Επικαιρότητα Κόσμος

H Renault αποκαλύπτει το νέο Captur

Η Renault παρουσιάζει σήμερα το νέο Captur σε μία προφανή προσπάθεια συνέχισης ενός εμπορικού του βίου στην Ευρώπη που συνδέεται άμεσα με την κορυφή στην κλάση των B-SUV’s. Πλέον, το γαλλικό μοντέλο θα προσφέρεται και σε plug-in υβριδική έκδοση.

Η Renault απεδείχθη ότι χτύπησε… φλέβα χρυσού με το Captur το 2013 καταλαμβάνοντας επί σειρά ετών τη θέση 1 στους πίνακες πωλήσεων της κατηγορίας των B-SUV’s. Χαρακτηριστική της συνεχιζόμενης επιτυχίας του αποτελούν όχι μόνο οι 1,2 εκ. πωλήσεις του, αλλά και το γεγονός ότι φέτος το απερχόμενο – πλέον - Captur κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του ίδιου αριθμού αγοραστών με τη χρονιά που το γαλλικό μοντέλο πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο του. Και αυτή είναι σίγουρα μία ακόμα κατάκτησή του στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι.

Για το 2019, το Captur δεύτερης γενιάς, το οποίο βασίζεται στο δάπεδο CMF-B, υιοθετεί μία σιλουέτα που αποτελεί εν πολλοίς τη φυσική συνέχεια του προκάτοχου μοντέλου υιοθετώντας πολλά στοιχεία από το νέο Clio – χαρακτηριστικότερες είναι οι επεμβάσεις στα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Ακόμα πιο σημαντική όμως είναι η απόφαση των Γάλλων να διευρύνουν το αμάξωμα, κίνηση που είχε ως πρωταρχικό στόχο την ενίσχυση της χωροταξικής «προσφοράς» στην καμπίνα. Έτσι, το νέο Captur είναι μακρύτερο κατά 11 εκ. σε σχέση με το προηγούμενο – από αυτά τα 33 χλστ.  «αναλώνονται» στο μετάξονιο.

Αυξημένο, κατά 19 χλστ., είναι και το πλάτος του αυτοκινήτου. Τα αποτελέσματα είναι άμεσα ορατά στην πράξη, καθώς οι πίσω επιβάτες θα έχουν στη διάθεσή του περισσότερο «αέρα» για τα πόδια τους (+17 χλστ.) καθώς και ένα κάθισμα που μπορεί να μετακινηθεί σε μια διαδρομή 16 εκ. Πολύ σημαντικά είναι τα οφέλη τόσο στους αποθηκευτικούς χώρους μέσα στην καμπίνα (σ.σ.: η συνολική τους χωρητικότητα ανέρχεται στα 27 λίτρα), όσο και στο πορτ μπαγκάζ, το οποίο έχει κερδίσει 81 λίτρα σε σχέση με το παρελθόν φτάνοντας πλέον ως προς τη μέγιστη δυναμική του με τα πίσω καθίσματα στην όρθια θέση τα 536 λίτρα.

Στο εσωτερικό, οι αισθητικού περιεχομένου αλλαγές σε σχέση με τις επεμβάσεις που έγιναν στις εξωτερικές επιφάνειες είναι κατά πολύ μεγαλύτερες. Η ουσιαστική εδώ επέμβαση αφορά στο σύστημα infotainment, που στις πλούσιες εκδόσεις συνδυάζεται με οθόνη 9,3 ιντσών. Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ψηφιακός (7 ίντσες) ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας μιας διάταξης με διαγώνιο 10 ίντσες. Από εκεί και πέρα, η Renault έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης, καθώς και στις δυνατότητες εξατομίκευσης του αυτοκινήτου – εξωτερικά οι συνδυασμοί φτάνουν τους 90 και στο εσωτερικό τους 18.

Το νέο Renault Captur θα λανσαριστεί στην αγορά πριν το τέλος του χρόνου (στην χώρα μας πάντως αναμένεται τον ερχόμενο Φεβρουάριο) με τρεις κινητήρες βενζίνης και δύο ντίζελ. Ο βασικός κινητήρας της πρώτης ομάδας είναι ένας 3κύλινδρος 1.000άρης της γενιάς TCe με απόδοση 100 ίππων (θα διατίθεται και σε έκδοση διπλού καυσίμου με υγραέριο), ενώ αμέσως μετά συναντάμε τον νέο 1.300άρη που εξελίχθηκε από τους Γάλλους σε συνεργασία με την Daimler σε εκδόσεις με απόδοση 130 και 155 ίππων. Η παλέτα των πετρελαιοκινητήρων του νέου Renaut Captur περιλαμβάνει έναν 1.500άρη της γενιάς Blue dCi με μέγιστη απόδοση 95 και 115 ίππων. Σε ότι αφορά στα κιβώτια, ανάλογα με την έκδοση, η Renault προσφέρει χειροκίνητο 5άρι ή 6άρι, καθώς και το γνωστό 7τάχυτο (διπλού συμπλέκτη) EDC.

Τα ακόμα πιο σημαντικά νέα αφορούν εδώ στην προσθήκη από το 2020 μιας plug-in υβριδικής έκδοσης – η πρώτη στην κατηγορία. Σύμφωνα με τους Γάλλους, η έκδοση E-Tec plug-in hybrid έχει πάνω από 150 ευρεσιτεχνίες εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 45 χλμ. με ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 135 χλμ./ώρα. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, μία μπαταρία 9,8 kWh κι έναν κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,6 λίτρων και multimode κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Προς το παρόν, η γαλλική εταιρεία δεν ανακοινώνει στοιχεία που να αφορούν τη μέγιστη απόδοση της υβριδικής αυτής μονάδας, η οποία, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, θα αποδίδει περί τους 150 ίππους._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου