top icon
Κόσμος

Carlos Tavares: Ημιαγωγοί για την Stellantis από Ευρώπη και ΗΠΑ «σε τρία με τέσσερα χρόνια»

Η Stellantis αναμένει ότι θα είναι σε θέση να προμηθευτεί ημιαγωγούς από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ εντός τριών έως τεσσάρων ετών, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

Με τα προβλήματα στην προμήθεια ημιαγωγών να συνεχίζonται ανά την υφήλιο, πολλοί είναι οι κατασκευαστές και όμιλοι – μεταξύ αυτών και η Stellantis – οι οποίοι αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για την προμήθειά του σε τοπικό επίπεδο. Κάτι ωστόσο που δεν φαντάζει εύκολο σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, καθώς η κατασκευή των πολύτιμων αυτών εξαρτημάτων απαιτεί μεταξύ άλλων τεχνογνωσία και υψηλές επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις, ενώ εκ των ουκ άνευ είναι και εξειδικευμένες μονάδες παραγωγής.

Ωστόσο, ο Carlos Tavares, ο ισχυρός με άλλα λόγια άνδρας της Stellantis δηλώνει αισιόδοξος και με σημερινές δηλώσεις του αποκάλυψε ότι ο όμιλος στον οποίο ηγείται έχει στα σκαριά «πολλές πρωτοβουλίες» για να αναπτύξει την τοπική προμήθεια ημιαγωγών, καθώς οι ελλείψεις εισαγωγών από την Ασία επηρέασαν τη βιομηχανία τον περασμένο χρόνο.

Σήμερα μάλιστα ο Πορτογάλος μάνατζερ συναντήθηκε με συνδικάτα εργαζομένων στην Ιταλία διαβεβαιώνοντας τους εκπροσώπους τους για το μέλλον των δραστηριοτήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ιταλία. Χαρακτηριστικά, o Carlos Tavares επανέλαβε ότι κανένα από τα ιταλικά εργοστάσια της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν θα κλείσει – εν αντιθέσει οι υπάρχουσες μονάδες θα μετασχηματιστούν δίνοντας έμφαση στην ηλεκτροκίνηση.

Stellantis

Φρένο της Stellantis στη Ρωσία

Ο Carlos Tavares είπε επίσης ότι η Stellantis θα πρέπει να κλείσει σύντομα το εργοστάσιό της στη Ρωσία, στο οποίο κατασκευάζει αυτή τη στιγμή van μοντέλα, επειδή το απόθεμα του ομίλου σε εξαρτήματα εξαντλείται.

Η Stellantis είχε δηλώσει προηγουμένως ότι ανέστειλε τις εισαγωγές και τις εξαγωγές οχημάτων με τη Ρωσία μετά την εισβολή στην Ουκρανία τον περασμένο μήνα. Ωστόσο, η εταιρεία διατηρεί ένα εργοστάσιο στην Kaluga, 150 χλμ. νοτιοδυτικά της Μόσχας, σε συνεργασία με τη Mitsubishi, στο οποίο κατασκευάζει μεσαίου μεγέθους van οχήματα με τα σήματα των Citroen, Opel και Peugeot για τη ρωσική αγορά.

Το εργοστάσιο κατασκεύασε περίπου 11.000 οχήματα το 2021.

O Carlos Tavares δήλωσε ότι η ρωσική αγορά συνεισφέρει στον όμιλο με κέρδη που κυμαίνονται σε ετήσια βάση στα 20 έως 30 εκατομμύρια ευρώ καθιστώντας αμελητέα την όποια επίδραση στις συνολικές δραστηριότητες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ωστόσο, ο CEO της Stellantis απέφυγε να αναφερθεί στο ενδεχόμενο κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων του ομίλου στη Ρωσία, όπως έχουν προειδοποιήσει αξιωματούχοι τους τις τελευταίες ημέρες.

Διαβάστε επίσης: Ουκρανία – Με εθνικοποίηση των εταιρειών που αποχωρούν απειλεί η Ρωσία

Stellantis Ρωσία

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ