Επικαιρότητα Κόσμος

Η Pagani θα εξελίξει ηλεκτρικό hypercar, σκέφτεται ένα SUV, αλλά εμμένει στους V12 έως το 2026

Ακόμα και η Pagani θα υποκύψει τελικά στις σειρές της ηλεκτροκίνησης. Και ενδεχομένως και σε εκείνες των SUV μοντέλων.

Η Pagani ήταν και παραμένει μέχρι και σήμερα μία εταιρεία – ή καλύτερα, ένας αυτοκινητικός οίκος με έδρα τη γειτονική Ιταλία – που έχει ταυτίσει την ύπαρξη της στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων τροχών με το πάθος, τις επιδόσεις και τον ιδιαίτερο σχεδιασμό. Και φυσικά, από το 1996 μέχρι και σήμερα, με τους θηριώδεις V12 κινητήρες της Mercedes-AMG. Και αυτό είναι κάτι που θα διατηρηθεί ως σήμα κατατεθέν των μοναδικών δημιουργιών του Horacio Pagani έως το 2026, καθώς από εκεί και έπειτα το μέλλον των αυτοκινήτων από το San Cesario sul Panaro θα είναι ηλεκτρικό.

Την είδηση ότι ο κύκλος ζωής του 12κύλινδρου κινητήρα των Γερμανών θα κλείσει για λογαριασμό της ιταλικής φίρμας σε επτά χρόνια από σήμερα επιβεβαίωσε ο ίδιος ο ιδρυτής της μιλώντας στην ηλεκτρονική έκδοση του βρετανικού Autocar.

«Έχουμε ήδη μία πολύ στενή σχέση με τη Mercedes και αυτός ο V12 θα ομολογκαριστεί μέχρι το 2026.»

Διαβάστε επίσης: Πρεμιέρα για τη νέα Pagani Huayra BC Roadster

Pagani

Αρκετό καιρό πριν ο εμβληματικός αυτός θερμικός κινητήρας πάρει την άγουσα για τα αποδυτήρια, και συγκεκριμένα το 2022, η Pagani θα παρουσιάσει τον αντικαταστάτη της Huayra «φορώντας» μία ανανεωμένη εκδοχή του εν λόγω συνόλου.

«Το νέο μοντέλο θα έχει παρόμοια φιλοσοφία και έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης.»

Στα πλαίσια των ως άνω δηλώσεών του, ο Horacio Pagani επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία του εργάζεται ήδη πάνω σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar, το οποίο θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή του δαπέδου της C10, όπως αποκαλείται «εσωτερικά» ο διάδοχος της Huayra.

Διαβάστε επίσης: Τι πιστεύει ο Horacio Pagani για την ηλεκτροκίνηση

Horacio Pagani

O 63χρονος σήμερα ιδρυτής της εταιρείας προχώρησε ένα βήμα παραπάνω αποκαλύπτοντας στους Βρετανούς συναδέλφους πως το ενδεχόμενο παρουσίασης ενός SUV μοντέλου με τα σήματα της Pagani δεν πρέπει να αποκλειστεί.

«Αν έπρεπε κατασκευάσω ένα SUV, θα πρέπει να κοστίζει κοντά στα 3 εκ. € ευρώ ή και παραπάνω ώστε να ευθυγραμμιστεί με την τρέχουσα στρατηγική τιμών μας. Δεν γνωρίζουμε εάν υπάρχει αγορά για ένα τέτοιο προϊόν, αλλά και εδώ δεν πρέπει να υπάρχει κανένας συμβιβασμός. Ωστόσο, το ενδεχόμενο αυτό είναι κάτι που μας έχει συζητηθεί αρκετές φορές από τους συλλέκτες των αυτοκινήτων μας.

«Θα μπορούσαμε να έχουμε πρόσβαση στην τεχνολογία της Mercedes καθώς η γερμανική εταιρεία παράγει SUVs. Και λόγω της στενής σχέσης μας μαζί της, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε μια πλατφόρμα για SUV. Είναι κάτι που είναι στο μυαλό μου, αλλά από τη σύλληψη της ιδέας έως την πραγματοποίησή της υπάρχει μεγάλη απόσταση.»_Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου