητήρα των 1,8 λίτρων της γαλλικής εταιρείας ο οποίος αποδίδει 300 πλέον ίππους -αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα μοντέλο R.S παράγει αυτό το επίπεδο ισχύος- και ροπή 420 Nm στην έκδοση με το «διπλόδισκο» κιβώτιο EDC με τη νέα χαρτογράφιση και 400 Nm σε εκείνη με το κλασσικό μηχανικό «6άρι». Η σημαντική αυτή αύξηση της ισχύος οφείλεται στη χρήση πρωτοποριακών τεχνολογιών, ειδικά για τον υπερσυμπιεστή και το σύστημα εξαγωγής.

Σε ότι αφορά στην τουρμπίνα, η οποία περιστρέφεται με 200.000 σ.α.λ., οι Γάλλοι αναφέρουν πως εδράζεται/προσαρμόζεται στην έκδοση Trophy σε κεραμικά ρουλεμάν (που είναι ελαφρύτερα από τα ατσάλινα μειώνοντας συγχρόνως κατά 30% την παραγόμενη τριβή) προσφέροντας στην πράξη καλύτερη απόκριση. Πρόκειται για μία λύση η οποία προέρχεται, όπως αναφέρουν οι Γάλλοι, από την εμπλοκή της εταιρείας στο Π. Π. της F1. Σε ότι έχει να κάνει με την εξαγωγή, ο πίσω σιγαστήρας διαθέτει στο κορυφαίο R.S. μία μηχανική βαλβίδα που επιτρέπει τον προσαρμογή της ηχητικής απόδοσης του κινητήρα. Που σημειωτέον, όπως επισημαίνουν με έμφαση οι Γάλλοι της Renault Sport, πληροί την περιβαλλοντική νόρμα Euro 6d-TEMP που τίθεται και επίσημα σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου. Και οι επιδόσεις που προσφέρει; Τα μοναδικά επίσημα στοιχεία που γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή αφορούν στην τελική ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα, στα 5,7 δλ. για το τυπικό «0-100», στα 3,1 δλ. που απαιτούνται για την επιτάχυνση με 3η σχέση στο κιβώτιο από τα 80 έως τα 120 χλμ./ώρα καθώς τέλος και στα 24,8 δλ. για τα πρώτα 1.000 μ.

Το νέο Trophy των 1.419 κιλών βασίζεται εν πολλοίς στην έκδοση Cup, και όχι στην Sport, του απλού Megane R.S. διαθέτοντας την πιο σφικτή εκδοχή της ανάρτησης των Γάλλων σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό τύπου Τόρσεν, με διαφορετικό για την περίσταση καλιμπράρισμα. Η ανάρτησή του, σε σχέση με εκείνη της έκδοσης Sport, απαρτίζεται από σκληρότερα κατά 25% αμορτισέρ, 30% πιο σφικτά ελατήρια και κατά 10% πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές δοκούς. Επιπρόσθετα, η κορυφαία προς το παρόν έκδοση του γαλλικού «χατς» εξοπλίζεται με τους bi-material εμπρός δίσκους των 355 χλστ. της Renault Sport, που εξοικονομούν 1,8 κιλά σε κάθε άκρο του αυτοκινήτου, με νέας αισθητικής ζάντες 19 ιντσών με το προσωνύμιο «Jerez», καθώς και με ειδικής σχεδίασης ελαστικά (Potenza 007) της Bridgestone. Τα τελευταία, και όχι τα βασικά S001, πάνε «πακέτο» με τις έξτρα ζάντες «Fuji», με διάμετρο 19 επίσης ιντσών, που μειώνουν το βάρος κάθε τροχού κατά 2 κιλά και θα είναι διαθέσιμες από τις αρχές του 2019. Φυσικά, το «παρών» δίνει και το γνωστό σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control των Γάλλων. Στην καμπίνα δε, προαιρετικά μπορούν να εγκατασταθούν τα «χάρμα ιδέσθαι» μπάκετ καθίσματα της Recaro, τα οποία είναι επενδεδυμένα με αλκαντάρ χαμηλώνοντας τη θέση οδήγησης κατά 20 χλστ.

«Έχω συμμετάσχει στην εξέλιξη του Mégane R.S. από πέρυσι και είμαι πολύ ευχαριστημένος που βλέπω να προστίθεται μία ακόμη πιο σπορ έκδοση στην οικογένεια. Όλα τα νέα χαρακτηριστικά του νέου Renault Mégane R.S. Trophy προσφέρουν μεγαλύτερη απόδοση και καλύτερη αίσθηση. Θετικό είναι ότι έχουμε περισσότερη δύναμη και καλύτερη πρόσφυση από τα ελαστικά αλλά και βελτιωμένη αντοχή πέδησης. Απολαμβάνω επίσης την αίσθηση που προσφέρουν τα νέα καθίσματα, τα οποία παρέχουν πάντα εξαιρετική στήριξη στο σώμα στη σπορ οδήγησης», δηλώνει χαρακτηριστικά για το νέο Renault Megane R.S. Trophy ο Γερμανός πιλότος των Γάλλων στο Π.Π. της F1, Nico Hulkenberg._X.A.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου