Επικαιρότητα Κόσμος

Αυτό είναι το νέο VW T-Cross

Ένας ακόμα πονοκέφαλος για τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των Β-SUV.

Η VW πραγματοποιεί ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην κατηγορία των Sport Utility Vehicles παρουσιάζοντας σήμερα στην πόλη του Άμστερνταμ στην Ολλανδία το βασισμένο στο «μικρό» Polo, νέο T-Cross. Όπως είναι φυσικό, η εν λόγω προσθήκη κάθε άλλο παρά τυχαία γίνεται, καθώς στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι οι πωλήσεις των αυτοκινήτων του είδους στα πλαίσια της γκάμας της να καταλαμβάνουν το 50% των παγκόσμιων ταξινομήσεών της με ορίζοντα το 2025.

Έτσι, μετά το T-Roc, και φυσικά σε συνέχεια των Tiguan, Tiguan Allspace και Touareg, το νέο T-Cross έρχεται να επεκτείνει προς τα κάτω τη γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή στην αναπτυσσόμενη με ραγδαίους ρυθμούς κατηγορία των SUV μοντέλων. Μία κλάση, στην οποία η VW προσδοκά να έχει 12 στο σύνολο προτάσεις έως το 2020 και συνολικά 30 πέντε χρόνια αργότερα. Εν προκειμένω, πρόκειται για το τρίτο νέο SUV της VW μέσα σε μόλις 18 μήνες και συνάμα για ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στο Polo δανειζόμενο, όπως είναι φυσικό, το σύνολο των λύσεων που είδαμε να εφαρμόζονται στο 5θυρο μικρό «χάτς» των Γερμανών. Με πρώτο και καλύτερο, το πάτωμα MQB Α0, το οποίο εξασφαλίζει στο νέο T-Cross, στον αντίπαλο των Nissan Juke, Renault Captur, Hyundai Kona και Seat Arona, συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις.

Για του λόγου το αληθές, το μήκος του έχει οριστεί στα 4,107 μ., το ύψος στα 1.558 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2,56 μ., με το χώρο αποσκευών να κυμαίνεται από 385 ή 455 λίτρα, έως και 1.281 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, τα οποία μπορούν να μετακινηθούν κατά το διαμήκη άξονα σε μια διαδρομή 15 εκ. Ο θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη 100 χλστ. πιο ψηλά σε σχέση με εκείνη του Polo, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Την ίδια στιγμή, ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου αποδεικνύεται ιδιαίτερα πλήρης διαθέτοντας όλα τα σύγχρονα στοιχεία ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης - όπως για παράδειγμα το σύστημα Front Assist. Προαιρετικά, ο δυνητικός αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει τροχούς με διάμετρο 18 ιντσών, ένα σύστημα infotainment σε συνδυασμό με οθόνη αφής 8 ιντσών, επαγωγική φόρτιση για το κινητό του τηλέφωνο, καθώς και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Κάτω από το καπό, η γερμανική εταιρεία ακολούθησε την πεπατημένη, με τον 1.000άρη 3κύλινδρο TSI βενζινοκινητήρα να αποτελεί την αιχμή του δόρατος της γκάμας. Το συγκεκριμένο σύνολο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, όπως και στο Polo, με 95 ή 115 ίππους, με τη μεγαλύτερη να είναι διαθέσιμη και με το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας. Φυσικά, για τους πιο απαιτητικούς, η VW θα προσφέρει επίσης τον γνώριμο πλέον 1.5 TSI που θα αποδίδει 150 ίππους. Σε ότι αφορά τις εκδόσεις ντίζελ, η μία και μοναδική πρόταση είναι η 1.6 TDI, που αποδίδει για την περίσταση 95 ίππους. Όλες είναι προσθιοκίνητες, με την τετρακίνηση να μην αποτελεί επιλογή. Ολοκληρώνοντας αξίζει να αναφέρουμε πως όλες οι εκδόσεις του μοντέλου θα παράγονται στην Ισπανία, στη μονάδα που βρίσκεται στην πόλη Navarra (όπως συμβαίνει και στην περίπτωση του Polo), ενώ μέσα στα προσεχή χρόνια το μικρό SUV θα... γεννιέται τόσο στη Β. Αμερική όσο και στην Κίνα._X.A.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου