Επικαιρότητα Κόσμος

Jean-Philippe Imparato: Οι τρεις άσσοι στο μανίκι του νέου Peugeot e-208

Η γαλλική εταιρεία πραγματοποιεί φέτος το μεγάλο άλμα με το νέο «208», και ιδιαίτερα με την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του, που αναμένεται να λανσαριστεί στις κατά τόπου αγορές με έμφαση στο συνολικό κόστος χρήσης.

Σε σύντομη συνέντευξη που δημοσιεύει σήμερα η Automotive News, ο CEO της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, μίλησε εν τάχει για τα ηλεκτρικά πλάνα της γαλλικής εταιρείας για τα προσεχή χρόνια, το νέο «208», αλλά και για το μεγάλο στοίχημα που «συνθέτει» το e-208, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της super mini κατηγορίας, το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται στις κατά τόπου αγορές από τα τέλη της χρονιάς που ήδη διανύουμε.

Με την παρουσίαση του e-208, η Peugeot διαθέτει για πρώτη φορά ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα μαζικής παραγωγής. Πώς θα πείσετε τους αγοραστές να επιλέξουν έναν ηλεκτρικό κινητήρα; > Υπάρχουν τρία βασικά μηνύματα γύρω από το «208»: Το πρώτο είναι το ντιζάιν. Νομίζουμε ότι είναι ακαταμάχητο και δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ των εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και της ηλεκτρικής. Το δεύτερο στοιχείο είναι η σχεδίαση του i-Cockpit, η οποία απεδείχθη εξαιρετικά δημοφιλής στα «3008» και «508». Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Αλλά το κύριο μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε είναι το εξής: ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει τον κινητήρα ανάλογα με τη χρήση του αυτοκινήτου.

Ποια είναι η στρατηγική πωλήσεών; > Επικεντρωνόμαστε στην υπολειμματική αξία του αυτοκινήτου δίνοντας λιγότερη βαρύτητα στο δείκτη MSRP (Manufacturer's Suggested Retail Price: προτεινόμενη λιανική τιμή κατασκευαστή) και περισσότερη στον TCO [Total Cost of Ownership: συνολικό κόστος ιδιοκτησίας] και στη χρηματοδοτική μίσθωση. Σε ορισμένες χώρες, ανάλογα με τα κίνητρα και τους φόρους σύμφωνα με τις εκπομπές CO2, το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας για το e-208 θα είναι το ίδιο με ένα βενζινοκίνητο μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Για 48μηνη μίσθωση, προσφέρουμε την έκδοση βενζίνης με 269 ευρώ το μήνα, την ντίζελ με 289 ευρώ και την ηλεκτρική έκδοση με 299 ευρώ. Αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι τα επόμενα πέντε με έξι χρόνια η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων θα κινηθεί πολύ. Το πραγματικό ερώτημα είναι οι υποδομές.

Ερωτηθείς αν θα υπάρχει αγοραστικό κοινό για ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων, όπως το 508 Sport Engineered Concept το οποίο η Peugeot παρουσίασε τον περασμένο Μάρτιο στην Έκθεση της Γενεύης, ο Jean-Philippe Imparato δήλωσε… αισιόδοξος, αναφέροντας χαρακτηριστικά τα εξής:

«Τα παραδοσιακά σπορ μοντέλα, όπως το 308 GTI, θα εξαφανιστούν λόγω εκπομπών. Η καταβολή επιπλέον 10.000 ευρώ σε πρόστιμα ανά όχημα δεν αποτελεί έναν ηθικό τρόπο που θα οδηγήσει την αλλαγή σε καθαρότερα οχήματα. Έτσι, μπορείτε να έχετε ένα αυτοκίνητο που είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση, το οποίο θα σέβεται τη μετάβαση σε θέματα ενέργειας».

Αναφερόμενος, τέλος, στο e-Legend concept και στο ενδεχόμενο να μπει στην παραγωγή, ο CEO της Peugeot, δήλωσε:

«Προφανώς, είχαμε μεγάλη ανταπόκριση για αυτό το μοντέλο. Το επόμενο έτος θα αποφασίσουμε, αλλά προτιμώ τώρα να βάλω τα χρήματά μας στη μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα παρά στο e-Legend, που θα ήταν μια επένδυση περίπου 250 εκατομμύριων ευρώ. Σίγουρα, το να βρεις 20.000 πελάτες για ένα αυτοκίνητο που θα κοστίζει περίπου 80.000 ευρώ, δεν είναι τόσο εύκολο»._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου