Επικαιρότητα Κόσμος

Ένα ακόμα teaser της νέας Maserati MC20

Την προσεχή Τετάρτη η Maserati θα αποκαλύψει το νέο, κεντρομήχανο σπορ κουπέ μοντέλο της, την MC20, το οποίο θα τροφοδοτείται από έναν V6 κινητήρα 3,0 λίτρων.

Θέλοντας να ιντριγκάρει ακόμα περισσότερο το κοινό ενόψει την πλήρους αποκάλυψής της την προσεχή Τετάρτη 9/9/2020. η Maserati συνεχίζει το παιχνίδι των teaser φωτογραφιών του νέου σπορ κουπέ μοντέλου της μέσω της ανάρτησης νέου οπτικού υλικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Maserati MC20

Ο λόγος για τη νέα MC20, ένα μοντέλο που σηματοδοτεί την «ολική επαναφορά» της διάσημης ιταλική τρίαινας από την Modena στο σύγχρονο αυτοκινητικό γίγνεσθαι. Επί της ουσίας, η MC20 είναι το πρώτο… πραγματικά νέο μοντέλο της Maserati εδώ και μια 5ετία, που εν πολλοίς δεν αποτελεί παρά την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Alfieri. Σε αντίθεση ωστόσο με ό,τι περίμεναν οι περισσότεροι, το όνομά του θα είναι διαφορετικό, με το «MC» να αντιστοιχεί στο «Maserati Corse» και το συνοδευτικό «20» στο τρέχον έτος (σ.σ.: εξ ου και η υιοθέτηση της teaser ονομασίας MMXX).

Την κίνηση στη νέα MC20 θα προσφέρει ένας V6 κινητήρας, ο οποίος έχει φέρει την ονομασία Nettuno, δηλαδή Ποσειδώνας, και εξελιχθεί από την ίδια την Maserati – και συγκεκριμένα από τις Maserati Corse και τα παραρτήματά της που φέρουν την ονομασία Innovation Lab και Engine Hub. Διαθέτοντας τεχνολογία ξηρού κάρτερ, ο νέος twin-turbo κινητήρας της Maserati αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. (το μέγιστο όριο περιστροφής είναι 8.000 σ.α.λ.) και ροπή 730 Nm ήδη από τις 3.000 σ.α.λ. έως και τις 5.000 σ.α.λ.

Maserati MC20

Η καρδία του κινητήρα σε τεχνολογικό επίπεδο είναι ένα σύστημα καύσης του μίγματος στον προθάλαμο με δύο μπουζί ανά κύλινδρο. Εδώ, ένας θάλαμος καύσης τοποθετείται μεταξύ του κεντρικού ηλεκτροδίου και του παραδοσιακού θαλάμου καύσης και συνδέεται με μια σειρά ειδικά σχεδιασμένων οπών. Από εκεί και πέρα, το σύστημα έμμεσου και άμεσου ψεκασμού λειτουργεί με πίεση τροφοδοσίας που φτάνει έως και τα 350 bar.  Αξίζει τέλος να σημειωθεί τέλος ότι ο κινητήρας της νέας MC20 θα ζυγίζει λιγότερο από 220 κιλά. Οι δε διαστάσεις του (μήκος, πλάτος, ύψος) ορίζονται στα 1.000, 650 και 600 χλστ., αντίστοιχα. Φυσικά, ο νέος V6, με τους 2ΕΕΚ σε κάθε πλευρά και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, πληροί την ευρωπαϊκή νόρμα Euro 6d.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου