Επικαιρότητα Κόσμος

H LG Chem ηγείται των CATL και Panasonic στην παραγωγή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Κατά τη διάρκεια του πρώτου 7μήνου του έτους, οι εταιρείες κατασκευής μπαταριών για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα από τη Κορέα τριπλασίασαν το μερίδιο τους στην παγκόσμια αγορά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η SNE Research, κατά τη διάρκεια του «δύσκολου» πρώτου 7μήνου του έτους η συνολική αγορά των μπαταριών που εγκαταστάθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο σε ηλεκτροκίνητα μοντέλα (ηλεκτρικά, υβριδικά και plug-in υβριδικά) ανήλθε στις 53,3 GWh, τιμή μειωμένη, ελέω COVID-19, κατά 16,8% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019.

Παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων κάμφθηκαν κατά τη διάρκεια της ως άνω περιόδου εξαιτίας της πανδημίας, οι τρεις μεγαλύτεροι κατασκευαστές μπαταριών από την Κορέα (LG Chem, Samsung SDI και SK Innovation) κατάφεραν να διπλασιάσουν το μερίδιο τους, το οποίο ανήλθε από 15,9% που ήταν την περίοδο Ιανουάριος-Ιούλος 2019 σε 35,6%.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η πρώτη εξ αυτών έχει κερδίσει πολύτιμο έδαφος χάρη στη συνεργασία της με την Tesla στην Κίνα και το εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών που διαθέτει στην Ευρώπη, ενώ οι άλλες δύο εταιρείες από την Ν. Κορέα χάρη στις συνεργασίες τους με τις Audi-Ford-BMW και Hyundai-Kia, αντίστοιχα.

Αναλυτικότερα, στην κορυφή της σχετικής κατάταξης βρίσκεται η LG Chem, με εκτιμώμενη παραγωγή μπαταριών, η οποία βασίζεται στις παγκόσμιες ταξινομήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, της τάξης των 13,4 GWh, τιμή αυξημένη κατά 97,4% σε σχέση με τα περσινά επίπεδα (μερίδιο αγοράς: 25,1%).

Στη δεύτερη θέση συναντάμε την κινεζική CATL, η οποία έφτασε σε παραγωγή τις 12,7 GWh, τιμή που αντιστοιχεί σε μείωση της τάξης του 25,5% σε σχέση με το πρώτο 7μηνο του 2019, ενώ στη θέση 3 βρίσκεται η ιαπωνική Panasonic με παραγωγή μειωμένη κατά 30,9% (10,1 GWh).

Ακολουθεί η συνολική κατάταξη των εταιρειών με κριτήριο την εκτιμώμενη παραγωγή τους:

LG Chem: 13,4 GWh (από 6,8 GWh, +97,4%)
μερίδιο αγοράς 25,1% (από 10,6%)

CATL: 12,7 GWh ( από 17,0 GWh, -25,5%)
μερίδιο αγοράς 23,8% (από 26,6%)

Panasonic: 10,1 GWh ( από 14,6 GWh, -30,9%)
μερίδιο αγοράς 18,9% (από 22,8%)

Samsung SDI: 3,4 GWh (από 2,2 GWh, +52.6%)
μερίδιο αγοράς 6,4% (από 3,5%)

BYD: 3,2 GWh (από 8,1 GWh, -60,8%)
μερίδιο αγοράς 5,9% (από 12,6%)

SK Innovation: 2,2 GWh (από 1,2 GWh, +86,5%)
μερίδιο αγοράς 4,1% (από 1,8%)

Envision AESC: 1,9 GWh (από 2,2 GWh, -12,9%)
μερίδιο αγοράς 3.6% (από 3,4%)

Λοιποί κατασκευαστές: 6,5 GWh (από 12,0 GWh, -46,7%)
μερίδιο αγοράς 12,2% (από 18,7%)

Σύνολο: 53,3 GWh (από 64,1 GWh, -16,8%)

Ψηφίστε το πιο όμορφο sport coupe των τελευταίων 50 ετών. Προσοχή, δεν αναζητούμε το καλύτερο αλλά το πλέον όμορφο από το 1970 μέχρι σήμερα.

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου